Serkan sevdiği kadınla karısı arasında kalmıştı. İkisi de hamileydi... sevdiği kadının ilgiye, sevgiye ve anlayışa ihtiyacı vardı.. ama karısı hamileydi, onun bebeğini taşıyordu. Serkan büyük bir çıkmazdaydı...
Serkan : hatırlıyor musun o günü? Böyle dizime yatmıştın yine...Sen 7, ben 8 yaşındaydım...
Eylül : bahçeyi mi?
Serkan : evet..
Eylül : hatırlıyorum...
Flasback
Mayıs 2000 🍃
Hava çok ama çok güzeldi. Etraf çiçekler ve yeşilliklerle doluydu. Eylülle Serkan okuldaydı, herkes bahçeye çıkmışlardı. Koskocaman bir bahçe vardı, tüm çocuklar da oraya çıkıp oynuyordu. Serkan da sınıf arkadaşlarıyla oynuyordu. Bir kız Serkanın yanına oturdu. Bunu gören Eylül hemen onun yanına gider...Serkan : Eylül...
Kız : sen birinci sınıf değil misin? Git başımızdan
Eylül : sanane ?! İster gelirim ister gelmem...
Serkan : Eylül nooldu?
Eylül : gel benimle...
Eylül Serkanı çekiştirir ve daha sakin bir yere götürür...
Eylül : kim o kız?
Serkan : sıra arkadaşım
Eylül : o sana aşık kesin
Serkan : bilmem ki
Eylül : sen de seviyo musun onu?
Serkan : hayır.
Eylül, Serkanın yanağından öper.... Serkan elini yanağına koyup aptal aptal sırıtmaya başlamıştı...
Serkan : biz seninle evleniriz dimi?
Eylül : olmaz ama biz çok küçüğüz
Serkan : büyüyünce akıllım... okul bitçek ya, o zaman. Hem o zaman kocaman oluruz. Evleniriz
Eylül : o zaman olur..
İkisi de çimlere uzandılar... Serkan kalkıp ilerde gördüğü bir papatyayı Eylüle uzatır...
Serkan : bu sana
Eylül : teşekkür ederim...
Serkan : keşke aynı sınıfta olsaydık, o zaman ben senin sıra arkadaşın olurdum
Eylül : keşke... o kız yerine ben otururdum yanında
Serkan : ben acıktım...
Eylül : ben beslenmemi getirdim yanımda.. annem sandviç koymuştu, gel bölüşelim...
Eylül çantasından sandviçini çıkartır ve ikiye böler, Serkanla yan yana oturup yerler...
Serkan : teşekkür ederim...
Serkan da Eylül'ü yanağından öper...
Eylül : çok uykum var. Dün uyuyamadım çünkü çok kötü bir kabus gördüm biliyo musun? annem beni bırakıyodu. Kimse yoktu yanımda, sen de yoktun, çok korkmuştum....
Serkan : uyusana...
Serkan elleriyle dizine vurur, sonra Eylül Serkanın dizlerine koyar kafasını...
Eylül : ışığım, sen hiç gitmezsin dimi? Beni yalnız bırakmazsın dimi? Çok korktum ben
Serkan : gitmem...
Flashback sonu
Serkan : ciddi ciddi boşanacak mısın?
Eylül : evet kararım kesin...
Serkan : keşke birkaç hafta önce sana bunu söylediğimde boşansaydın... o zaman yanında olurdum Eylül...
Eylül : böyle olması gerekiyormuş Serkan, naapalım...
Serkan : sen merak etme, o bebeğin bir de abisi olucak, ya da dayı mı olur bilmiyorum, farketmez...
Eylül : biliyorum... iyi ki varsın
Serkan : hadi uyu şimdi...
Eylül : sen gitmeyecek misin?
Serkan : kalırım burda... zaten Mesude teyze de uyudu galiba...
Eylül : galiba...
Serkan sırtını yatak başlığına verip oturmuştu, Eylül de Serkan'a sarılmıştı, öyle uyumuşlardı...Sabah olduğunda Serkan, Eylül'ü yatağa yatırıp alnına ufak bir öpücük bırakıp Mesude teyzeye de görünmeden çıkar. Sevdiği kadınla uyumuştu gece boyu... o kadar güzeldi ki... en huzurlu uykusuydu...
Beren ise tüm gece Serkan'ı beklemiş, gece 2ye kadar beklemiş, gelmediğini anladığında da uyumaya karar verdi ama sinirlenmişti gelmediği için...
Serkan, Eylül'ün dediğini düşünmüştü, Beren'e dikkat etmesini, sahip çıkmasını söylemişti ama bu ne demekti?
Serkan karakolda bilgisayar başında işlerini yaparken kendini bir anda doktor ararken bulmuştu. Önce Beren'i aramıştı...
Beren : aşkım... nerdesin ya? özledim...
Serkan : işlerim uzadı, eve gelmek yerine uyuyup kaldım Beren.. sen nasılsın?
Beren : iyiyim iyiyim...
Serkan : dün soramadım, sen doktora gitmiş miydin?
Beren : evet...
Serkan : bana ismi lazım...
Beren : tamam da neden?
Serkan : şey..biraz araştırıcam, nasıl bir doktor falan...
Beren : yaa teşekkür ederim... tam sana sinirlenicem, sinirlenemiyorum...
Serkan : neden sinirlendin ki?
Beren : bilmiyorum... bu aralar bana karşı çok ilgisizsin..yani olmaz ama aldattığını falan düşünmeye başlamıştım... ama neyse, gönlümü aldın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Yapraklar ?
Novela Juvenil2000 yılında gizemli bir şekilde kaybolan 7 yaşında bir kız çocuğu ve geride bıraktıkları hakkında...