Lauke buvo žvarboka ir tamsu. Aš sudrebėjau ir susigūžusi paspartinau žingsnį. Hogvartso kiemo nebuvau gerai išnagrinėjusi, tad surasti tą ąžuolą buvo sunkiau negul atrodė.
Buvau netoli pilies vartų kai sustojusi apsidairiau. Tamsoje įregėjau dideles medžio šakas. Pasižiūrėjau į laikrodį.6:07 jau vėluoju, tad pasileidau bėgti.
*
Pribėgusi ąžuolą, apsidairiau. Tamsoje nieko negalėjau įmatyti.
- Lumos.- tyliai pasakiau ir iš mano lazdelės galo išlindo šviesos spinduliukas. Juo apšviečiau savo laikrodį. Jis rodė 6:11, tad kur galėtu būti Haris?Atsisėdau ant šlapios žolės ir stebėjau kaip bėga laikas.
6:11, 6:18, 6:30... 7:03.
Haris niekaip nepasirodė. Gal užmiršo? Nors ne. Po tokio ilgo kodavimo vargu ar užmirši. Nusprendė nebesusitikti? Irgi ne. Gal būtu tada anksčiau pagalvojęs ir savo brangaus laiko nešvaistęs. Jam kažkas sutrugdė? Pastojo kelią? Variantas.
Vėl pažvelgiau į laikrodį. 7:10. Pradėjau nerimauti. Gal jam kažkas atsitiko? Ką tokio jis man norėjo pasakyti?
- Atsiprašau, kad vėluoju...- sumurmėjo uždusęs Hario balsas man už nugaros.
Aš staigiai atsisukau.
- Nieko tokio...- paraudonavusi pasakiau ir užsikišau plaukų sruogą už ausies.
- Taiiigi. Pirma užduotis yra drakonai.
- Ką?! Kaip tu--
- Neklausk, tesiog žinau. Tai yra labai svarbu. Nenoriu, kad šiandien kasnors nukentėtų.
- Amm... Tai... Tai taip nesavanaudiška.- nusišypsojau. Jis man atsakė tuo pačiu.
- Tai, susitiksime per pusryčius.
- Tikriausiai...- sumurmėjau ir vėl pasižiūrėjau į laikrodį. 7:48.- Tada, iki!- šyptelėjo Haris ir nubėgo mokyklos link. Palydėjau jį žvilksniu.
- Iki.- sumurmėjau labiau sau negu jam.Srr, kad vakar neikeliau. Baliavojau. Mano gimse sventem.
Jei patiko spauskit žvaigždutę ⭐
Palikite komentarą⬇
⬇❤Drakas❤⬇
YOU ARE READING
Love Letter ( Fanfiction LT )
RandomMia Krum mokosi Biobetenso burtų mokykloje. Ir trikovos turnyro dėka vyksta į Hogvartsą palaikyti savo pusbrolio Viktoro Krumo. Bet ten ji sutiks tą vienintelį...