25.

1K 35 0
                                    

Co se mezitím děje v ČR

Camerona pohled

Už je to skoro týden co je Kat s Nashem pryč. Vůbec netuším kde jsou. Nebere mi hovory, neodepisuje mi na zprávy, no prostě se mnou vůbec nekomunikuje. Tina je v prvním měsíci a je ve strašných depresích. Pořád spí u nás, ale ne se mnou. Spí v pokoji pro hosty. Já na tom nejsem taky nejlíp, ale snažím se tu být pro Tinu podpora. Občas je sice u rodičů, ale po většinu času je tady u mě.

Dneska, protože nemáme nic k jídlu jsme se rozhodli, že pojedeme nakoupit. Tak jsme se oblékli, obuli si boty a vzali klíče. Sedli jsme do auta a jeli. Protože byli všude nějaké objížďky, tak jsme jeli docela dlouho. Nakoupili jsme a Tina pořád říkala, že se Nash už s Kat nevrátí a kat že s ní už nikdy nepromluví. Protože to říká už dost dlouho a pořád dokola, tak už ji ani neodpovídám. Prostě ji jenom poslouchám.

Jeli jsme už zpátky domů. ,,Came oni se nevrátí. Jak já ti budu s tím miminem dělat, když na to budu sama. Came já se bojím." Řekla a vyndala z tašky prášek a potom hned asi dva další. ,, Neber si to. Nemůžeš si vzít všechny prášky najednou. Nezapomeň, že jsi těhotná." Říkal jsem jí. ,,Ne mne už je to jedno." Odpověděla mi. ,,Doprdele neber to." Křikl jsem na ni a když si to chtěla hodit do pusy, tak jsem se natáhl, abych ji to vzal a potom si pamatuju jenom tmu.

,,Pane Dallas! Slyšíte mě?" Mluvil na mě někdo. ,,Ano slyším. Kde to jsem?" Řekl jsem. ,,Jste v nemocnici. Měl jste velkou nehodu. Máte zlomené žebro, otřes mozku, zlomenou ruku a nohu." Řekl doktor. ,,Budu vypořádku?" ,, Ano budete, ale ještě si u nás chvilku poležíte." Řekl mi a už odcházel. ,,Kde je Tina?" Ptal jsem se ho na poslední chvíli. ,,Vaše přítelkyně leží na jiném pokoji." Řekl. ,,Ona není moje přítelkyně, ale nejlepší kamarádka." Řekl jsem. ,,Aha tak to se omlouvám. Je na tom hůř a docela se bojíme, jak to přijme." Řekl mi doktor. ,,Ale co jí doprdele je!   Omlouvám se." Řekl jsem. ,,To je v pořádku. Vaše kamarádka má zlomené dvě žebra, velký otřes mozku, zlomenou ruku, docela ošklivé odřeniny a....." Zasekl se. ,,Co a? Nechcete mi snad říct.. " Nedořekl jsem, protože mě doktor přerušil. ,, Ano, ona prišla o dítě. Museli jsme zachránit život vaší kamarádky. " Řekl mi a já se rozbrečel. ,,Můžu být prosím sám?" Řekl jsem. ,, Chtěla za vámi přijít matka a sestra, ale můžu jim říct, že potřebujete odpočívat." Řekl. ,,To byste byl hodný. A prosím vás co je s Tinou teď?" Ptal jsem se. ,,Je v kómatu. Nevíme kdy se probudí. Může to trvat dny, týdny, ale i měsíce." Řekl mi a odešel. V tuhle chvíli jsem byl úplně v hajzlu. Kat je někde pryč, Nash taky a Tina je v kómatu. Byl jsem úplně sám.

-----------------------------------------------------------

Je to tu. Dlouho tu nebyli nic o Cameronovi. Trošku mě mrzí, že když setu po delší době objeví Cameron, tak zrovna takhle dopadne. Jak už jsem někde psala, že jednou týdně vyjde jeden díl. Něco co si předepíšu, protože budu na školním výletě a potom jedu na dovolenou a tak. Děkuju moc za přečtení a za hvězdičky.

Ahojky lásky 😘

Holiday in LA -Cameron Dallas- DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat