Hikaye'de bir kaç zaman atlayışı olacak.Gelecek bölümlerinde nedenini anlayacaksınız.
"Sizce ablama çok acı çektirdiler mi?Doğumu nasıl geçti?Bebek iyi mi?"sesi titriyordu Üçok'un.Acı çektiği bariz bir şekilde anlaşılıyordu.Kimseden çıt çıkmayınca bir daha konuştu."Doğumun üzerinden aylar geçti.Ne bebek var ne de ne de Ablam.İyiler mi?"yine kimseden çıt çıkmayınca Üçok hırla ayağa kalkıp masadan uzaklaştı.
"Nereye gidiyorsun Üçok?"Metehan telaşla sormuştu abisine.Çünkü Üçok çok hassastı ve Aslıyla aralarında en derin bağı olan oydu."Bir az dolaşıp geleceğim"Metehan başını sallayıp yaslandı arkasına.Onun da aklında düşünceleri resmen savaş veriyordu.Neredeydi nasıldı?yeğeni yaşıyor muydu?.Hiç bir şey bilmiyordu.Anlamıyordu.Bir anne nasıl bu kadar cani olurdu nasıl bu kadar kötü ola bilirdi?.
"Abi Nasılsın"Serhat'ın konuşmasıyla her kes bahçeye yeni çıkan Alparslan'a baktı.Öylece duruyordu.Duygusuz sert acımasız.Eskisi gibiydi aynı.Aslı gelmeden öncesi gibi.Aslı hiç var olmamış gibi.ama sanki bu gün olacaklardan haberdardı.Uzun sakallarını uzamış saçlarını kesmiş kendisine çeki düzen vermişti.Beyaz gömlek siyah kumaş pantolon giymiş ve kravat takmıştı.
"Alparslan abiii!!"Üçok'un feryat eden sesini duyduklarında üçü de aynı anda ayağa kalktı.Üçok'un gözlerinden yaşlar akıyordu dizlerini üzerine çökmüş karşısında olan sepete bakıyordu çaresizce.Alparslan koşarak sepetin yanına gelip diz çöktü.Titreyen elini öne doğru uzatıp sepetin üzerinde olan örtünü açtı.Gördüğü manzarayla elini ateşe değmiş gibi çekti.Baktı bir kaç saniye sepete.Öylece baktı."Allahım,Sen aklımı koru"diyerek karşısında gördüğü sarışın bebeğe baktı.Bebek Aslını andırıyordu.Çok çok tatlı bir bebekti.
Bebeği almak için kollarını uzatmıştı ki bebeğin ayak ucunda duran beyaz zarfı eline alıp açtı
(Medyada olan şarkını burada açın)
"Alparslan canım kocam.Dünyanın en koca yürekli adamı.Seni çok seviyorum.Çok fazla.Kızımıza iyi bak.İsmi Bahar Mavi.Nedensizce onu gördüğümde Mavi ismi de aklıma geldi.Kızımıza iyi bak Alparslan.Ben ....ben ölüyorum.Kanıma işleyen zehir beni bir kaç saat içinde öldürecek.Belki de sen bunu okurken ben ölmüş olacağım.Arama beni boş boşuna arama.Kızımıza iyi bak yeter.Sahip çık ona.O melek gibi.Aşırı enerjik bir çocuk.o özel bir çocuk anlayacaksın bunu.Ben ben yazamıyorum elim titriyor zehir'in etkisi.Sizi çok seviyorum.Üçok Serhat Fazlı abi ve Metehan kızım size de emanet amcaları olarak koruyun onu.Bana yaşattığını her şey için teşekkürler.Teşekkürle Üçok beni orada bulup kurtardığın için.Hamilelik boyunca bütün kaprislerime dayandığın için.Sana o kadar bağırmama rağmen bana ters bir bakış dahi atmadığın için. teşekkürler.Serhat,Fazlı abi ve Metehan.Size pek eziyet veremedim.Size teşekkür ederim bana gerçek bir abi gibi sahip çıktığınız için.Fazlı abi o kız senin kaderin ben bunu ilk günden anladım Sevdayı bırakma......ve ve Alparslan canım kocam.Sana ne kadar teşekkür etsem az.Beni her kese rağmen korudun teşekkür ederim.gece yarısı en olmadık meyveleri sana aldırdım bir of demeden aldığın için kızmadığın için teşekkür ederim.hormonlarım tavan yaparken seni sinir edecek bir çok şey yaptım ama sen sınırlarını hiçe sayıp bana yine de iyi davrandığın için teşekkür ederim.Alparslan...Teşekkür ederim her şey için.Keşke daha önce bulsaydım seni.Kızıma iyi bak.ben ben ölüyorum az kaldı hissediyorum bir kaç dakika en fazla.Hoşça kal kocacım hoşça kalın çocuklar.sizi seviyorum"
Mektubun üzerine olan kurumuş su lekeleri ve kan lekelerini gören Alparslan daha da parçalanıyordu.Çok acı çekmişti minik karısı çok.Gözlerinden akan yaşlar yıllar sonra ilk kez akıyordu.Yıllar sonra ilk kez içi yanıyordu yıllar sonra ilk kez açık oluyordu.(Gif Alparslan)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğimin Babası-Şah Mat-
Romantikİnatçı,Sert,Acımasız,Gözü kara olan Alparslan her kesin korkulu rüyasıydı.İsmi bile yeterdi Alparslan'ın. Herkes önünde diz çöker korkuyla bakardı ona.Karaman soyadı'nı hakkıyla tanışmıştı Alparslan.Ancak küçük bir sorun vardı.Canından çok sevdiği b...