Tak, zase jednou někdo normální. Prostě jen teenagerka.
Hrála jsem za ní už asi dvakrát, ale hrozně jsem si oblíbila jí i její příběh a přemýšlím, že bych o tom možná někdy v budoucnu napsala i knížku..
Jméno: Pennelopa (Penny) Andrewsová.
Věk: 17 let, druhák na střední.
Vzhled: Malá, štíhlá dívenka se zářivě bílou pletí. Není prostě schopná se opálit a když vyleze na sluníčko jenom se spálí. Proto si o ní dost lidí myslí, že je upír. Ona je však jen něco čemu se říká albín. Jediná vada na její jinak bezchybné pleti je jedna piha na pravé tváři. Má bílé vlasy sahající jí až k prsům a ledově modré oči. Její styl je něco mezi punkem, rockem a tak zvanou bad girl, takže nosí převážně černou a odvážné nebo originální věci.
Povaha: Snaží se tvářit, že je drsná, zlá, bezcitná a nepřátelská. Všechny od sebe odhání a na každého je hnusná. Dělá to, ale jen proto, že už nechce cítit bolest. Myslí si, že když si nikoho nepustí k tělu a na nikom jí nebude záležet nebude pak už trpět kdyby toho člověka ztratila. Taky nechce nikomu cpát své problémy. Doopravdy je, ale usměvavá, milá a obětavá. Pro těch několik málo lidí které má na světě ráda a kteří jí doopravdy znají by udělala cokoliv a neváhala by položit vlastní život.
Minulost: Kdysi žila s rodiči a bratry ve velkém rodinném domě v Oregonu. Když jí, ale bylo třináct její nejstarší bratr Oliver měl autonehodu. Vezl tehdy její mámu z práce a po nárazu auta oba na místě zemřeli. Její otec se z toho zhroutil a začal pít. Od té doby neuběhl den kdy by nebyl opilý a agresivní. Když přišel o práci přestěhovali se do menšího bytu kde se všichni sotva vejdou. Penny je čtvrtá nejmladší z osmi. K její smůle má pouze bratry. Nejstarší se jmenoval Oliver a zemřel ve svých dvaceti pěti. Pak je Tyler, kterému je dvacet, devatenáctiletý Eliot, osmnáctiletý Jason, Penny, Kay, kterému je třináct a dvojčata Teddy a Tobby. Kay, Teddy a Tobby s ostatními nemají společnou mámu, ale zajímavé je, že Penny je má nejradši ze všech svých sourozenců. I když jí smrt její mámy a bratra položila a donutila jí se uzavřít před světem na tyhle tři děti se vždycky usmívá a i kdyby trakaře padali jim každý večer vypráví příběhy, které naprosto milují a snaží se je tak aspoň na chvíli odvést ze světa ve, kterém žijí. Všichni zatím žijí doma a snaží se vydělávat na nájem a jídlo. Tedy snaží se všichni až na jejich otce. Ten jenom pije a svůj vztek si vybíjí na Penny jakožto na jediné dívce v domácnosti. Dělá si z ní jak služku tak fackovacího panáka.. Je to pro ní těžké protože se musí nechat šikanovat otcem, tvářit se jakože je všechno v pořádku a ještě dělat všem jejím bratrům něco jako mamku. Vařit, prát, uklízet a v případě nejmladších vyzvedávat ze školky a do školky i vozit.. Proto už často neřeší vlastní život, školu a už vůbec ne vztahy. Její největší láskou jsou jedině palačinky pro, které by i vraždila.
Pro představu:
ČTEŠ
RPG postavy
SonstigesKdybyste si kdokoliv chtěl zahrát RPG s jakoukoliv postavou napište do soukromích zprávách budu moc ráda ^^ Co bych vám tak řekla? V poslední době sem tam hraju RPG. Dobře.. Tak často hraju RPG. FAJN! Hraju ho každý den s několika lidmi a nedokážu b...