Richie:
Przyszedł po ciebie o 22:00. Udaliście się do jego domu. Po drodze opowiada ci czarne żarty.
Oglądaliście trzy filmy. Komedie, horror i (zaraz się dowiesz XD)
Pierwsza komedia cały czas się śmialiście. Macie podobne poczucie humoru. Richie mówił ci, że masz uroczy śmiech.
Następny horror. Bałaś się, więc trzymaliście się za ręce. Czasami chowałaś twarz w jego kaptur, który leżał mu na ramieniu. Raz dał ci buziaka w czoło.
Potem....5o twarzy Greya (😂😏 cały Richie)
Nie odbyło się bez jego sprośnych żartów i chorych propozycji, które były tylko żartem. Po skończonej randce, odprowadził cię i zaproponował ci kolejne spotkanie.Bill:
Na początku dał ci mega misia (Awww😍). Potem poszliście na film do kina. Z Bill przez całą drogę trzymaliście się za ręce, cali byliście zarumienieni. Po seansie, poszliście na burgery.
Bill cały się obrudził, przez co mieliście niezły ubaw. Potem zaczęłaś rozcierać mu sos na nosie, a on w ramach rewanżu zrobił ci piegi sosem czosnkowym.
Rozbawieni (i już czyści) wróciliście do swoich domów. Bill na podżeganie dał cię buziaka w policzek.Stan:
Trochę cię zdziwiła propozycja randki w lesie (😏 tak wiem jestem zła XD), ale wiedziałaś, że przy Stanie nic ci nie grozi.
Punktualnie po ciebie przyszedł i przywitała cię pięknym bukietem. Odstawiłaś kwiaty do wazonu i poszliście do lasu.
Brunet zakrył ci oczy, a kiedy je odsłonił, zobaczyłaś koc, świeczki i jedzenie. Z radości mocno przytuliłaś chłopaka.
Razem rozmawialiście i śmialiście się do 22. Potem Stanley, odprowadził cię do domu. Całą drogę powrotną, trzymaliście się za ręce, bo bałaś się wracać wieczorem pustyni ulicami, wiec chłopak byś poczuła się bezpiecznie, załapał cię za rękę. Na pożegnanie dałaś mu buziaka w policzek, a ten się zarumienił.Eddie:
Spotkaliście się w kawiarni. Na przywitanie mocny przytulas (Awww❤️)
Usiedliście przy stoliku i zamówiliście wspólnego shake z dwoma słomkami. W oczekiwaniu na zamówienie dużo rozmawialiście, a on dał cię czekoladę. Okazało się ze macie wiele wspólnych tematów i wiele was łączy (😏).
Kiedy dostaliście zamówienie, ubrudziłaś się pianką na nosie. Zachichotałaś, a Eds powiedział, że wyglądasz uroczo i się zaśmiał.
Po wypiciu shake, poszliście nad rzekę. Spacerowaliście tam dobre 2 godziny. W końcu Eddie przytulił cię mocno na pożegnanie i rozeszliście się do domów.
CZYTASZ
It preferencje [ZAKOŃCZONE]
FanfictionPreferencje,imaginy i one shoty z To (2017) Bill Richie Stan Eddie