PS : Știu ca e prea direct și prea repede faptul ca Murden își recunoaște anonimatul in fata lui Jasmin , dar așa am considerat ca ar fi mai bine.
_____________________________
Îl priveam întrebător , vrând sa aflu dacă ceea ce credeam era adevărat. Era și ciudat , acum sa spună "Nu...despre ce anonim vorbești? " as părea o așa mare ciudata in fata lui. Acesta casca ochii de uimire ca mai apoi sa ma treacă un fior , când acesta se strâmba nemulțumit.
— Da Blaire , eu sunt anonimul! Răspunde nonșalant , privindu-ma ciudat , parca așteptând sa-mi vadă reacția.
Oftez ușurăta când aud cuvintele ieșind din gura lui. Ma așteptăm la ceva obsedat , dar nu. Anonimul meu era chiar tipul pentru care începeam sa am sentimente.
— Sinceră sa fiu , ma bucur ca esti tu și nu vreun psihopat obsedat , spun zâmbind-i dulce. Acum tu!
— Ce îți place sa faci in timpul liber?
— Sa ma antrenez , sa citesc și sa dorm , spun chicotind.
Acesta deschide gura sa spună ceva , dar este intrerupt imediat de telefonul meu care suna gălăgios. Îl privesc preț de câteva secunde apoi răspund rapid.
- Da?
- Jasmin , te-am tot sunat și nu ai răspuns , unde naiba ți telefonul ăla? Tipa Trix exasperata. Mi-ai promis ca in seara asta ieși cu mine in club și nu accept nici o scuza domnișoara , nici măcar una! Poți avea și ambele picioare rupte ca tot vi! Nu ma face sa vin in apartamentul ăla al tău și sa te iau cu forța, ai auzit?
Încep sa rad zgomotos când aud amenințările prietenei mele. De asta mi-a plăcut sa stau cu Trix mereu , e de treaba. Ba chiar e o super buna prietena și știe sa-și impună punctul de vedere.
- Trix , nici dacă as vrea nu pot. Am un musafir mai special și nu-l pot lasă cu ochii-n soare, poate alta data!
Murden ma privește sceptic , ca mai apoi sa se încrunte vizibil iritat luându-mi telefonul din mâna. Protestele mele nu l-au împiedicat nici pe departe pe tipul cu ochi albaștri sa ceara informați ca mai apoi sa accepte bucuros. Nici nu vreau sa-mi imaginez câte scenari își face Trix acum in capul ăla al ei bogat.
Murden inchide , înmânându-mi telefonul zâmbind ștrengar.
— Tocmai i-ai dat uneia dintre cele mai narcotizarea fete din liceu motiv de bârfa, îl acuz , descriindu-mi prietena.
— Nu poate fi atât de rău , murmura el jucăuș. Hai , in câteva ore este ieșirea la club iar noi trebuie sa mergem pe la mine sa ma schimb, chicoteste făcând semn spre "pijamalele sale".
Zâmbesc strâmb , privindu-l oarecum fericita. Îmi plăcea atmosfera asta. Atunci m-a lovit ceva parca ca un ciocan in cap : operația lui.
— Murden...
— Da?
— Ce operație trebuie sa faci tu?
Imediat ce cuvintele îmi părăsesc gura , fata acestuia se strâmba , devenind încordat.
— De când m-am născut am avut inima extrem de slaba , spune mai mult soptit. Uneori , adică , de 4 ori pe an ma duc sa-mi fac anumite Investigați și doctori îmi ajuta inima sa funcționeze. Eu acum am o tija metalică in inima care m-ar putea oricând omora și mai ales, orice emoție puternica care ma supăra ma termina iubito , ca și săptămâna asta care a trecut. Am trăit intr-un adevărat iad!
Stăteam și-l priveam fără sa spun nimic. I-am făcut rău...
Simt câteva lacrimi care cad , însă nu le dau importantă. Ma apropii de el și îl îmbrățișezi strâns , lăsând lacrimile sa cada cascada.
