Vll

18 1 0
                                    

Hei, tu...sper să te simți atunci când vei citi această carte. Și sper să îți aduci aminte de acea fată care te-a iubit și pe care ai reușit să o rănești.

   Poate îți aduci aminte acea seară... M-am urcat împreună cu prietena mea în acea mașină, mergând spre clubul unde trebuia să se țină petrecerea de după balul bobocilor. Stăteam înghesuiți patru persoane pe bancheta din spate a mașinii prietenului tău cel mai bun. Nu te vedeam, tu erai lângă portiera stângă a mașinii, iau eu lângă cea dreaptă. Abia după ce am ajuns la destinație și eu urcam scările împreună cu Emma te-am văzut. Inima mi-a stat în loc, arătai uimitor în lumina slabă a neoanelor.
   Am ajuns cu o oră mult prea devreme, și a trebuit să așteptăm pe terasă până să se deschidă ușile pentru a putea intra. Era un frig demențial afară, iar eu eram îmbrăcată cu o cămașă subțire, o pereche de blugi și o geaca de piele care îmi ținea extrem de frig. Urăsc frigul, acum știi asta, dacă nu ai uitat...
   Râdeam cu poftă la glumele spuse de tine și ceilalți, evident nici eu nu mă lăsăm deoparte și interveneam și eu din când în când. Îmi plăceau momentele când mă uitam pe furis la tine dar tu aveai privirea ațintită asupra meu deja, și roșeam de fiecare dată când mă surprinde-ai când mă uitam la tine.
   A fost o seară uimitoare, după ce am intrat înăuntru, te-ai așezat lângă mine, cu toate că partea de canapea din dreapta mea era liberă și aveai spațiu suficient. În momentul în care mi-a sunat telefonul și am vorbit cu prietenul meu care ma înnebunit să ies afară pentru ai da o brichetă să-și aprindă o țigară, ai scăpat un mic sentiment care ma pus pe gânduri: puțină gelozie dar și dezamăgire că aș putea avea prieten.
   Ne-am împrietenit rapit, am început să facem mișto de oamenii care ne înconjurau și să râdem de unele "dive" și de ținutele lor "perfecte". Eram deja amețită de la berea și paharul de vodka pe care le băusem, așa că ai profitat de ocazie și mi-ai furat un mic sărut. Am rămas uimită uitându-mă cu ochii măriți la tine, nu înțelegeam ce se petrece.
    Era mult prea aglomerat pentru mine, urăsc locurile pline de adolescenți băuti și gălăgia asurzitoare, nu înțelegeam de ce acceptasem să vin aici în loc să stau acasă să dorm sau să citesc. Pe Emma am pierdut-o rapid din vizor, voiam să dansez dar nu aveam tupeu să-ți spun să dansezi cu mine și nici să umblu prin sala uriașă pentru a-mi găsi prietena. Așa că m-am rezumat la a mă mișcă pe canapea, dansând doar cu mâinile. Sigur arătam penibil făcând asta, dar mie nu-i pasă eram al al patrulea pahar de vodka și a doua bere. Era o melodie perversă pe fundal iar eu ma distrăm copios râzând cu tine și analizând oamenii care dansau în fața noastră. Până ai facut un gest care m-a surprins mult mai mult decât acel sărut furat, mi-ai dat o palmă peste picior. M-am întors uimită la tine, cu gura căscată și te-am întrebat de ce. Ai ridicat din umeri apoi te-ai repezit asupra buzelor mele. Nu pot să mint, mi-a plăcut, se simțea bine. Cu toate că la început eram reținută ți-am răspuns înapoi. Îmi simțeam inima bătându-mi mai tare decât a batut vreodată în viața mea. Buzele tale erau moi, catifelate, și se uneau perfect cu ale mele, gustul tău mentolat și asezonat cu un strop de alcool mă scotea din minți. Știam că nu e bine ce fac, de ce sărut un băiat de la prima întâlnire cu el, dar eram beată și voiam să profit la maxim de chestia asta.
   Cand am dansat împreună simțeam că o să mor de emoții, îmi țineai talia înconjurată cu o mână și cu cealaltă mâna dreaptă. Locurile pe care mi le atingeai ardeau, simțeam șocuri electrice pornind din locurile acelea pornind spre fiecare părticică din corp.
    Apoi am plecat exact ca Cenușareasa, singura deosebire era ca ora nu era doisprezece noaptea ci trei dimineața! Am uitat sa-mi iau rămas bun de la tine, am dispărut ca o tornadă dupa ce a făcut ravagii.
   

Hei, hei, hei. Capitol nou :)) tocmai am văzut o chestie foarte interesantă, cartea a ajuns în #49. Nu e un numar foarte mic dar nu am ajuns la acest numar la nici o carte.
Sper să vă place acest capitol, îmi cer scuze pentru eventualele greseli gramaticale și de ortografie.
Astept să vă dați cu parerea, nu contează dacă este de bine sau de rău. Bye :)

                              <799>

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 17, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Noi...?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum