SANA AŞIK DEĞİLİM .

1.5K 50 11
                                    

SA TONTİŞLERR :D YB İLE KARSINIZDAYIM BİRGÜN GECİKTİM AMA OLSUN DEDİĞİM GİBİ BU HAFTA YAZDIM :DD UMARIM ÖNCEKİ BÖLÜMÜ SEVMİŞSİNİZDİR . BU ARADA 1K OLMUŞUZ !!! ÇOK SEVİNDİM GERCEKTEN !! YORUMLAR BENİ ÇOK MUTLU ETTİ . VOTE BİRAZDAHA FAZLA OLURSA COK COK MUTLU OLUCAM . UZUN BİR BÖLÜM OLDU . UMARIM SEVERSİNİZ . ŞARKI SECİMLERİNİ BEĞENİYORMUSUNUZ ONU COK MERAK EDİYORUM LÜTFEN BU BÖLÜM YORUMLARINIZDA ONU SÖYLEYİN :DD NEYSE İYİ OKUMALAR . VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUMM :dd <33 

 Medya ; EMİRR 

Taylor Swift - Everything Has Changed ft. Ed Sheeran ile okuyun bitince başa sarın


şaşırmış bir şekilde yüzüne bakarken oda gülüyordu . 

- ''B.ben özür dilerim ''diyebildim sadece . o kadar şaşırmıştım ki . sadece onu diyebilmiştim . ağzımdan başka bişey cıkmamıştı . daha fazla gözlerine bakamayacağımı anladığımda yerimden kakltım . 

tam yürüyordum ki Emir kolumu tutup beni kendine cevirdi . Gözleri o kadar mükemmel bakıyordu ki bana . Aramızda hiç mesefa bırakmak istemediğini belli edercesine beni kendine daha cok yaklaştırdı . Elleriyle belimi kavrarken kalbimin yine cıkıcak gibi attığını farkettim.

- ''Neden özür diliyorsun?''  ne diycektim ben şimdi ? 

Beni kendine mümkünmüş gibi daha çok yaklaştıran Emir'e baktığımda kurumuş olan dudaklarını diliyle ıslatıp bana iyice yaklaştı . 

-'' Bence bana aşık olduğun için özür dilemene gerek yok .'' söyleidkleir karşısında, bir şoka daha giridğimde konuşmak istedim, ama bedenim bunu geri tepiyordu. -'' B..ben sana aşıkk deği...'' 

cümlemimi tamamlamama izin vermeden dudaklarımızı buluşturan Emir'e,  Karşılık vermemek için zor duruyordum ama sonra niye durduğumu anlayamayıp bende ona karşılık verdim .  

Kafamı topladığım an kendimi hemen geri cektim, - '' Ne oldu? ''  

- ''Bana neden bunu yapıyorsun ki ? Benimle oynamak mı istiyorsun ? Canımımı yakmaya çalışıyorsun ?'' söyleidklerimle gözleirmin yandığını hissettim ve sesim gereğinden yüksek çıkmıştı . bu söylediğime karşılık ellerini saclarının arasından geciren Emir bana bişey itiraf edicekmişim gibi bakıyordu .

 EVET MİLLET İZLEYİN ŞİMDİ BANA BENİMLE OYNADIĞINI İTİRAF EDECEK ! 

- ''Neden herseferinde seninle oynadığımı yada canını yakmak istediğimi sanıyorsun ki ? Lanet olsun Ecrin ! senin canını yakmaya çalıştığım filan yok . Bana aşıksın . işte kabul et''

ne diycektim ben şimdi ? evet sana aşığım desem rezil olurum olmaz . ya oda beni seviyorsa peki ya BURAK ? ona onu sevdiğimi söyledim . şimdi öylece bırakamam öyle değil mi ?

Bir sürtük gibi davranmayı kes Ecrin ! Burak seni seviyor sende onu  . Emir nereden cıktıki ? belkii sadece hoşlanıyorsun . Emin olmadığın bişey için Burakı kaybetmeyi göze alabilecekmisin ? Kes şunu ! 

İç sesim bu kez fazlasıyla haklıydı .  Burakı kaybetmeyi göze alamam . Onu seviyorum . Ben ne yapıyorum şuan ? bir sürtük gibi davranıyorum . 

- ''SANA AŞIK DEĞİLİM EMİR''  gözlerimi Emir'den kaçırdığım sırada Emir konuştu,  -''Neden ağlıyorsun peki ? Bana bunu söylemek bu kadar mı zordu Ecrin?'' Emirin söyledikleriyle yanaklarımın ıslandığını farkettim . Resmen ağlıyordum Emire o aptal şeyi söylerken resmen ağlamıştım . Aferin bana YOKMU BİR ALKIŞ ? ! 

- ''SANA AŞIK DEĞİLİM EMİR . BENİ YORUYORSUN CANIM YANIYOR BU YÜZDEN AĞLIYORUM . LANET OLSUN BANA YAPTIĞINA BAK . BİR KIZ AŞIK OLDUĞU ADAM YÜZÜNDEN AĞLARMI HA?'' 

