Prolog
Anul 2018. Război. Regret. Un fulger a despicat cerul în două și odata cu el două valuri de fum, unul alb și unul negru, s-au așternut pe tot ținutul. Fumul în care mă aflam îmi dezvăluia răul ce abia acum se instalase pe Pământ. Realizasem că ceea ce am trăit pană acum nu era nimic pe lângă asta. Niciodată nu s-au arătat așa.
Hades și cu Zeus se coborau din cer. Zeus călare pe Pegasus iar Hades pe Cerber. Ceața densă care se așezase în jurul lui Hades nu îmi permitea să văd prea multe, deși zăream patru siluete călare. Imi puteam da seama de aici de înfățișarea lor demonică, care mă ducea cu gândul la Apocalipsă.
M-am ascuns mai bine după camionul în spatele căruia mă aflam, de frica să nu fiu văzută. Era pentru prima dată în viața mea când nu știam ce ar trebui să fac. Presiunea pe care o simțeam mă copleșea. Simțeam cum tot corpul meu tremura, cum inima imi bătea foarte repede, dar eu nu puteam face nimic ca și cum nu as mai fi fost stăpână pe corpul meu. Am stat acolo cu mintea împietrită preț de câteva minute până când un urlet asurzitor și demonic m-a readus la realitate.
Mi-am permis să-mi arunc privirea încă o dată spre imaginea înfricoșătoare din fața mea, dar în același timp fascinantă, doar pentru a-l vedea pentru o fracțiune de secundă pe Zeus înconjurat de noua lui creație.
Un fulger acompaniat de un tunet m-a făcut să-mi ridic privirea înspre cer dezvăluind în fața mea Olimpul și Infernul, amândouă completându-se și formând un cerc perfect. Olimpul era asemenea cum mi s-a descris: un munte impunător ce îți dădea impresia că străpungea cerul, protejat de un zid trecut prin nenumeroase războaie. În vârful muntelui se afla un imens castel de marmura învăluit parcă într-o aură, în care domnea liniștea și pacea. Iar Infernul era total opusul. Mii de țipete și strigăte de disperare acopereau fundalul de groază în care se desfășurau torturile la care erau supuse sufletele oamenilor.
O scânteie de foc m-a orbit și m-a făcut să-mi pierd echilibrul căzând în genunchi. Uitandu-mă cu uimire și cu groază cum Zeus și Hades treceau pe lângă mine, o strălucire nepământeană ieșea din mana mea, in urma ei creând o bufniță aurită pe încheietură. Acest lucru i-a făcut pe cei doi zei să își întoarcă capul spre mine.
CITEȘTI
2018:The Story Behind The Story
Narrativa generaleO lupta uitată de secole renaște în sufletul unor adolescenți pierduți între viață și moarte. Ura stârnește putere. Iubirea dezgroapă trăiri. "Doar timpul va dezvălui adevarata durere." Când totul în jurul tău se năruie iar lumea în care ai trăit...