Mezitím, co si Louis spokojeně hověl v posteli v pokoji pro hosty u Niallových rodičů, absolutně netušil o tom, co na něj Zayn se svou partou vymýšlí. Možná, že kdyby to věděl, třeba by se neodvážil ani odejít od něj nebo by to vyřešil jinak - třeba by mu tam alespoň nechal vzkaz s tím, že ať se jej nesnaží kontaktovat, no ne že by jej snad měl jak kontaktovat, když nemá ani mobil.
Teda, toto si Zayn samozřejmě myslet měl - totiž na nočním stolku vedle postele ležel starší mobil, na kterém Louis nově fungoval. SIM karta v něm ještě nebyla a on uvažoval, jestli to bude či nebude potřeba.
No Zayn se mezitím konečně dostal k Nickovi do bytu, kde si sezval ještě pár kamarádů, se kterými začal vymýšlet to, jak vůbec najdou Louise. Louis byl jeho! Nikdo mu jej přece nebude brát a on tento pořádek nehodlal měnit.
Byl už jeho ve chvíli, kdy jej viděl na školní chodbě dva roky zpátky. Tehdy byl on v posledním ročníku školy a Louis byl o rok mladší. Nikdy by mu však dle vzhledu netipoval, že bude mladší. Vždycky si právě myslel, že je například novým profesorem - no opak byl pravdou. Louis byl na škole nový a to všechno Zaynovi vlastně nahrávalo do karet.
Rozhodl se, že si zahraje na hodného spolužáka, který jej provede po škole a vlastně si jej i tak nějak vezme pod svá ochranná křídla. Moc dobře věděl, co znamenalo na této škole být nový - vždycky se našel někdo, kdo se jej ujal a do té partie se pak daná osoba řadila. A Zayn chtěl, aby byl jejich.
No nacházela se zde ještě jedna skupinka - skupinka, které velel Harry Styles. Chodil do stejného ročníku jako Louis a litoval, když si po pár dnech na chodbě všiml, že se jej ujal Zayn. Když Louis nastoupil, on v té době byl v nemocnici kvůli otřesu mozku, který utrpěl ve rvačce právě se Zaynem - a proto tohle pro něj bylo něco, jako kdyby ztratil člena své "smečky". No ale Harry se znal až moc dobře na to, aby věděl, že to takto nenechá.
Ale Zayn se staral jen o své lidi - a nové i o SVÉHO Louise - takže vlastně Harryho zcela přehlížel. No když se mu rozhodl začít více plést do života, musel to zkrátka odskákat. Zayn si až moc nárokuje to, co je jeho a pokud mu na to kdokoliv sáhne, nedopadne dobře - jako ostatně již Harry poznal.
No v současné době se snažili vymyslet, jak zjistit, kde se Louis vlastně nachází - Nicka však něco napadlo!
____________________________________________
Normálně ta kapitola má 430 slov. 😮😂 Sama jsem ze sebe v šoku, no popravdě jsem netušila, jaký texting bych teď měla dát, ale v příští kapitole bude, přísahám!
A hlavně se taky snažím dávat obrázky (když už nepřidám nějakou "instagramovou" fotku) do vrchu, které teoreticky shrnou kapitolu - daří se mi to alespoň trochu? Měli byste vidět mojí plochu, kde je asi 20 obrázků 😂
A co si právě o tomto dílu myslíte, hm? Strašně 💞💌💞💌 bych ocenila vaše komentáře.
ČTEŠ
Really, Louis?! [CZ, texting, Larry Stylinson, Zouis Malikson]
Fiksi PenggemarZayn: Louisi, kde jsi? Louis: Proč? Zayn: 😏 Hm, nutně tě tady potřebuji. Louis: Zayne, snažím se učit!!! Zayn: 😏😏 Ale no tak, lásko. 💕 Faaaaaaaaakt nutně tě potřebuji. __________________________________________________________ #lar...