- ''Asıl gercek aşk o zaman olur Ecrin'' söyledikleriyle ağzım o şeklini alırken, beynim mavi ekran veriyordu.- ''Siktir et ! hadi gidiyoruz .''   Emirin aşırı soğuk cıkan sesiyle kendime geldim ve onu takip etmeye başladım .

-------------------------------

Evin önüne geldiğimizde ; kemerimi çıkartırken Emire baktım yüzüme bile bakmıyordu . Yapma böyle demek istedim sustum. 

- ''Teşekkür ederim.''  derken bir tepki vermesini bekliyordum ama yine sustu. 

Arabanın kapsını açmış iniyordum ki ; Emir kolumu tuttu ve beni kendine cekti . burunlarımız değiyordu . Nefesini yüzümde hissedebiliyordum . O mükemmel kokusu beni tesiri altına almıştı tam analmıyla.  Dudaklarımın üstünde bir sıcaklık hissedince Emirin beni öptüğünü anladım . Birkac dakika sonra Emir kendini çekti ve  alnını alnıma yaslayıp . ; 

- ''Bu söylediğin yalanın bedelini ödiyceksin Küçük . Bana aşık olduğunu itiraf ediceksin . Ama ondan önce olucaklardan ben sorumlu değilim.''  arabadan hızla inip eve girdiğim de beynim şok içindeydi. 

Kısa bir duşun ardındani odama döndüm.Dolabımın önüne geldiğimde dolabımdan ; çamasırlarıımı cıkardım . Kot şortumu ve beyaz salaş tsortumu üsütme gecirdim . saclarımıda kurutup ev topuzu yaptım . Kendimi yatağıma attığım sırada aşağıdan annemlerin bana seslendiğini duydum ve aşağı indim . - ''ne oldu anne?'' 

- ''Kızım biz Aydın abinlere gidiyoruz . gece orda kalıcaz . fatoş ablan rahatsızlanmış''

- ''tamam anne . ''

- ''abinde Buraklarla dısarıda . evde otur uslu uslu . abin gelmeyebilirmiş . Buraklarda kalırsa seni ararlar . kapıyıda kitle ...'' annem yine nutuk dersine başlamıştı ki babam konuştu, -'' Hadi hanım hadı . Gce kalıcaz . sıktın kızı'' Babama annemden beni kurtardığı için minnettar bakışlarımı attım . Annemlere veda edip odama cıktım . Kulaklığımı takıp telefonumdan Taylor Swift and Ed Sheeran - Everyting Has Changed açıp dinlemeye başladım . Taylor Swift dinlemek herzaman bana iyi gelir . 

Müziğin kesilmesiyle ; telefonumun calındığını farkettim . Ekranda '' AT HIRSIZIM ''  yazısını görünce abimin aradığını anladım . 

telefonu açıp kulağıma aldım, - ''HE'' 

- ''Ecrin'' 

- ''He dedikya olum''

- ''Ne oldu lan sana''

- ''Uykum var ne oldu söyle hadii''

- ''ben Buraklarda kalıyorum''

- ''He tamam''

- ''Bak kapıları kitle . bişey olursa ara geliriz biz''

- ''Annem gibi konuşmayı bir bırak tamam . bişey olursa ararım . Sen evde yokken bişey olmaz zaten''

- ''Niye lan?'' abimin cevabıa kıkırdadım. 

- ''En büyük düşmanım evde değil olom rahat rahat uycam zaa''

- ''Ağzına sıcıcam Ecrin''

- ''hıhı okkk''

- ''Seni seviyorumm gött''

- ''Bende senii at hırsızımm'' 

- ''Burak selam söylüyor oda seviyormuş senii''

- ''bende kendimi seviyorum kahretsin'' diyip saçımı geriye attım. şuan resmen ego sıçtım. 

- ''zaaaa''

- ''he tamam abii kapat sen yine mallaşmaya başladın''

- ''tamam hadi öptüm''

- ''tamam bende kapat hadi yeter''

Abimle yaptığımız malca görüşme sırasındaki kahkahalarımla sonunda telefonu kapamıştım . Kulaklığımı kulağıma takacağım sırada bişeyle ralmak için mutfağa indim . 

Cips kola cikolata dondurma nutella hayvan gibi ellerime doldurmuş odama cıkıcaktım ki kapının calmasıyla kapıya bakmaya gittim . Bu saatte kim ki amk ? 

Annemler yok . Abim Buraklarda . Umut Abim orda diye oda Buraklarda ; Burak ev sahibi evde olmazsa olmaz . EE BU KİM ?

Kapıyı açtığımda şaşkın bir şekilde bakıyordum . ve sadece ;

- SENİN BURDA NE İŞİN VAR AMINAKOYIM ! diyebilmiştim . 


KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin