Hobi geçmişi hatırlamak istedi.Oğuları yoonji onun eskiden hissettiklerini şimdi hissediyordu.Yoongi ve Hoseok ona(Oğullarına) destek oluyordu ama Yoonji hâlâ tereddütlüydü.Hoseok düşünürken Yoongi geldi.
(şimdi 38 yaşındaydı)kapıdan içeri girer girmez Kollarını onun beline doladı belli ki yorulmuş ve yaramazlık yapmak istiyordu.
Hobi ona istediğini vermedi bu Yoongi'nin somurtmasına sebep oldu fakat sonra bir sorun olduğunu anladı.
"Hoseok neyin var?"
"Yoonji ile ilgili..."
Yoongi oğularının sadece iyi olmasını istiyordu.Yoonji ve Hoseok onun için Her şey demekti.
"Anlat bana Sevimli kibrit"
"O şüpheleniyor..."Hobi biraz nefes aldı ve devam etti.
"Bizim gibi olduğundan...Hoşlandığı biri olduğunu söyledi vee bunu bugün fark etmiş.İnsanların onu dışlayacağından korkuyor.Bugün çok fazla ağladı kendine acı çektiriyor."
"Onunla konuşacağım Hoseok.Aşkın cinsiyeti olmadığını kendisini engellememesini söyleyeceğim.Üzülme... bu herkesin başına gelebilir sonuçta engellenebilecek bir şey değil."
"Ama..."
"hı?"
"Yoonji,o çocuğun heteroseksüel olduğunu düşünüyor"
"ilk önce bunu öğrenmeli ve ona destek olmalıyız"
"Tamam öyleyse,onun iyi olmasını istiyorum."
"Somurtma hadii bugün senin seme olmana izin vereceğim"
Yoongi bu sözlerin ardından güldü hobi bu gülüşün üstüne asla somurtamazdı....
Yoongi,Yoonji'nin odasına girdiğinde onun çok üzgün olduğunu gördü.Kalbi kırılmıştı ve bu her halinden belli oluyordu.Yoongi konuşmaya hazırken kapı çaldı.Evdeki hizmetli kapıyı açtığında bir ses duyuldu.
"Merhaba ben Yoonji'nin Arkadaşıyım.Onu çağırabilir misininiz?"yoonji yerinden fırladı.Yoongi şimdi konuşamayacağını anlamıştı.
(Yoonji'den)
Babamlar gibi olduğumu bilmek iyi hissettirmiyordu.Şimdiye kadar okulda havalı ve sert bir çocuk olmuştum ancak okul arkadaşlarım bunu öğrenirse Hiç iyi olmazdı.
Kapı açıldığında içeri girenin Hoseok babam olduğunu anladım.Yere fazla yumuşak basardı bunu Yoongi babam yüzünden alışkanlık edindiğini biliyordum.Yoongi babam fazla uykucuydu ve Hoseok babamda onu uyandırmamak için hep temkinli olurdu.
"Yoonji?"
"Baba..."
"Bugünden beri üzgünsün neyin var?"
"aslında bende konuşmak istiyordum."
"Tamam öyleyse"Deyip gülümsediğinde bende gülümsedim.O güldüğünde yoongi babamın neden bu kadar etkilendiğini anlıyordum.
"Baba...Ben şüpheleniyorum."
"Neyden Yoonji?"
"Ben bugün bir şey fark ettim.Birinden hoşlanıyorum ama..."fazla beklemiş olmalıyım ki babam merak edip sordu.
"Ama...Devam et Yoonji"
"Baba bende sanırım sizin gibiyim. Gerçek şu ki Bu beni iyi hissettirmiyor.Çevremdekilerin davranışlarının değişeceğinden korkuyorum."
"Yoonji ne olursa olsun insanlar hep eleştirir bu yüzden mutlu olmaya odaklanmalısın."
"Ama baba hoşlandığım kişinin erkeklerden hoşlandığını düşünmüyorum." Gözlerimin dolmasına engel olamadım.
"Bunu bilmiyorsak eğer, ne diyebilirim ki?..."Babamında Gözleri dolmuştu hemen de üzülmüştü.
"Korkmalımıyım?"
"Eğer biz aşktan korksaydık sen olmazdın" Beni hangisi yapmıştı acaba...Taşıyıcı bir annem vardı ama kim olduğunu bilmiyordum.
Hoseok babam odadan çıktığında biraz dinlendim ve düşündüm.
Min Hwan...Aynı okuldaydık, sınıflarımız karşılıklıydı.Okulda playboy olarak boy gösteriyordu.17 yaşındaydı yani onunla aynı yaştaydık.Evi hayvanat bahçesi gibiydi hayvanları çok seviyordu.Onunla kavgada tanıştım..Burnumu kanatacak bir yumruğu yüzüme savurduğu kavga.Kavga'nın niye çıktığından haberim yoktu o da tesadüfen beni yumruklamıştı.
Okulun basketbol takımındayız.
Onu düşünürken kapi tekrar aralandı.Bu sefer gelen Yoongi babamdı bunu sadece tahmin ettim.Bana baktığına emindim ama ona Bakmadım.
