Čekání na autobus

36 3 0
                                    

Každý ví a zná český autobusový systém, ne? 

Tákže jelikož se jedna cesta opravovala, tak autobus musel jezdit v 6:30 místo obvyklých 6:50 (kvůli tomu jsem musela vstávat ve 4:30, ale to dejme stranou)

Takhle... jednou si du takhle na tu zastávku, je 6:28 a říkám si" Jo dobrý... máš nějakej čas, jelikož řidič je línej kretén a stejně vždycky vyjíždí v 6:35" Tak tam teda chvíli stojím, a přijede autubus. Řidič vystoupí a jde někam, nevím kam.. Tak mi v mysli zazní myšlenka"Kam jako do hajzlu de?! Vždyť máme vyjíždět za 3 minuty" Dobře .. Nakonec jsem si jen řekla, že asi nutně potřeboval na záchod a tak tam čekám dál..

6:36

Pár lidí se tam objevilo, ale řidič stále nikde."Dobře... třeba jen potřeboval na velkou... a dává si pěkně načas ;-;" Tak tam stojím dál

6:42

Stojím tam.  Začínám vnitřně panikařit a říkat si, že pokud se nevrátí do 6:53, budu sprintovat na vlak... Všichni lidi kolem mě ale vypadají až divně klidně

Po chvíli začínám už úplně vnitřně panikařit a šílet. Asi jsem tam vypadala dost divně, ale to je mi teď jedno.

6:48

Řidič se konečně ukáže, jako kdyby se nechumelilo, já mám chuť mu dát facku a na místě omdlít. Poté nastoupím do busu a ZASE... čekáme

6:50

Řidič konečně zapne motor a vyráží. Vnitřně na pokraji psychického zhoucení se pdívám na ostatní..." Proč jsou kurva tak v klidu?! " .. Autobus chvíli pokračuje, ale pak zahle někam jinam... Můj mozek to už nepobral tak mi to už bylo"jedno"

Nakonec se ukázalo, že tu cestu opravili, že autobus měl vyjíždět v 6:50, a že ten řidič měl právo přijít jako by se nechumelilo, protože se NECHUMELILO.

Anekdoty? Asi? Nevím?Kde žijí příběhy. Začni objevovat