_______________________23.06____________________
Pierwszy dzień wakacji, jak ja kocham wakacje. W końcu nie będę musiała się patrzeć na głupie mordy niektórych ludzi. Razem z dziewczynami planujemy jakiś wyjazd, nie wiem kto będzie jechał, ale na pewno ja, Liv, Jane, Jack i Jacob. Wybaczyłam Jacobowi. Mimo, że minęło dużo czasu, nie rozmawiałam z Finnem. Obiecałam sobie, że będę trzymała się od niego z daleka.
Wstałam o 14 i poszłam się ogarnąć. Niedługo dowiem się gdzie jedziemy. Ma to być "niespodzianka". Rozmawiałam już z mamą, pozwoliła mi jechać gdziekolwiek, ponieważ przez ostatnie kilka miesięcy nie wychodziłam wcale z domu. Powiedziała, że powinnam się trochę rozerwać.
Wczoraj były u mnie te dwie mendy. Gadałyśmy cały dzień jak będzie tam fajnie, nawet już pomogły mi się spakować. Poprawka; spakowały mnie, bo ja nie wiedziałam gdzie jedziemy i co powinnam zabrać ze sobą. Zaniedbałam swojego insta, ale skoro wyleczyłam się ze złamanego serca, muszę też naprawić swoją aktywność. Tak, wiem, inni martwią się o Bóg wie co, a Rose Harris o social media. Dodałam zdjęcie z wczoraj.
roseharris: babies ❤ @janeadams @livsmith
❤jackdgrazer, finnwolfhardofficial, jacobsartorius and 2167 more
Comments:
jackdgrazer mrr, ale laski 😏
x.sunny przygrzało wam widzę
twojastara co to za małolaty
Ten dzień się dłużył, aż w końcu dostałam wiadomość na grupce. Tak to ta sama grupka, ona żyjee!!
Lamyyy
Jane: Wiem, że długo na to czekałaś, a my nie mamy serca dłużej Cię męczyć więc...
Ja: Noo dalej, gadaj hahha
Liv: Ejj nieprawda, miałyśmy powiedzieć jutro!
Jane: Powiemy dziś kasztanie
Liv: Stul twarz Jane ;(
Ja: Pls nie kłóćcie się teraz tylko mówcie...
Jane: A więc jak już zaczęłam
Liv: LALALAALLALALALALAL
Liv: LALALALALLALALALAA
Użytkownik Jane Adams usunął użytkownika Liv Smith
Jane: Od nowa
Jane: A więc jak zaczęłam
Jane: Jedziemy nad morze na dwa tygodnie. Moi rodzice mają tam duży domek letniskowy z widokiem na morze. Będziemy się zajebiście bawić, pakować się nie musisz bo już jesteś. Wyjeżdżamy jutro o 5, tak wcześnie dlatego, że chcemy jechać bez korków. Moja mama zawiezie nas, a reszta przyjedzie z tatą Jacka.
Ja: Aaa ale fajnie! nie mogę się doczekać jutra. W końcu wyjdę z tego domu i zobaczę trochę świata. Dziękuję, że tak to zaplanowałyście! <333
Jane: Też Cie kocham, a teraz możesz dodać tamtego LAMUSA.
Użytkownik Rose Harris dodał/a Liv Smith
Liv: Nienawidzę was! ;(
Pora kłaść się spać, jest 20. Skoro mam wstać ok.4 żeby być gotowa przed 5, muszę położyć się wcześniej niż zwykle. Ostatnio pobrałam aplikację "Kik". Całkiem fajna, dostałam z niej powiadomienie. Włączyłam aplikację.
jnnyxx: Podrywam Cie
xvrh: Uważaj bo się zakocham DX
jnnyxx: O to mi chodzi...
jnnyxx: Najpierw rozkocham Cię w sobie, pokocham na chwilę, wykorzystam, zdepczę jak starą kartkę papieru i wyrzucę.
J
Nie wierzę w to, po 8 miesiącach...
xvrh: Uwierz mi, nie popełnię tego samego błędu. Jestem teraz silniejsza niż myślisz.
jnnyxx: Tak ? To czemu teraz otarłaś łzę, znowu Cię widzę. Masz rację idź się popłacz, to Ci najlepiej wychodzi.
Odwróciłam się w stronę okna, aby upewnić się, że mnie "widzi", żenada.
xvrh: Mój tusz w swojej cenie ma więcej cyferek niż ty w swoim IQ, więc widzisz ten uśmiech CIPEUSZU?
Wysłałam wiadomość i szeroko się uśmiechnęłam w stronę okna.
jnnyxx: Nie wierzę, że to piszę, ale naprawdę podniosłaś się po tym dramacie, gratulacje.
xvrh: Dzięki
jnnyxx: To był sarkazm :)
xvrh: No wow, za kogo ty mnie masz? -,-
jnnyxx: Nie chcesz wiedzieć, kolorowych snów.
xvrh: Uważaj, jak będziesz skakał przez żywopłot, dobranoc.
jnnyxx: hahahaha XD
Lepiej się z nim pisze jak nie ma tajemnic. Mam nadzieję, że to będą dobre wakacje i miło spędzę czas w towarzystwie przyjaciół. Z tą myślą zasnęłam.
CZYTASZ
Stay With Me Baby; Finn Wolfhard
Fanfiction"- Nie, ja odpadam. Nie lubię tego typu gier. - Uśmiechnęłam się. Chłopcy patrzyli na nas czekając na ostateczną decyzję. - Nie bądź sztywniarą Harris- Powiedział kpiarsko, wiedział, że nie dam mu wygrać i się zgodzę. Tu miał rację, ja nie przegryw...