perverse

2.1K 77 52
                                    

Bylo pozdě večer a všichni v dormu už dávno tvrdě spali, až na Taehyunga.
Nemohl usnout pořád musel myslet na Jungkooka.
Co se to vlastně v té šatně stalo??

Vážně se mi postavil z pohledu na něj?

"Shit"..!

Taehyung vstal z postele a šel se do kuchyně napít.
Z toho všeho strašného přemýšlení mu vyschlo v krku.
Napustil si vodu a posadil se, lokty se zapřel o linku a položil si hlavu do dlaní.

Když v tom ho ze zadu objali dvě ruce kolem pasu.

Náhle sebou trhl a málem by spadl na zem kdyby hosty dvě ruce pevně nedrželi.

"Snad ses mě nepolekal zlato", promluvil hlas za ním a hned mu bylo jasné kdo to je. Jungkook.

" Zbláznil ses"?!
"Jasně že jsem se lekl chodíš jako duch".
" A navíc pusť mě vypadá to přitepleně", odsekl mu starší.

Ale Jungkook jako by to neslyšel. Pořád staršího držel a teď se navíc blížil k jeho krku. Opatrně na něj přiložil svá horká ústa a začal mu tam pokládat jemné polibky.

"C-co to dělááš", vzdychl Taehyung.
Ale mladší nereagoval na hyungovu otázku. Jen si ho otočil tak aby byli tváří v tvář.

Starší zhluboka dýchal a ani z daleka netušil co vše bude dít.

Jungkook ho pohladil po stehně, vměstnal se mezi jeho nohy, zadíval se mu do oči a pak spojil jejich ústa ve vlhkém polibku.

Taehyung byl chvíli v šoku, ale pak začal na polibek odpovídat.
Mladší se do polibku usmál a začal ho líbat dravěji. Chytil staršího pod zadkem a vysadil ho na linku.
Sundal mu triko a přisál k jeho bradavce.

Mladší neměl v plánu svého hyunga nějak šetřit.

"Jungkook ~ ahh ~", zasténal Taehyung a v pletl své prsty do mladšího vlasů.
Ten se jenom usmál a začal si dělat vlhkou cestičku k hyungovim boxerkam ve kterých se mu už rýsovala nemalá boule.

Zastavil se u jejich lému a pořádně si Taehyunga prohlédl.

Opět spojil jejich rty, ale tentokrát v polibku plném potřeby.

Když se odtáhl, aby nabral potřebný vzduch, který oboum už docházel, přisál se Taehyung k jeho krku a začal ho jemně sát a okusovat.
Své nohy obmotal kolem jeho pasu a oba táhle zasténali, když se jejich rozkroky o sebe otřeli.

"Ahh~Jugkookie p-pro-síím", zasténal starší.

" Uhm"? "mám přestat"?, zakřenil se Jungkook.

"Už si mě prostě vem", zakňučel zmučeně Taehyung, když ho Kookie pohladil po už tak vzrušené chloubě.

" Jak si má princezna přeje " prohodil Kook a stáhl Taeho boxerky, vzal si ho do úst a začal v mučivém tempu pohybovat hlavou.

Starší se nezmohl na nic jiného než na vzdycháni.

"U-u-už b-udu", vzdychl Tae.
Mladší ho vypustil z úst a přesunul se k jeho otvůrku.

Jedním prstem začal kroužit kolem jeho vstupu a pak lehce zatlačil.

Než to starší stačil postřehnout měl už v sobě tři prsty.

Když Jungkookovi připadalo, že je jeho hyung dost připravený vytáhl z něj prsty a nahradil je něčím jiným.

Začal pomalu do hyunga pronikat, nechtěl mu ublížit.

Nejdříve do něj pronikl jen špičkou, ale i přes to Taemu ukáplo pár slzyček. Ihned je začal slíbavat.

Rukou zabloudil k jeho rozkroku a začal pumpovat.
Na jeden příraz pronikl do hyungova těla, kterým projela vlna bolesti tak i slasti.

Jungkook chvíli počkal než si jeho hyung zvykne na jeho velikost

Když pak starší proti němu pohl boky ihned pochopil a začal přirážet. Oba byli jako v tranzu.
Jediné na co se zmohli bylo vzdycháni.

Jungkook cítil, že už bude a tak uchopil staršího penis a začal pumpovat v rytmu jeho přírazu.

Taehyung táhle zasténal Kookovo jméno a s posledním vydechem se udělal mladšímu do ruky.

Když se stáhl v orgasmické křeči uvěznil v sobě Jungkooka, který jen stěží naposledy přirazil a udělal se hluboko do staršího.

Unaveně padl na svého hyunga.
Oba vydýchavali své prožité orgasmi.

" Taehyungie"? "myslím že tě miluju", zašeptal Jungkook.

Tae se usmál a políbil mladšího na čelo.
" Taky tě miluju ty můj úchyláku", zakřenil se.

Kook ho chtěl pohladit po tváří, ale pak si uvědomil, že má ruku potřísněnou staršího nadílkou.

Úchylně se usmál a oblízl si ruku.
Taehyung celý zrudl.

"Hmm~ chutnáš skvěle zlato", šeptl mladší s nevinným výrazem.

" Si můj malý úchylný perverzák víš to "?, zasmál se Taehyung a políbil Jungkooka na rty.

"Uhmm~ yeah I'm perverse", zašeptal mladší a začal si hyunga připravovat na další kolo.

Hi guys ❤

Opět jsem se snažila něco napsat 😅😏

Je to totální shit 😐💔 ale co už.

Budu ráda když mi napíšete do komentářu co si o tom myslíte 💬.

Taky se omlouvám za chyby 🙏😏😅

Snad tenhle shit někoho potěší.

Luv ya guys❤😘

Hannie

★perverse★Kde žijí příběhy. Začni objevovat