Sunt în pat. dezbrăcată .Ma uit la lichidul alb de pe patura lăsat de Taehyung si Jungkook, frații mei vitregi.
Ugh...Le-am spus să nu ejaculeze in patul meu dar ei nu ascultă..
Sunt prea extenuată acum, ei n-au luat-o usor deloc..
Amândoi au mers extrem de tare .Adica pot, pentru ca părinții nostri nu sunt acasă.
Părinții nostri probabil ca iau cina undeva, ca de obicei. Nu ma plang. Ne place cand ei nu sunt in preajma. Inseamna ca.....hm... pot sa gem atat de tare cand o facem.
Mă simt rau față de mama si de tatăl meu pentru ce-am facut, ce Taehyung, Jungkook si eu făcusem in camera...
Încă nu-mi pot imagina ca am facut sex cu ei.... Adică sunt fratii mei vitregi.
A fost foarte ciudat ca am facut-o cu ei prima dată, adica mi-am pierdut virginitatea cu EI.
Mereu mi-am promis ca o sa-mi pierd virginitatea cu o persoană la care tin, un băiat pe care îl iubesc..***
???:Pregătită pentru rundă a doua?
*Trei săptămânii inainte*
Mama mea e pe cale sa de căsătorească cu Dl. Jeon in doua săptămânii. Si nu stiu cum sa ma simt în legatura cu "noua familie". De ce mama mea v-a trebui sa se căsătorească din nou?
Nu-mi place ideea deloc. Însfârșit sunt o adolescentă fericita, cu părinții divorțați. Nu vreau ca mama mea să fie înșelată din nou..
Tatăl meu a înșelat-o cand o am fost un copilaș. Am fost si încă sunt supărată si nervoasă pe el pentru ce-a făcut.
Oare el a iubit-o? Dar de sentimentele mele? Si ce-o fost cu "Atâta timp cât amândoi vom trai?" Cum ar putea face ceva de genul? Și-a încălcat promisiunile si ne-a lăsat...
Stiu ca n-ar trebui sa vorbesc asa despre tatăl meu biologic dar este propria lui vina. El a fost si este un cacat pentru mine, pentru restul vieții mele.
Datorită lui, el m-a făcut sa studiez 24/7 si să joc jocuri video, a da și să nu uit, înjur mult. Am citit multe cărți pentru că el zicea că "Cititul te face destept". Atunci am urmat acele vorbe până cand el ne-a lăsat. Încă nu înțeleg de ce toate visele lui devin afirmații.
Mă duc la o scoala doar cu fete. Exact doar fete, nici un băiat. Cred că si ideea asta a fost al tatălui meu să mă trimită acolo.
Dacă mergeam la o școală normala el nu avea timp să se întâlnească cu acele femei...UGHHHH
Chiar nu vreau sa părăsesc această școală. Chiar am iubit să fiu aici. Am avut cele doua prietene ale mele, Joy si Momo...ugh deja mi-e dor de ele. Nu le-am mai văzut de când am iesit de la acea școală. O sa fie foarte ciudat să nu împart camera cu ele.**************
-Bag pula grăbește-ți ritmul, sunt imediat acolo, câcaaat.
*Knok*
Mama:Y/n, ce se întâmplă? De ce tot înjuri?
-Sunt ocupată. Ughh trebuie sa ajung acolo .BAG PULAAAA.
Mama: Încetează să tot înjuri și ridicăte din pat.
-Scuze mama, dar trebuie, in caz contrar, nu o sa câștig.
*mama intra in camera*
Mama: Nu te mai tot juca, trebuie sa-ți împachetezi chestiile pentru a merge.
-Oh, ok o s-o fac mai tarziu acum am nevoie sa castig.
Mama: Ar trebui să începi. Nu pot să aștept așa mult să-mi vad logodnicul.
-Da da, o sa mi strâng chestiile curând, acum lasă-mă să câștig înainte.
*scoase din priza pc-ul*
-Mami, nu, am pierdut jocul acum.
Mama: Y/n, trebuie sa-ți faci bagajul. Am împachetat toate lucrurile acum e randul tău.
-Ok, mama..
*pleaca din camera*
-Mami, pot să am controalele înapoi?
Mama: Nu, o sa le ai înapoi cand o să fi gata cu împachetatul.
-Dar mamiiii-
Mami-Nu-mi trage mie fața aia de cea mai bună fată din lume, că nu-ți merge.
-Ma gândesc, abia aștept sa ma mut din casa asta. O sa-mi fie dor de ea? Am dormit aici doar de 7 ori in toata viața mea si totul imi amintește de cacatul ăla de tată biologic. Cred ca e mult mai bine ca mama și-a gasit un logodnic.
Mama: Vorbești despre tatal tau din nou? -striga
-Vorbești de câcatul ala? Daca da, da vorbesc de el.
Mama-Nu vorbi de tatăl tau așa.
-Dar mama, este un câcat. Pentru ca ne-a lăsat pentru acea curva. Tu nu esti nervoasă pe el?
Mama-Sunt dar putem schimba ce s-a întâmplat. Hai sa uitam de trecut si sa ne. O sa fiu fericita din nou, Y/n. L-am întâlnit pe Dl. Jeon si sunt sigura ca el este alesul. Il iubesc cu adevarat si el ma iubește.
-Mama, dar "tatal meu", si el a spus asta.
Mama-Y/n..
-Mama, chiar nu vreau să te văd trista din nou.. -îmbrățișând-uți mama
Mama: Îți promit ca nimeni nu v-a mai înșela
-Dar daca Dl. Jeon te v-a înșela, v-a face cunoștință cu piciorul meu. Iti promit asta.
Mama: Te iubesc, Y/n
-Si eu te iubesc mamă.....Ok o sa incep să împachetez acum.