1♧ İlk Kez

61 10 0
                                    

Elimdeki resme son kez baktım. O kız sadece benim olacaktı. Henüz yaşı 17 yaşındaydı.
' 1 yıl daha' dedim içimden 'Bir yıl daha sabret .'

Zihnime dolan anılarla kendimi 3 yıl öncesine götürdüm.

3 yıldır yalnızca onu bekliyordum. Onu ilk kez ben henüz 19 yaşımdayken akşam vakti sahil kenarında denizi seyrederken içli içli ağlarken görmüştüm. O mavi gözlerini kaplayan yaşlar yüreğime sızmıştı sanki. Kumral saçları dağınık bir topuz halinde , topuzdan çıkan saçlar gözlerinin önüne geliyordu. İri mavi gözleri çok kırılmışçasına bakıyordu ufuklara. Ellerim gözyaşlarını silmek 'Ağlama ben yanındayım' demek için parmak uçlarıma kadar sızlıyordu. Yapamazdım. Onu da kendi karanlığıma hapsedemezdim.

Ne ufak, ne kırılgan görünüyordu gözlerime. "Bir an önce büyü ufaklık" diye fısıldadı dudaklarım benden izinsiz. Gözleri sanki beni duymuş gibi telaşla etrafa bakındı. Ona baktığımı fark etmemesi için bakışlarımı denizin hırçın dalgalarına sabitledim .

Gözlerim tekrar ona kaydığında telefonda bir şeye baktığını gördüm. Korkar gibi birazda telaşla ayaklandı. Hızı adımlarla önümden geçerek uzaklaşmaya başladı. Merakıma yenik düşerek takip etmeye başladım. Fark edilmemek için büyük ama yavaş adımlar atıyordum. İçimde kötü bir his vardı. Yaklaşık 20 dakikalık yürüyüşün ardından bir apartmanın önüne gelmişti. Göz yaşlarını aceleyle sildi ve sırt çantasından anahtarını çıkarıp apartmanı kapısını hızla açıp koşarak merdivenlerden tırmanmaya başladı. Kapı tam kapanmadan elimle tutup içeriye girdim. Yavaş yavaş merdivenleri tırmandım. Anahtarla kapıyı açma sesi duyunca adımlarımı durdurup dinlemeye başladım. Bir bağırış sesi kulaklarıma ulaştı.

"Nerdesin sen Allah'ın cezası saat olmuş dokuz anca mı geldin! Orospu mu kesildin başımıza" ardından mavi gözlü kızın ağlayış ve yakarışlarıyla beraber bir de tokat sesi yankılandı apartman boşluğunda.

"A..anne vallaha anca gelebildim. İşten çıkınca sahil kenarında oturdum biraz nolur babama söyleme lütfenn yalvarırım anne! " bir yandan ağlıyor bir yandan annesine yalvarıyordu. Babasından çok korkuyor olmalıydı.

Annesinin "Tamam yürü temizle evi " demesi son duyduğum şeydi.

İlk defa biri için üzüldüğümü düşünürsek gerçekten etkilenmiştim küçük kızdan. Daha fazla ses duyamayınca aprtmandan dışarı çıktım.

Apartman biraz eskiydi. Hemen konumu Ersin'e atıp kız hakkındaki tüm bilgileri bulmasını belirten bir mesaj attım.

Geri dönüp sahil kenarındaki arabama bindim. Arabayı sakince sürerek eve geldim. Kapıda duran korumalara baş ucuyla selam verip anahtarı garaja park etmesi için korumanın birine attım. Kendim ise kapıda beni bekleyen annemin kapıyı açmasıyla annemin yanağına ufak bir öpücük bırakıp
"Ben odamdayım" dedim.

Annem yüzündeki tebessümle
"Tamam oğlum sen yemek yememişsindir şimdi , birazdan gel de yemek hazırlatayım Songül hanıma "

Kafamı olur anlamında sallayıp merdivenlere yöneldim. Üst kattaki son odaya girip kendimi yatağıma attım. İçimdeki saf heyecanla Ersinden mesaj bekliyordum . Mesaj sesiyle telefon şifremi girip mesajı açtım.

Buldum abi . Benim haddime değil ama senin için fazla küçük değil mi ?

Neyse

Adı Hazan Gemici
14 yaşında
16.11.2001 li
9. Sınıf
İstanbul Atatürk Anadolu Lisesinde okuyor.
480 puan ile girmiş ve şuan dersleri o kadar da iyi değil
Öz annesi 5 yıl önce 34 yaşındayken ölmüş kalp krizinden annesinin adı Yeşimmiş
Babası 2 yıl önce başka bir kadınla evlenmiş adı Asuman 40 yaşında ev hanımı ve Deniz adında bir oğlu var 1 yaşında
Babasının adı Cüneyt 45 yaşında ve fırında eleman olarak çalışıyor
Kıza gelirsek okuldan çıkınca Elfida kafede garsonluk yapıyor. Oranın sahibi arkadaşım istersen ondan da biraz bilgi alabilirim.Bu kadarını bulabildim .

BİR   TEK   SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin