Časť venujeme všetkým nedočkaným čitatelkám. Dočkali ste sa!:)
,,Justin, kam ideme?” Spýtala sa Allie keď nasledovala Justina von z autobusu, ako išli smerom k hale.
,,Uvidíš.” Povedal keď otváral zadné dvere smerujúce k miestu, ponáhľajúc sa dnu.
,,Justin, ja nemám moju priepustku! Keď ma niekto chýtí nebudem sa mať čím preukázať a vyhodia ma!” Zakričala Allie.
Justin náhle zastavil, otočil sa aby na ňu videl a pozrel sa na ňu s extra podráždeným výrazom na tvári. ,,Ja som tvoja priepustka.” Povedal. A ľudia ťa poznájú, vystupuješ na tour. A teraz poď!”
Po tom ako si uvedomila ako hlúpo to vyznelo sa začervenala. ,,Oh…dobre.” Zamrmlala, predtým než ho nasledovala dole hlavnou chodbou a potom zabočili do ľava. Allie nemala poňatia kam idú, alebo prečo ju sem Justin vedie, ale nekomentovala to a len ho nasledovala bludiskom chodieb.
Po chvíli ticha prišli k obyčajným bielym dverám ktoré boli označené ‘DOM OSVETLENIA’.
Allie sa na neho spýtavo pozrela. ,,Um…?”
Justin sa na ňu uškrnul. ,,Len počkaj.” Predtým než sa natiahol ku kľučke od dverí, zastavil, otočil sa a znova sa na ňu pozrel. ,,Jedna otázka: bojíš sa výšok?”
,,Nie…” Allie opatrne odpovedala.
Justinova tvár zažiarila. ,,Dobre.”
,,Prečo?” Opýtala sa Allie a podozrievavo sa na neho pozrela.
,,Žiaden dôvod.” Odpovedal.
,,Nie, povedz mi to!”
Len sa usmial predtým než otvoril dvere. Veľké schodisko viedlo niekam nevediac kam za dvere. Justin ihneď začal kráčať po schodoch.
,,Justin!” Allie na neho zakričala predtým než ho začala nasledovať hore schodmi.
,,Poď!” Zakričal.
,,Prečo si sa pýtal či sa bojím výšok?” Zarevala.
Neodpovedal jej.
Zastonala po tom čo zistila že jej na nič neodpovie, Allie zrýchlila svoj krok a dohnala ho. Schody vyzerali že idú do nekonečna stále hore a hore.
Konečne vyšli hore kde sa nachádzali ďalšie biele dvere.
Justin sa pozrel na Allie a uškrnul sa. ,,Si pripravená?”
,,Myslím?”
Justin sa natiahol po jej ruku. Vyzeral trochu opatrný ale Allie sa ho nakoniec chytila.
Potom sa otočil a otvoril dvere, potiahol ju dnu aby videla čo tam je.
Allie zalapala po dychu.
Stáli na rozpetí troch rebríkov, všetky boli postavené veľmi vysoko vo vzduchu a mali výhľad na celé javisko a halu v tvare U. Pozrel sa dole či je vporiadku, Allie zazerala na pódium kde práve nacvičoval Sean Kingston.
,,Čo je toto?!” Allie v prekvapení zakričala.
,,Sem chodia svetelný technici nadstavovať svetlá na každú show.” Vysvetlil. ,,Pamätám si ako sa sem dostať pretože som na tomto mieste už raz vystupoval.” Pokrčil ramenami. ,,Reflektory a tak sú rozložené celým týmto rebríkom dole.” Ukázal na rebrík oproti pódiu kde boli umiestnené všetky reflektory ktoré žiarily na žlto.
DU LIEST GERADE
Trust Me (JB Fanfiction) - po slovensky
FanfictionAllie McHenry je obyčajné dievča z Denveru (Kolorádo), ktoré sa stane tanečníčkov Jasmine Villegas na My World Tour. Justin Bieber je mierne arogantná svetoznáma popová hviezda ktorá je zvyknutá že sa mu dievčatá hádžu okolo krku. Ale Allie nie je...