🔥

31 1 0
                                    

Už jsme spolu venku asi 20 minut... No nic moc zajímavého jsme si neřekli jen takové to "jak se máš?" a podobné sra*ky. No a hádejte co nastalo? Ano... To hnusné trapné ticho...

Asi po 5 minutovém trapném tichu mě někdo chytil za zápěstí a já narazila do něčí hrudi.. Ahhhh ❤ Bože já jsem zamilovaná do kluka, který mě ještě před týdnem šikanoval! Am bože!

Po chvíli jsem se podívala do jeho nádherných čokoládek a zamotala se mi hlava...

flashback

Držel mě za ruce a díval se mi do očí. Najednou jsem ucítila bolest na břiše. Zatajila jsem dech. Shodil mě na zem a ještě mě kopl do břicha.
Upřeně se na mě podíval a ještě než odešel, tak mi řekl „Myslím, že ti to pro dnešek stačilo. Budeš mě poslouchat, jasný?!!“

end flashback

Pak mě z mých myšlenek vyvedl Macův hlas..
„Am posloucháš mě?“ řekl s obavami
„Ne.. Promiň.. Můžeš mi to zopakovat prosím?“ řekla jsem a hezky se na něj usmála.
„Noo..“ zasekl se a já se začala bát.. „chtěl jsem se ti... Ehm.. No za všechno omluvit.. Víš.. Já.. Nechtěl jsem... Je... Je mi to líto... Všechno..“
Podívala jsem se na něj s údivem..

Marcus

Dneska jsem se docela nudil tak jsem si projížděl Instagram a uviděl jsem poslední fotku Am... Byla tak nádherná... Marcusi?! Co jsi to právě řekl? Ne... To.. Já.. Já.. Já se zamiloval... Do Am... Do holky, kterou jsem šikanoval.. Ano už jsem s tím přestal... Už jí nechci dále ubližovat... UŽ NE!
Chvilku jsem tahle ležel a pak se rozhodl ji napsat.

MarcusGunnarsen: Ahoj Amy ❤

Odepsala mi do 5-ti minut.

AmDøren: Ahoj?

MarcusGunnarsen: Amy? Můžu se tě zeptat?

Nooo... Teď už se z toho vykroutit nemůžu

AmDøren: Jo jasně ptej se 😊

MarcusGunnarsen: Máš dneska něco v plánu? 😁 Jestli ne mohli bychom zajít ven

Teď se bojím co napíše, co když mě odpálkuje? Sakra! Zase jsem to posral!

AmDøren: Já mám celý den volný takže klidně ❤😊

MarcusGunnarsen: Takže tě můžu vyzvednout okolo 3?

Shit já půjdu s Am ven? Tohle bude nejlepší den! Já se vážně zamiloval...

AmDøren: Jo můžeš

MarcusGunnarsen: budu se těšit 😊

To už si Am jen přečetla a já se šel chystat.

Bylo 14:50 už jsem pomalu vycházel. Am ode mě bydlí přibližně 8 minut. Takže jsem mohl jít pomalejší krokem.
Po chvilce jsem došel před její dům a chystal se zazvonit.. Docela jsem se bál.. No, ale udělal jsem to. Viděl jsem jak se dveře pomalu otevírají a pak jsem v nich viděl tu nejkrásnější dívku.. Am. Je tak nádherná!

Venku jsme už dvacet minut a zatím nemám odvahu ji všechno říct... No chvilku jsme si povídali a pak nastalo trapné ticho... To tak nesnáším!
Asi po 5 minutách jsem se ROZHODL! TEĎ NEBO NIKDY! Chytil jsem ji za zápěstí a mluvil.. „Am já bych se ti chtěl omluvit... Za všechno.. Moc mě to mrzí a ničí mě to, když tě vidím jak se kvůli mě trápíš... Já... Já miluju tě Am!“ po mém menším monologu jsem si všiml, že mě absolutně neposlouchá..

„Am posloucháš mě?“ řekl jsem s obavami
„Ne.. Promiň.. Můžeš mi to zopakovat prosím?“ řekla a hezky se na mě usmála. Bože ten její nádherný úsměv!
„Noo..“ zasekl jsem se. „chtěl jsem se ti... Ehm.. No za všechno omluvit.. Víš.. Já.. Nechtěl jsem... Je... Je mi to líto... Všechno..“
Dívala se na mě jak kdybych byl svatý obrázek nebo či co. No nečekal jsem dlouho a přiblížil se k ní chvilku jsem váhal jestli ano nebo ne... Pak se přiblížila i Am a políbila mě? Ty její nádherné plné rty se dotýkali těch mých a já byl v sedmém nebi.. V břiše jsme měl nespočet motýlků a nechtěl jsem aby
tato chvilka skončila...

.

Jeg elsker du

Make you believe in love ❤ //Marcus Gunnarsen//Kde žijí příběhy. Začni objevovat