(Ještě než začnete číst, tak si prosím přečtětě popis knížky, tam jsou všechny postavy objasněny...❤)
Ahoj, jmenuju se Sunny a jsem arabský plnokrevník. Moje majitelka se jmenuje Verča, má dlouhý, rovný, blonďatý vlasy, je jí 14.
Stáj sdílím společně s nádherným grošákem Ferdou a hnědou klisnou Tarrou. No, a taky nesmím zapomenout na naší kolii, která se jmenuje Sandy.
Moje přezdívky jsou ,,Sanča, Sunny, Sunnynka, Slunce a Sun". Mám ráda běhání, skákání, a hlavně připravování se na závody.
Náš ranč je v Krkonoších, máme ještě hodně slepic a ostatních zvířat. Stodolu a chatku jsme zdělili po babičce Fanny, ale v dobrým stavu moc nezůstala. Filip (otec Verči) jí musí ještě doopravit, aby tam nebyly díry a tak, protože je to fakt hrozný, a každou chvilku ze střechy něco spadne.
Letos se v Pardubicích s Verčou chystáme na mini závody pro mladší koně a mladší jezdce pod patnáct let. Verča musí každý den stávat v 5:30, aby mi stihla vyčistit box, dát mi najíst, nalít novou vodu a vyměnit podestýlku a tak dále. Naše přípravka začíná v 7:00, a než mě vyčistí a sama se připraví, trvá to tak hodinu. Příjezd trvá patnáct minut, tím pádem rozcvičku stihneme a pak už nám začíná tvrdá práce.
Dneska ale máme volno, protože je sobota a to máme jako jediný den společně s nedělí volno. A teď už začíná pravý příběh...
------------------------------------------------------------Vzbudila jsem se ráno asi tak v 9 hodin. Verča ještě spala, což mě štvalo, protože dneska jsme měli jet k jezírku s Verčinou kamarádkou Agátou a její sestrou Klaudií. Agátin kůň se jmenuje Rob, je to černý haffling a je mu 5 let. Verču Agi donutila, aby vzala Ellie (sestru Verči) sebou, protože jinak by je Klaudie otravovala. Chrrrrr... To Verča zachrápála. Začala jsem hlasitě řehtat, aby se vzbudila, protože jsem se nemohla dočkat jezírka. Samozřejmě že spolehlivá a rozespalá Verča přispěchala, aby mě uklidnila. Když od padoku odcházela, tak se ještě koukla na dnešní plán. ,,Ahá, my dnes jedeme k jezírku! A já zaspala! Musíme pohnout!" vykřikla a rozeběhla se převlíknout. Když se převlíkla, tak se zase začala věnovat mě. A když už mě vyhřebelcovala a umyla, vykartáčovala, nauzdila, osedlala a odpletla mi copánky (měla jsem je na noc, abych měla nakrepatělou hřívu) tak jsme konečně vyrazily. Cestou jsme se zastavily u cedule, kde bylo napsaný, že z cirkusu utekli vlci a že mají být někdě poblíž. Zmocnil se mě strach, ale když jsme slyšeli dusot koně a veselé volání Agáty, tak nás strach přešel.
------------------------------------------------------------
(O 2 hodiny později)Právě teď si Verča a Agi a jejich sestry dopovídaly a byl čas jet domů. Agi a Klaudie jely na opačnou stranu než my s Verčou a Ellie, protože bydlely na opačné straně lesa. Rozloučila jsem se i s Robem a pak jsme vyrazily. Po půl hodině cesty jsme přijely domů, kde mě Verča odsedlala, vykrokovala a pak mě dala do padoku. Potom odešla do svého pokoje. Já jsem asi po pěti minutách usnula, byla jsem strašně unavená.
