Leo egy szép szombat délutánon feküdt az ágyikójában és azon törte a fejét, hogy mit kellene csinálnia mert nagyon unatkozott. A sok gondolkodás után eszébe jutott egy brilliáns ötlet.
Elkezdte végig olvasni az instagramon kapott rajongói leveleket. Órákig csak olvasgatott és egyszer csak elaludt a telefonját fogva a kezében. Rátört egy álom. De nem akármilyen! A januári koncerttel álmodott ami Budapesten volt. Lélekben tudta hogy egy nagyon fontos személy nem tudott jelen lenni és messziről álmában látott egy csoda szép lányt körülötte fehér köd és ragyogás. Leo oda szeretett volna menni és megérinteni a lányt de nem tudott megmozdulni álmában. Nem sokára Charlie betoppant a szobájába és felrángatta Leot az álmából. "Szia haver kelj már fel, ne aludd át az egész napot" Leo felkel és elmeséli Charlienak hogy mit álmodott. Charlie erre azt mondta hogy csak napszúrást kapott. Charlie úgy döntött hogy picit megpróbálja kimozdítani Leot a szobájából és elmennek eggyütt kosarazni. Leo kevésbé élvezte a kimozdulást ugyanis valamiért nem tudta kiverni a lányt a fejéből. Leonak az is megfordult a fejében, hogy csak Carla hiánya okozhatja a dolgot. Charlie látja Leon hogy valami nem kóser ezért inkább hazakíséri és hagyja gondolkodni. Amint hazaértek Leo elkezdi folytatni a levelek olvasását amikor rábukkan egy üzenetre egy bizonyos:"life.with.lenevries" felhasználóra. Amikor elkezdte olvasni a hosszú regényt akkor valamiért a szíve nagyon gyorsan kezdett el dobogni. Ő sem értette miért, hiszen sok levelet olvasott már el és átlagosan cukinak találta őket, de ez valamiért más volt. Az üzenetre úgy érezte muszáj válaszolnia. Leo elküldött a rajongójának egy szivet és megköszönte neki hogy ennyire szereti és hogy törődik vele. A lány megkapta Leo üzenetét és sírva felhívta a barátnőjét Noémit és elmondta neki a remek hírt. Noémi gratulált a lánynak és ő is szolgált egy jó hírrel, ugyanis Charlie be ment Noémi instagramos élő adásába, és Charlie ígérte hogy írni fog a lánynak később ugyanis Charlienak szimpatikus volt a lány már a januári koncert óta. De erről még Leo sem tudott semmit sem. A lány is gratulált Noéminek és a két barátnő megbeszélt egy találkozót egy parkban. Elindult mindkettő és mindketten nyomták a telefonjukat és mindkettőnek írt mind a két fiú hogy.....