HİKAYE GENEL OLARAK DAMLA'NIN AĞZINDAN OLACAK...AKSİ DURUMDA BEN HABER VERİRİM :D OKUYANLAR YORUM YAPARSA VE OY VERİRSE SEVİNİRİM :D MEDYADA DAMLA VAR!!!!!
İYİ OKUMALAR :*
Uçaktan indiğimizde akşam olmak üzereydi.Evimize gittik.Eşyalarımız bizden önce gelmişti ve anneannemler onları yerleştirmişti.Ben de kıyafetlerimi yerine koyduktan sonra erkenden yattım.Malum sabah okul var.
~~KAİ~~
Sabah kalkar kalkmaz dolabımın başına geçtim ve bugün için kıyafet baktım.Bunu mu giysem??? HAYIR! Yoksa şu mu??? HAYIR!!! T-shirt mü gömlek mi?? Off ben niye bu kadar özeniyorum kiii? Yoksa o yeni kız için mi? Hayır hayır ASLAAAAA. Düşüncelerimden sıyrılıp pantalon ve gömlek giyip evden çıktım.Kahvahtıdan nefret ederim.Okula geldiğimde müdür herkesi bahçede toplamış konuşma yapıyordu.Kesin o yeni gelen kız içindir.İyi de bu kız neden benim aklımdan çıkmıyo?? Neyse en iyi müdürü dinlemek...
MÜDÜR: ''Evet çocuklar! Bu sene aramıza yeni öğrendi katıldı.Annesi Koreli babası Türk ... Kendisi şu an yolda olmalı .. Aaaaa hatta geldi bilee...
~~DAMLA~~
Sabah kalktım üstüme kareli gömlek ve altıma yırtık pantalon giyip kahvaltımı edip yola çıktım.Türkiye'deyken arabam vardı ama buraya getiremedim.Neyse ki babam bugün yeni bir araba alacak.Okula bizim şoför götürüyor.Ben her zaman ki gibi müzk dinliyordum.Bir süre sonra durduk ve şoför bana geldiğimizi çıkıta beni almaya geleceğini söyledi.Aşağı inip kapımı açtı sonra da gitti.Bahçedeki bana bakan kalabalığı görünce korkmadım değil!! Kızlar neden yiyecek gibi bakıyor?? Hahhh tabii çünkü benim saçlarım doğal dalgalı ve açık kahverengi yani onlardan tamamen farklı.Peki erkekler neden yiyecekmiş gibi bakıyor?? Yine tabii çünkü ben fiziğimi beğenmesem de gayet güzel bir fiziğim var.Müdür beni yanına çağırdı ve gidip kendimi tanıttım.
~~KAİ~~
Müdürün geldi demesi üzerine tüm okul kapıya döndük.Herkes özellikle de ben bu kızı çok merak ediyorduk.Arabadan indi ve tüm okulun ona baktığını görünce ufak çaplı bir şaşkınlık geçirse de hemen kendini toparladı.Ne?? Kızın saçları doğal kıvırcık!!!!! İnanmıyorum.... Sanırım bizim grubu-EXO Grubu'nu- daha görmedi.Müdürün yanına geçti ve kendini tanıttı
''Merhaba! Ben Damla.Tanıştığıma memnun oldum.Umarım güzel bir yıl geçiririz...''
Müdür: '' Tamam şimdi herkes dersinin olduğu sınıfa geçsin.Damla'cığım sen de benle gel sana ders programını vereyim.Ona göre sınıfına geçersin.''
''Tamam efendim...''
~~DAMLA~~
Müdür bana ders programını verdi.Ben sayısalcıyım yani matematik delisi ama tabii bazı sözel derslere de gireceğim.İlk dersin matematik olduğunu öğrenince hiç vakit kaybetmeden sınıfıma gittim.Bulmam zor olmamıştı.Kapıyı çaldım ve içeri girdim.Tüm sınıfın gözü bendeydi. D-dur bi dakika ordaki EXO grubu mu yoksa bana mı öyle geliyo?? Yok lan onlar!!!!!! Özellikle KAİ'de burda. Ayyyy aşkımmm!!! Öğretmenin sesiyle kendime geldim.
''Evet canım.İstediğin yere oturabilirsin.''
''Tamam efendim.'' Bu kadın benle dalga mı geçiyo?? Bi tek Kai'nin yanı boş ve ben de mecburen oraya oturdum.
~~KAİ~~
Damla sınıfa girdiğinde ilk önce şaşırdım ama aynı zamanda da çok sevindim.Nedenini bilmesem de ... Öğretmen ona istediği yere oturmasını söylediğinde bir tek benim yanım boş olduğu için mecburen yanıma oturdu.Derste hep onu izledim ve o bunun farkında olmalı ki yanakları kızardı.Baktım hiç konuşacağı yok defterimden kağıt koparıp bir şey yazdım ve ona uzattım.
'' Selam ben Kim Jong İn ama bana Kai diyebilirsin.''
''Selam seni ve grubunu tanıyorum Kai.Benim adım da Damla.''
''Hey!! Bizim grubumuzu nerden tanıyorsun? Yoksa fanımız mısın?'' Bilmmiyormuş gibi davranmak iyi bir fikirdi sanırım.
''Türkiye'de çok fanınız var ve çok ünlüsünüz.Ve evet ben sizin koyu bir fanınızım.''
''Peki en çok hangimizi seviyorsun?'' Bakalım beni mi söyleyecek?
''Suho! '
EVET ARKADAŞLAR!!! OKUYANLAR OY VERİRSE ÇOK SEVİNİRİM..HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM!!!!!