Sen hic baba sevgisi gördünmü. Öyle canım oğlum canım kızım diyerek degil. Cidden babam beni gercekten seviyo diyebildinmi? Ben hic diyemedim biliyomusun. Ben hep baba sevgisinden mahrum kaldım. Baba sevgisi ne demek daha hic hissetmedim. Zor oluyo aslında o sevgiyi hissedememek. Arkadasın degil kardesin degil dostun degil baban. Seviyomu sevmiyomu onu bile bilmiyosun. Seviyodur dimi ya azda olsa vardir icinde bana karsi bi sevgi. Ölsem yaralansam üzülür heralde. Ya bak her seferinde aynisini soyluyorum size. Ask acisi tamam zor ama sizin sandiginiz kadar zor degil. Dunyanin en buyuk acisi gibi hissediyosunuz o ask acisini ama degil. Bi kız icin baba sevgisi gormemek dunyadaki en acı sey. Bunu tüm gönül rahatlığımla söyleyebilirim. Sen nerden biliyosun kızların duygusunu diyiceksiniz. Haklısınız. Duyduklarımı soyluyorum. Ama suna eminim. Bi kız icin babası sadece babası degildir. İlk aşkı. İlk kahramanı.
İlk prensidir. Dusunsene bi kizin bunlardan mahrum kaldigini. Babasının sevgisizligini ona unutturmaya calisan olucak. Erkek arkadasi elinden gelen herseyi yapicak onun yerini doldurmak icin. Arkadasları hep cabalıycak üzülmesin diye. Ama nolursa olsun o yer dolmuycak. O kız hayatı boyunca hep baba sevgisinden mahrum bi sekilde yasiycak. Aranızda babasından nefret edenler vardır biliyorum. Keşke ölse. Keşke benim babam olmasaydı diyosunuz yeri gelince. Ama size birsey diyimmi allah korusun vefat etse, basına birsey gelse uzulucek ilk insan sensin. Şu an senden yapmanı istedikleri sana eziyet gibi geliyo ama bi gün olurda onu topraga vermek zorunda kalırsan yapmadigin her sey icin pisman kalicaksin. Simdi birak icindeki nefreti. Git saril. Sevdigini soyle. Itsin seni gerekirse. Ben yaptim. O karsilik vermedi dersin hic degilse. Nefret kusma babana. Sevmesin. Olsun. Bu yasima kadar hep baba sevgisinden mahrum yasadim. Tamam yolda gordugun babayla evladi canini yacikak. Gozlerin yasaricak. Bizim ne farkimiz var diyiceksin haklisinda senin ne farkin varda babanla oyle degilsin. Sakın isyan etme. Vardir yüce mevlamında bi bildigi. Icindeki aciyi biraz hafiflet. Acını gecir demiyorum. Gecmez zaten o aci ama elinden geldigince hafiflet. Bu kitabi kendim icin degil sizler icin yaziyorum. Acilariniza tercüme oliyim diye yazıyorum. Baba sevgisinden mahrum kalinca buyuk bi bosluk olucak. O boslugu doldulmak isteyenler varya hani onları tersleme. Bi sans ver. Azda olsa unutturucak sana o acıyı unutma.BABAMDAN GÖRMEDİĞİM SEVGİYİ BENI SEVMEYEN KADİNA GÖSTERDİM. AFFET ANNE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ NEFESSİZ.
Randomkurulan o guzel hayaller varya onsuzda olucak sil o göz yaşlarını. Simdi tak bi kulaklık okumaya basla.