Probudilo mě zařinčení hlavní brány od padoku. Začaly se ozývat rány a tiché vrčení. Tarra a Ferda se taky probudili a koukali na dveře. Probudila se i Sandy a začala hrozivě štěkat na dveře, zatímco my koně jsme začali řehtat. Po minutě přiběhl Filip (táta Verči, jak už jsem zmiňovala) zadním vchodem a začal uklidňovat Ferdu. Taky se tam objevila Ellie, která uklidňovala Tarru a pak priběhla rozespalá Verča, a uklidňovala mě. Když se všichni stišili, tak se Filip šel podívat k hlavní bráně. Už jsme nic naštěstí neslyšeli, a venku taky nikdo už nevrčel, takže jsme šli spát, protože už bylo moc pozdě, ale Verča mi ještě vyměnila vodu a dala nový jídlo jako pozdní večeři.
------------------------------------------------------------
Když jsem se ráno probudila, bylo teplo a krásně svítilo slunce. Všimla jsem si, že se k nám blížila Ellie s novým koněm nebo spíš poníkem. Dovedla ho do padoku hned naproti mě, dala mu jídlo, vodu, novou podestýlku a z batohu, co měla na zádech, vyndala sedlo, kartáče, hřebeny, uzdu a spoustu dalších věcí. Když odešla, dala jsem se s novým členem ranče do řeči. Zjistila jsem, že se jmenuje Cloud a že je to teď nový poník Ellie. Cloud se seznámil i s ostatními. Abych vám to trochu objasnila, tak naši majtelé jsou:
Verča-Sunny (já)
Filip-Ferda
Ellie-Cloud
Meghan-Tarra
Meghan je mamka Verči a Ellie. Dneska jsme měli naplánovanou projížďku, ale to se muselo trochu pozměnit, protože zítra máme nácvik na závody, a Verča se musí připravovat. Takže na vyjížďku jeli jenom Filip, Ellie a Meghan a taky Sandy.
------------------------------------------------------------
❤Druhý den ráno❤
Probudila jsem se a zjistila jsem, že všude pobíhají stájníci. Všechny koně vyváděli z padoků ven. Když jsem se pořádně podívala tak všechny koně byli na duhovo! Snažila jsem se zjistit, jestli jsem taky duhová, a najednou se otevřeli dveře a vešel stájník s kýblem vody a začal mě drhnout. Tohle divadílko mi bohatě stačilo jako odpověď. Ano, jsem taky duhová! Pak přišla Verča a začala se histericky smát, no znělo to spíš jako dusící se kohout. Po pěti minutách nekonečného, nudného, histericky se dusícího smacího kohouta Verča konečně vstala (při chechtání spadla na zem) a R.I.P. kohout zase začal. Po dalších 5ti minutách se Verča zvedla, podržela mi zrcátko před čumákem a já spatřila sebe jako Unicorního duhovýho šaška, co spadl do obří mísy s bublinkama. Veru si neodpustila uchechtnutí a zašla pro hadici. Když se vrátila, tak ze mě smyla bublinky, ale barva ne a ne pustit. Když jsem se podívala pod sebe, uviděla jsem duhovou podestýlku. Podívala jsem se zpátky na Verču, která už klopýtala s hrstkou nový podestýlky. Já jsem jí uhnula a ona všechno vysypala na zem. Pak jsem se postavila na svoje původní místo, a napila se čistý vody. ,,Pojď, pojedeme k jezírku. Teď už můžeme jenom doufat, že ta barva začne aspoň trochu pouštět." řekla. Já jí moc nerozuměla, ale co je jezírko jsem věděla moc dobře. Ještě jsem se najedla a pak jsme vyrazily.
.....................................Takže lidi, první kapitola je na světě! 1002 slov... No, snad se líbí, napište mi názor a já se pokusím napsat další kapitolu :D
❤Vaše VeraSei14❤
ČTEŠ
Příběh koně
AdventureAhoj, jmenuju se Sunny (5) a jsem arabský plnokrevník. Moje majitelka se jmenuje Verča (13), její sestra je Ellie(11), Verči nejlepší kámoška Agáta (13) a její sestra Klaudie (12). Stáj sdílím s nádherným grošákem Ferdou (6) a andulinskou klysnou Ta...