Akşam terasta ümit le salıncağa oturup uzun uzun yıldızları izlemeye başladık ikimizde hiç konuşmuyorduk
Sessizliği ümit bozdu"hayel sen üşüdünmü"
"biraz nerden anladın"
"baksana iyice büzüldün gel yanıma sokul"
Bana sıkıca sarıldı. Ellerimi tuttu
"hayel şuna bak ellerin buz tutmuş senniye böyle uzak duruyorsun kalkalımmı sen çok üşüdün tatilde hasta olmanı istemiyorum""Ümit biraz daha"
"olmaz hayel"
"ya ya ya ümit lütfen""hayel sabah erken kalkacak"
"Ümiiit"
"şirinlik yapma ama sana söz Antalya sıcak orda uzun uzun yıldızları izleriz."
"sözmü""söz aşkım"
"Ümit bana ilk defa aşkım diyorsun"
"sana söylemek istiyorum ama senin ne tepki vereceğini bilmediğim için sana söyleyemedim"
"Seni çok seviyorum aşkım"
"hayel bende seni çok seviyorum aşkım"
Diyip öpmeye başladı.
Okadar güzel öpüyordu sıcacık ve aşkla bütün sevgisini ve aşkını hissede biliyordum.Bitmesini hiç istemeyerek bıraktım ve
Kendimi salıncağa bıraktım.
"hayel seni haylaz hadi inelim"
"ümit biraz daha"
Elini uzattı
"hayel tut elimi" kesin bir emir verdi elimi uzattığımla kendimi baş aşağı ümit tin omzunda buldum."Seni gidi asi güzel sen sözdinlemek nedir bilmezmisin illa zorkullanacağız"
derken bir eliylede popoma ufak ufak vuruyordu.
Ümit indir beni tamam süz ineceğim""baksen küçük hanım kendini taşıt aşağa inince indir beni olmuyor küçük hanım"
Medivenlerden inmiştik odaya doğru gidiyorduk
"Ümit ümit ümit yaaaa""hayel şit biri geliyor"
"Ümit indir"
Ümit beni indirdi.Kapı calındı
Murat abi
"Ümit aslanım müsait misiniz bir şey konuşmam lazım iş hakkında""gel abi müsait tiz"
murat abi iceri girdi.
"Ümit biraz zamanın varsa gitmeden konuşmamız lazım tamam abi sen calışma odasına geç ben geliyorum""tamam aslanım dedi"
Bize hazırladıkları daire büyük bir yatak odası iki cocuk odası salon calışma odası küçük bir mutfak yani tambir daireydi.
Ümit benim yanıma geldi
" sen yatak odasına gec ben abimle konuşup geliyorum"
"tamam canım sen işine bak"
Dedim
Murat abiye dönüp
" iyi geceler abi dedim"
"İyi geceler hayel"
Dedi ben yatak odasına gectim ama anladığıma göre murat abi benim yanımda konuşmak istemedi ama çok endişeli bir hali vardı neyse ben bavulları hazırlayım giyinme odasına geçtim bavulları aldım götüreceklerimizi yerleştirdim.
Her şey hazırdı odaya geçtiğimde ümit gelmemişti odadan ümit e bakmak için dışarı çıkacaktım.
Sonra vazgeçtim yanlış anlamalarınıistemezdim.
***
"abi bir şeymi oldu sen bu saatte iş konuşmasın"