Час має велике значення. Особливо коли тебе цілують. Тим паче, коли ти розумієш, що твій перший поцілунок вкрав перед всією школою головний Принц-Холодна-Дупа-Виблюдка. Він не стався з тим, кого дійсно кохаю.Чорт, навіть не з тим, хто подобається. Він був принесений в жертву, як незаймана дівчина на алтарі.
Чудово. Усі навколо свистять та улюлюкають. Але я відчуваю запах одеколону Чіміна. Відчуваю смак меду і кориці, його роту на своєму язиці.
Він схиляється до мене й шепоче:- Якщо хочеш війни, Алекс Морган, ти її отримаєш.
Він не міг обрати кращого моменту ніж цей, весь натовп який повертався з ланчу побачив це. А я, дурна, випадково знайшла ідеальне місце - єдиний коридор, котрий з'єднує кафе із головним входом.
Але коли, нарешті, мій шок пройшов, я розумію три речі:1. Пак непоганий гравець. Я почала гру на вечірці, почавши пускати плітки, а Чімін, тільки но зробив перший постріл і одразу ж влучив у ціль. Я маю справу з неймовірним розумом. Можливо з правопорушником. Це залежить від того, скільки хрусталевих кухлів крові незайманих дівчат та новонароджених малюків він випиває зранку, перед сніданком.
2. Він вкрав мій перший поцілунок. І зараз, коли всі побачили, що в мене від поцілунку підкосилися коліна, вони ніколи не повірять пліткам про те, що він погано цілується. Тепер я дівчина, що бреше. Пак, за десять секунд змінив моє ім'я з "Новенької" на Нова-Дівчинка-Котра-Збрехала- Коли-Сказала-Що-Пак-Чімін- Погано-Цілується. Вкрав мій перший поцілунок і зруйнував мою репутацію у школі, але важливіше те, що він вкрав мій перший поцілунок тоді, коли я вважала, що ніхто і ніколи його не отримає. Я прожила сімнадцять років без єдиного поцілунку від хлопця. Потвор не цілують - це факт. Безіменний ніколи навіть навіть і не намагався поцілувати мене. Я поховала свої надії на будь-який поцілунок під могилою у сім мільйонів километрів, в котрій похована моя повага до чоловіків.
3. В мене місячні. Треба терміново знайти прокладку, бо в мене є страх, що великий потоп може повторитися, але на цей раз через мене. Та гріховного Пак Чіміна... можливо.
Я біжу до туалету і коли загрози вже немає, швидко розписую план війни гелевою ручкою на внутрішньому боці руки:
1. Оцінити загрозу
2. Знайти слабкі місця.
3. Використувати їх.
4. Перемогти.
5. З'їсти піццу.