Yanıma doğru bir kaç adım attığında zil çaldı.Babam durakladı.Gelen ses beni şok etmişti.
"Merhaba ben yoonji'nin arkadaşıyım.Onu çağırabilir misiniz?"
Min Hwan...
evimi nasıl öğrenmişti?Hemen kapıya doğru ilerledim beni gördüğünde gülümsedi ben zaten gülümsüyordum.
"Hwan...?"soran ifadeyle yüzüne
baktığımda gözlerini kaçırdı.
"Senin için endişelendim.Okuldan çıkarken iyi görünmüyordun."
"Ah...Odam karşıda benimle gel"
"Hıhı"
odaya girdiğinde kapıyı kapadım.
Yüzünde utanan bir ifade vardı. bununla ilk kez karşılaşıyordum.Şaşkınlıkla iyi olup olmadığını sordum.
"iyiyim ama biraz başım ağrıyor aslında hemen eve gitsem iyi olacak."yerinden kalkıp kapıya ilerlerken elinden tuttum.Kalbim iyi durumda değildi.
"Hey seni serseri neden geldin neden gidiyorsun"
"iyi olup olmadığını öğrendim artık gidebilirim."
"Hayır.Madem geldin Biraz konuşabiliriz."
"peki o halde"
Başını tuttu demek ki gerçekten başı ağrıyordu.
"Başın gerçekten ağrıyor mu?"
"evet buraya zar zor geldim diyebilirim"
"Sana ilaç getireceğim"diyerek odadan çıktım.Nasıl da cesur davranmıştım.
Mutfağa girdiğimde Yoongi babamın yemek yaptığını gördüm.Bana baktı, göz kırptı ve işine geri döndü.Buz dolabından ağrı kesiciyi alıp odama döndüm.
"Bu iyi gelecektir."
sadece gülümsedi.
ilacı içtiğinde biraz iyi gibiydi ama sonra başı tekrar ağrımaya başladı.Yatağıma uzanmasını söyledim ama bu sert çocuk reddetti ve eve gitmesi gerektiğini söyledi.
"Yoonji...beni bırakabilir misin?"
"Elbette"istemese bile bu halde onu yalnız bırakamazdım.
Ayağa kalktı,Boyu benden 3cm uzundu.
Yürürken zorlandı ve kolunu omzuma attı.
Biliyorum bunu dostça yapıyor...
...
Bir taksi çağırdım.Kısa süre içinde geldi onunla birlikte bende taksiye bindim.
"Başımın ağrısını geçirecek olan şey biraz alkol Yoonji.Bara gidemezmiyiz?"
"Ailen?"Bunun cevabını biliyordum ama yine de sordum.
"Yine yurtdışındalar"
"Peki öyleyse"
Taksiden inip bara girdik vakit kaybetmeden
bir yere çöreklendik hemen.
Min Hwan arka arkaya içiyordu
Bense sadece meyve suyu ile yetiniyordum,Hoseok Babam Alkol içmemden nefret ediyordu bugün onu yeterince üzmüştüm.
"Söylesene 1 anne ve 1 baba mı güzel olur yoksa 2baba mı?"
"Hı?"
"gerçekten..seni velet hayatımı şekillendirmeye çalışıyorum anlasana!"
"ikiside ilgi çekici"
"pişt yoksa sen fahişe misin?"
"ne zırvalıyorsun?"içtiği için böyle söylüyordu.
"Yoonji...Sen...Gay misin?"
"Ne?!"Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu zaten şimdi kesin öleceğim.
"Senden güzel baba olur ha"diyip kıkırdadı.
"Pişt Hâlâ cevap vermedin?"Üsteliyordu.
"Bilmiyorum Min Hwan"
"Bence ben güzel bir seçeneğim"
"Hı?"
"Diyorum ki bir kızdan eksiğim değil fazlam var"Pis anlamlar çıkarabilirdim ama istemiyordum.Bu kalbime fazla ağır gelirdi.
...Min Hwan en sonunda sızdı.Onu taksiye taşımak zorunda kaldım.
Evini biliyordum çünkü okula yakındı.hastalandığımda onlara gider ve misafir odasında kalırdım.
...
Onu yatağına yatırdım.Artık eve dönmeye hazırken bileğimi tuttu.
"Yeonji...yeonji"adımı yanlış söylüyordu.
"Gitme"
"Gitme yoonji...Benim yoonjim...Yoruldum inan banaaa..."sesi fazla kısıktı.
kalbimin sesi burada kal diye bağırıyordu.
babamlara haber vermek için mesaj attım.Yanına uzandığımda hormonlarım devreye girdi ve bir türlü uyuyamadım.
Gece saat 04:05'ti ve ben hâlâ uyanıktım.Onun uzun kirpiklerini izlemek bana huzur vermişti.
saat 05:10 hâlâ uyumadım bacağı ve kolu benim üzerimde...evren bugün şüphelerimden sonra bana hemen cevap vermişti.
👬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOONJI-Yoonseok
FanfictionHoseok yavaşça Yoonji'nin yanına yaklaştı, sesindeki şefkati Yoonji'nin hissetmesini istiyordu. "Cinsiyet aşka engel değildir oğlum.Bunu babalarından öğrenmedin mi"