Saat 12 oldu. Yüksek sesli bir müzikle Hasanlar gelip beni aldılar. Araba bayağı kalabalıktı. Duraktaki o iki kız arabanın arkasında, bir erkek araba sürüyor yanındada bir kişi daha vardı. Hepsi o durakta olanlardı.
Gülerek sarıldık. Hasan yine telefonumu aldı.
Hasan-Berk mi?? Berk'in profiline ne alakayla girdin? Bıktım senden hergün birine bakıyorsun. Ne oldu? Berk'i özledin heralde?
Nasıl böyle bir aptallık yaparım? ? Salak Melisa! Neden silmedin ki? Dur ve açıkla şimdi.
Ben- Berkle ne olursa olsun beraber büyüdük. Yani bişey yaşamadık bile. Neden böyle tepki veriyorsun? Karşı komşumuz bize geldi anneme göstermek için profilini açmamı istedi. Bende açtım. Bukadar.
Berk- Durdur arabayı.
Ben- Ne oldu? Neden?
Arabayı bizim eve yakın eski bir okulun giriş kapısına doğru durdurdular.
Berk- İn arabadan.
Ben- Tamam iniyorum.
Berk- Bana şuan doğruyu söyle. Neden baktın onun profiline. Yüzümde benim salak mı yazıyor?
Ben- yemin ederim sebebim o. Yalan söylemiyorum
Ve berk bana ilk defa tokat attı. Arkadaşları tuttu onu . Yapma olur mu kıza tokat falan diye.
Berk- Özürdileyeceksin benden. Birdaha kimsenin profiline bakmanı istemiyorum. Tamam mı?
Korkuyordum. Ne yapacağımı şaşırmıştım. Ya bitirirsem ve beni tehdit ederse? Polise gitmek aklımın ucundan bile geçmiyordu bile. Polise gidersem 18 yaşımdan küçük olduğum için yine ailem karışırdı. Ortalık fazla allak bullak olurdu. Ne yapacaktım ben?
Ben - Tamam özürdilerim.
Berk eline telefonu alarak ses kayıt programını açtı.
Berk- Özürdilerim birdaha kimsenin profiline bakmayacağım. De
Ben- (Ağlayarak) Özür dilerim birdaha kimsenin profiline bakmayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakire Genç kızın günlüğü
RomansÇok sevdigini sanmıştım. Öyle olmadı işte. Beni hiç bırakmayacağını söylemişti. Biz hic ayrılmayacağız demişti. Ne kadar safım her dediğine inandım bende. Şimdi ise yüzünü görmediğim hergün için dua ediyorum.