Η βόλτα

245 26 3
                                    

Ανοιξα την εξωπορτα και μπήκα στο ανσασερ κατευνθηκα στον 3.

Περιληψη σπιτου

Το σπιτι μου ειναι μια "πολυκατοικία" 5 ορόφων. Οι δυο οροφοι χωρις το ισόγειο ανοικουν σε μια οικογένεια. Του Γιάννη. Οι αλλοι 3 οροφοι ειναι της οικογένειας μου. Εμεις στον 3 έχουμε κουζίνα, σαλόνι, μπάνιο και δωμάτιο "ξενώνα". Στον δεύτερο εχει 6 δωμάτια. Του αδερφού μου, της αδερφής μου, της γιαγιάς οποτε έρχεται, της μαμας, το μπάνιο και ενας χωρος σαν σαλονι. Στο τριτο όροφο (5) ειναι μονο δικο μου!!!! Και μια αποθηκη για τους άλλους. Τα σπιτια χωρίζονται με κάτι σκαλες.

Οταν βγαινω έξω απο την πορτα του ανσασερ βλέπω τον MARTINUS.

Αγγλικα

Τ: Μωρο μου!!!
Ε: Τι κανουν κάτω τα παιδιά;
Τ: Θα ρθουν μαζι μας. Πειράζει;
Ε: Οχι.

Ξεκλειδωσα και μπηκα μεσα.

Ε: Ελα δεν δαγκωνω.
Τ: Δαγκωνω εγω....
Ε: Χαχαχα

Μπηκα και πάω στην κουζίνα ειχε κάτι μπισκότο εφαγα 2-3. Ανεβαινω στον 5.Μπανω στην ντουλάπα μου (ολόκληρο δωμάτιο) [ο μπαμπάς μου πριν φυγει μου ειχε αγορασει πολλα ρουχα και τωρα μου περνει μου τα φερνει καθε βδομάδα.
Εβαλα μια τελεια μπλούζα και ενα ασπρο κολλαν ως το γόνατο. Εβαλα και το ζευγάρι πέδιλα που αγόρασα πρόσφατα και ειμουν ετοιμη.

Τ: Κούκλα μου
Ε: Παμε; Μας περιμένουν.
Τ: Αντε παμε.

Πηγαμε κατω και εγω ελαβα μια κληση

Ε: Ναι.
Μαμα: Ελα κορίτσι μου.Τελικα μπορείς να ρθεις σε μια εβδομάδα.
Ε: Ομως εγω θα ρθω σε 5 εβδομάδες.
Μαμα: Κανε ότι θες.
Ε: Αντε αντίο.

Αμεσως πηγαμε βολτα στο κέντρο. Και τοτε αποφασίσαμε δηλαδή ο Martinus και εγω να χωριστουμε. Ο Tinus  και εγω φυγαμε στο  σπίτι μου και τα παιδιά μαλλον πηγαν για καφε.

Mac pov

Ο Martinus και εγω συνενοηθηκα να πει την Ελπίδα να φύγουν σπιτι της. Εγω με την Αμάντα θα παιξουμε Θ ή Α. {Θάρρος ή αληθεια} Και αμα πει αλήθεια θα την ρωτήσω
~Ειναι αλήθεια πως η Ελπίδα ειχε καποιον αλλον εκτος απο τον αδερφό μου κρας πριν τα φτιάξουν~. Ολα εγιναν ακριβώς έτσι.

Α: Ναι. Αλλα μην ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ και το πεις σε κάποιον.
Μ: Καλά ρε.

Ελπιδας ρον

Πηγαμε σπίτι μου αλλα ο Tinus  είπε πως πρέπει να φύγει. Αφού έφυγε ηταν 2:50 με την Ναταλία να ειμουν πιο πολύ θα ειμουν. Ναι ξέρω εχει ωδείο αλλα οποτε ειμαστε μαζι ακυρονουμε ωδεια και τετοια εγω εχω στις 3:30 οταν η Νάταλι είναι στον δρόμο για σκακι. Φυσικά και μετα το ωδείο 6:30 εχω καρατε  δίνω μαυρη (παω 3 χρόνια) .Αυριο στις 2-5 εχω σκακι και στις 6-10 θα ειμαι για την χορογραφία. Στις 10:30-12 θα ειμαστε με την Ναταλια και τον Τακη. Και την Παρασκευή ετοιμαζομαι φευγω την Δευτέρα για Γερμανία. Ναι κανονικά ηταν για πιο μετα. αλλα το vibeo clip θα το γυρίσουμε εκει. Αρα την Δευτέρα θα είμαι Γερμανία για 2 εβδομάδες μετα θα παμε Αγγλία για αλλη 1 μετα Σουηδία για αλλη μια και μετα Οσλο μονο για 1 εβδομάδα  ύστερα θα παμε Trofors  για παντα!!!!!!

⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐

Γεια σας. Πρέπει να πω ενα ΓΙΓΑΝΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΩ ΓΙΑ ΤΙΣ 200+ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΩ ΓΑ ΟΛΑ!!!!!

   My life with Marcus and Martinus!!!! Onde histórias criam vida. Descubra agora