pov. Niall
"Ik heb een idee Sas"zei ik. "Kom maar op met je idee"zei Saskia. "Oke is het een idee om vanavond naar de Muppets te gaan?vroeg ik. "Ja en dan gaan we zeker ook naar sofia het kleine prinsesje"zei Saskia. "Kom nu maar Sas het zal zeker leuk worden"zei ik. Ik wist dat het nog moeilijk zou worden maarja ik moet door. "Sas" kom nu we komen nog telaat. "Jaja ik kom al!" zei ze. Toen we er waren probeerde ik om met Sas te flurten. ''Heey Sas wat zie jij er mooi uit'.'' Ik zag dat ze begon te blozen. ''Ja ja je hebt me gemist dan hoef je niet te gaan slijmen haha, Niall toch.'' opeens voel ik men telefoon trillen, zotezien een berichtje van Harry.
Heey Niall je moet dringend komen we hebben een onverwachts concert kom snel !! gr Harry
ik stuurde terug:
Maar ik ben nu bij saskia wat moet ik dan met haar doen als ik een concert heb, ik kan haar hier niet achter laten?..
niet veel later kreeg ik een berichtje terug:
Dan neem je haar toch mee en kom nu maar want anders kunnen we het concert wel vergeten!!
''Sas" Zei ik en keek haar recht in haar mooie blauwe ogen. ''Wat is er Niall?'' zegt ze ''Ik kreeg net een berichtje van harry dat we een onverwachts concert hebben en ik moet er zo snel mogelijk naartoe gaan, dus zou je mee willen gaan ik wil je hier niet achter laten?'' vroeg ik.
''Mag ik dan mee met de artiesten ingang?'' vroeg ze ''Tuurlijk mag jij dat wat dacht jij anders je bent me beste maatje.''zei ik. Toen we aankwamen rende Harry naar ons toe. ''waar bleven jullie zo lang het begint over 5 minuten, Niall ga je omkleden en saskia kom maar met mij mee.''zei Harry buiten adem. Ik rende snel naar de paskamers en kreeg kleding in me handen gegooid, ik ging snel naar binnen en kleed me om, van ver hoor ik Liam en Louis roepen opschieten Niall! gelukkig was ik klaar voordat ze mij kwamen halen. Ik liep naar ze toen en zei ''hier ben ik dan'' Ik keek of ik Sas ergens zag, en ja daar stond ze. Hoe kan het dat ik haar opeens zo mooi en leuk vind?
''Sas'' zei ik en liep op haar af.
pov. Saskia
Niall riep Sas en liep op me af. ''Je ziet een beetje witjes is er iets?'' zei hij lief
''Ja het gaat wel''zei ik gelogen Ik heb hele erge hoofdpijn door mijn super goede oren hoor ik alles als super held nu vooral die gillende keuken meiden. En toen werd alles wit. Ik werd wakker op het bed van Niall op de achtergrond hoorde ik het liedje you and i.
JE LEEST
super hero (Niall Horan fanfic)
Fanfic-dutch- Niall Horan fanfic- Dit verhaal gaat over een meisje dat een bepaalde gave heeft. Ze heet Saskia. Ze is net afgestudeerd en is bevriend met de geweldige Niall Horan. Saskia heeft toen ze geboren was een bepaalde gaven gekregen ze is een supe...