Bazen sayfalar sadece bomboş gelir gözüme.Doldurulmayı beklerler.Bazen sadece zihnimde canlandırırım , yazıcağım şeleri kağıtlara dökmeden.Bazense hiç düşünmeden yazarım.Hiç ummadığım bir şeyin olduğu o gün gibi mesela.Ona aşık olduğum gün.Ben R ve işte bu da benim hikayem.
-İLK GÜN-
-R-
Taşındığımız kasaba çok küçük sayılmazdı ama o kadar da büyük bir yer değildi.Yeni bir hayata başlıyordum ve altından kalkabileceğimden emin değildim.Evimize alışıyordum biraz eskiydi her haraket edişinizde gıcırtı çıkartacak türdendi hemde.Eşyalarımı yerleştirirken kapı çaldı.Kapıyı açtığımda karşımda ki kızın elmacık kemiklerine dökülen ve başını eğip baktıgında gozlerının rengını saklayan gür kirpiklerini gördüm.Kahverengi saçları belinin altına kadar uzanıyordu.Kirpiklerini kaldırdıgında gercek olamayacak kadar guzel gozlerını ortaya çıktı.Kızın sorduğu soruya cevap verememiştim ama o anda hissettiğim duyguları asla açıklayamazdım.Herhalde t-shirt giysem iyi olurdu.Gözlerimin önüne düşen bukleyi geri ittirip kıza ismimi söyledim.-D işte onun ismi buydu.İster istemez onu her gördüğümde kalbimin ritmi değişiyordu.Hayatımda daha önce hiç böyle birşey olmamıştı ama sanırım aşık oluyordum.Ve o doğru kişiydi...
-D-
Buraya yeni taşınmışlardı bense evin önünde duran kamyondan eşya boşaltan bir çocugu seyrediyordum.Uzun boyluydu , kasları t-shirtunun altından belli oluyordu ve kahverengi saçları yeterince uzundu.Eşya taşıdığından dolayı yorulmuş olmalıydı çunku yere oturup bir müddet bekledi.Çok geçmeden eve girdi dışarıda ki kamyonetse gitmek için yola çıkmıştı.Bir kaç saat evde oylanıp çocugun evıne dogru gıttım.Verandalarına geldiğimde heyecanlanmıştım.Kapıyı çaldım çok geçmeden açıldı.Karşımdaki çocugun karın kaslarıyla burun buruna gelmiştim t-shirt giymiyordu.Utanmıştım kafamı bir kaç saniye boyunca aşağıda tuttum.Yanaklarımdaki yanma hissi geçince gözlerine dogru baktım.Direk gözlerimin içine dogru bakıyordu gülümsedim bir şeyler söylemiştim ama ne söylediğimi bilmiyordum.Gözlerinin önüne gelen bukleyi elinin tersiyle geri ittirip ismini söyledi.-R işte ismi buydu.Onun yanında kendimi güvende hissediyordum ve onu her gördüğümde midemde kelebekler uçuşmasını sağlıyordu.Hayatımda daha önce böyle bir şey olmamıştı ama sanırım aşık oluyordum.Ve o doğru kişiydi...
-Ruzgarty