♡Tahir'in Nefesi♡-6.bölüm

684 41 2
                                    

Yiğit uyanır ve ablası nefes yanında yoktur..

Yiğit : ablaaa !!! Tahir abiii asiye abla yangazlaar mustafaa amcaaa...

Tahir : noldu yiğidum..?

Yiğit : ablam yoook...

T-A-M-F-M : Nneeee ?

Tahir : (yiğidi kucağına alır)yiğidum nedemek ablam yok yanında değilmiydi..?

Yiğit : (titrek ses tonu ve ağlamaklı)uuyandım yanımda yyoktu odanın hertarafına baktım yok hiç bir yerde ....

Tahir : Tamam biz şimdi yangazlarla gideruz ararız sen asiye yengeyle kal tamam mı...?

Asiye : hadi gel yiğidum sen balımla oyna...

Saniye : noluyor yine burda gitdimi şu kız kardeşinide alıp gitseymiş ya..

Asiye : kaynana azcık dikkatli konuşsan kızın kardeşine ayıp oluyor...

Tahir : nerdesin nefes yoksa o şerefsizmi kaçırdı kizu

Murat : tamam abi sakin ol buluruz nefes yengeyu

Fatih : gerek kalmadi ikizum bak geliyor işte yengemuz

Tahir : sen nerdesin nefes kardeşin seni çok merak etti onu bırakıp nereye gittin.?

Nefes : Telaş etmeyin şey ben kötü bir rüya gördümde evde duramadım çıktım öyle dışarıya sakinleştim geldim geri buraya neyse artık ben kardeşimi de alıyım da gidelim sizede yük olduk...

Tahir : hiç bir yere gidemezsiniz bırakmam sizi...yani o adam dışarda ve sizi alıp götürebilir sizin tekrar o işkenceleri yaşamanıza izin veremem...hadi şimdi gir içeride kardeşini sakinleştir....

Nefes : Tamam hödük bey...

Tahir : nefeees...(hafif gülümser)

Yangazlar : haha :)

Tahir : yangazlaar (ikisininde enselerine vurur.)

Asiye : yengem noluyor da sesiniz içeriye kadar geliyor..yine neyi paylaşamıyorsunuz.

Yangazlar : Nefes yengemiz tahir abimizi  kızdırdı da... :)

Asiye : "uuu"tamam anladım yengem... :)

Tahir : Yok yengem öyle birşey ula yangazlaar bi gidin daa işiniz gücünüz yok mi sizin...? Neyse ben gidiyorum yenge nefes'le yiğit sana emanet onları sakın yalnız gönderme biryere ve annemden de uzak tut kızı üzüyor biliyorsun.

Asiye : tamam yengem onlar bana emanet...

Vedat : Eyşan'cım bu sefer öyle bir plan yaptım ki yani düşündüm

Eyşan : neymiş bu plan ? banada anlat...

Vedat : Öyle birşey teklif edecem ki Mustafa bana yiğit'i verecek...

Eyşan : ne gibi teklif...?

Mustafa : Ortaklık...

Eyşan : Ortaklık mı...?

Vedat : Evet eyşan ortaklık onlarla ortak olup işleri büyütmeyi teklif edecem.

Eyşan : ama bunun yiğitle ve nefesle ilgisi ne vedat onları bu planla nasıl geri almayı düşünüyorsun.?

Vedat : işte plan tam da bu ona ortaklık teklif edecem ama karşılığında yiğit'i vermesi şartıyla.böylece nefes'de kardeşi için bana geri gelmek mecburiyetinde kalacak.

Eyşan : Kuzen gerçekten korkulur senden.

Vedat : neyse ben arayım da teklifimi sunuyum...Mustafa aranıyor....

Mustafa : Aloo..buyurun.?

Vedat : merhaba mustafa bey ben vedat siz biliyorsunuz nefes'in...

Mustafa  : ne istiyorsun.?

Vedat : hemen söze giriyorum...size bir teklifim olacak.sizinle iş ortağı olmayı teklif ediyorum...ama karşılığında sizden birşey istiyorum...?

Mustafa : neyin karşılığında...?

Vedat : ortak olup işleri büyütmemizin karşılığında...sizde bana yiğit'i vereceksiniz...böylece nefes de bana gelecek.sizde kurtulacaksınız onlardan...cevabınızı alıyım...?

Mustafa : işlerimi büyütmek de olsa  onlara bunu yapamam ben...kararım kesin (Telefonu kapatır.)

Vedat çılgına döner...

Şimdilik bu kadar  kısa oldu biliyorum ama  aklıma geldikçe yazacam... OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM LÜTFEN...!!!



















♡Tahir'in Nefesi♡Yiğit♡ #theWattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin