"Gomawo....."
Taeyeon ၀တ္ေပးတဲ့ လက္စြပ္ေလးကို ၾကည့္ၿပီး Fanyေျပာလုိက္သည္....
"No problem, anything for you......"
Taeyeonျပံဳးၿပီး Fanyရဲ႕ နဖူးကုိ နမ္းလုိက္ျပန္သည္...."လာ ဘုရားေက်ာင္းေရာက္တုံး ဆုေတာင္းရေအာင္....."
Taeyeon မ်က္လုံးမွိတ္ကာ ေျပာလုိက္သည္
"Chawတုိ႔ႏွစ္ေယာက္စလုံးက ပုံစံေရာ အေျခအေနေရာကြဲျပားပါတယ္.....ၿပီးေတာ့ chawကုိ သူ တကယ္ခ်စ္တာေရာ ဟုတ္ရဲ႕လား....အဆုံးသတ္မွာ ငုိရတာမ်ိဴ း မလုိခ်င္ဘူး💭💭💭 "
Fany စိတ္ထဲကေန ဆုေတာင္းလုိက္သည္"Jagiya အဆင္ေျပရဲ႕လား တစ္ခုခုျဖစ္ေနတာလား..... "
Fany မ်က္လံုး မွိတ္ကာ အျကာျကီး ဆုေတာင္းေနေသာေျကာင့္ Taeyeon ေမးလုိက္သည္"နည္းနည္းပင္ပန္းလုိ႔ပါ......"
"Arasso ျပန္ၾကစုိ႔ မဟုတ္ရင္ သူတုိ႔ ငါတုိ႔ကို မိသြားလိမ့္မယ္....အခုေတာင္....ေလးနာရီခြဲေနၿပီ....."
Taeyeon စေနာက္ရင္း ေျပာလုိက္သည္~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~
ေနာက္တစ္ေန႔ မနက္ေရာက္ေတာ့ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူေတြ စုၿပီး ေလ့လာေရးခရီး သြားၾကေလသည္....Fany မွာေတာ့ ညက အိပ္ေရးပ်က္ထားေတာ့ အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ Sicaပခုံးေပၚ မွီအိပ္ရင္း ပါလာသည္.....
Taeyeonကေတာ့ ဆရာေတြရဲ႕ ဆြဲေခၚမႈေၾကာင့္ ေယာကၤ်ားေလးသီးသန္႔ကားေပၚသုိ႔ ပါလာေလသည္.....
ပန္းခ်ီျပခန္းေရာက္ေသာအခါမွေတာ့ ဘယ္သူမွ Kim Taeyeon ကို တားလုိ႔မရ.... Fany အနားဘဲ ကပ္ေနၿပီး ပန္းခ်ီအေၾကာင္းေတြ ႐ွင္းျပေန၏.....
ပန္းခ်ီျပခန္းတြင္ ပန္းခ်ီမ်ားၾကည့္ၿပီးေနာက္ Taeny တုိ႔ အျပင္ထြက္လာကာ ခုံတန္း႐ွည္တြင္ ထုိင္ရင္း ေလညႇင္းခံေနၾကသည္.....
"Fany...ေရခဲမုန္႔စားမလား......"
Fany စိတ္လႈပ္ရွားစြာျဖင့္ ေခါင္းညိတ္ျပေလသည္...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
လူဆုိးမေလး ကုိယ့္ခ်စ္သူ
Hayran Kurguလူဆုိးမေလး Tiffanyနဲ႔......စံျပေက်ာင္းသားေလး Taeyeon.... #Taeny_Myanmar #Normal