— Nu plânge frumoasa mea , ochișori tai nu sunt pentru asta!
Acesta ma da ușor la o parte , ștergându-mi lacrimile cu degetul sau mare. Imi zâmbește dulce si ma ia in brațe.
— Ce drăguț esti tu! Chicotesc când acesta îmi deschide portiera taxiului.
Intram in club , unde gălăgia , tutunul și alcoolul își făcea simțită prezenta puternic. Chiar dacă eram acum cu Murden , fizic vorbind , nu știam exact de ce sau ce simt pentru el. Era totul ciudat. Nu îl cunoasteam , asta fiind cel mai ciudat. Nu-l cunosc pe omul asta deloc , atunci de ce ma simt atât de atrasa de el ca de un magnet? Întrebare fără răspuns bănuiesc.
— Jasminnnn!
Numele meu este strigat puternic , peste muzica gălăgioasa de Trix , a carei înfățișare este sumara , având pe ea o rochie strâmtă de latex cu o palma după fund și cu un decolteu generos.
Ma îndrept spre ea împreuna ca Murden , cercetând încăperea minuțios , văzând ca , prin multele persoane aflate aici , se afla și Cristhen și de asemenea , Benjamin.
— Luați loc! Ne face semn Trix către canapea , ascultând-o. Și tu cine ar trebui sa fi? Întreabă ea privindu-l seducător pe Murden.
La dracu , nu te uita așa la el! Ce e sentimentul asta? La naiba, nu credeam ca voi ajunge vreodată , in viața asta , geloasa pe un fapt așa simplu , făcut de însăși prietena mea cea mai buna.
— Murden , încântat! Spune acesta zâmbind șarmant.
Okey , ce a fost asta? Simt cum sângele îmi clocoteste deja și nu mai suport sa vad cum flirtează unul cu altul de fata cu mine. Ma ridic , căutându-l pe Cristhen cu privirea și ce sa vezi , îl găsesc stand cu-n tip.
Ma ridic fără a spune nimic , ducându-ma la el. Îl ating pe brat , acesta tresărire și întorcându-se. Imediat ce ma vede ma ia in brațe , de parca nu m-a mai văzut de un secol.
— Buna și tie Cristhen , zâmbesc dulce.
— Jasmin , el e Xander , un prieten vechi de al meu, Xander , ea e Jasmin , o prietena buna de a mea.
Îl privesc pe Xander câteva clipe , analizandul. Tipul are parul ușor ciocolatiu , pufos parca, având barba , făcându-l sa arate mai matur și mai ales , mai sexy , fiind și un pachet de mușchi.
— Incantata Xander! Spun zâmbind-i și ii întind mâna.
— De asemenea Jasmin, spune prinzându-mi mâna intr-o strângere ușoară.
— Noi plănuiam sa mergem altundeva , un loc mai liniștit , ce zici , te bagi?
— Am venit cu cineva și nu cred ca ar fi potrivit sa-l las așa...
— Nici nu cred ca-ți va duce dorul, spune Xander arătându-mi către canapea.
Ma întorc curioasa și constat ca avea dreptate. Inima parca mi se oprește pentru câteva secunde , la fel și respirația , când îmi observ cea mai buna prietena călărindu-l pe Murden , scimbandu-și fluidele unul altuia.
— Sa mergem! Spun ferm , îndreptându-ma spre usa pe care am intrat , simțind cum inima mea rămâne in acea încăpere rece, plină de zgomot.
CITEȘTI
Lupt pentru victorie : Înfrângere
Teen Fiction[ F i n a l i z a t ] Ei nu trebuie să știe. N-am nevoie de atenția lor și nici de probleme. Vreau să rămân în umbră, ca până acum. Jasmin Rogers , studentă. Toți cei care o cunosc o pot defini simplu, fără complicați : plictisitoare. În ochii tu...