Első nap mikor bementem az osztályba akkor leültem a régi helyemre mert még senki sem volt bent rajtam kívül az osztályban és elővettem a mobilom, hogy megkérdezzem Alicet, hova szeretne ülni. De amikor válaszolt felnéztwm és 3perc alatt félig tele lett az osztály. Persze, hogy olyanokkal mint Emily meg pasija. Hallottam hogy sügdolóznak, de nem értettem hogy miért. Akkor láttam ahogy bejön Brandon az ajtón és szétrebbennek, mint a madarak mikor közéjük fut egy kutya. Brandon le akart ülni a régi helyére de erre a székre felrakta a lábát Ivett és közbe mondta, hogy ez a két szék foglalt. Utánna oda ment egy másik padhoz erre meg Trish kiabált oda hogy oda nem ülhet mert az is foglalt. Körülnézett a terembe, hogy hol van szabad hely és csak mellettem volt hely, mert az osztálybeli lányok minden székre azt mondták hogy foglalt. Én Alicere vártam de nem jött. Odajött mellém és letette a táskáját. Félig örültem félig nem, mert így egészen addig amíg mellete ülök mindenki azzal a hülye nótával fog jönni, hogy két szerelmes pár mindig együt jár..... A másik felem meg azért örült, mert hát mégis csak a szerelmem ül mellettem, de nem akartam hogy kiderüljön. Tíz perc volt az első osztályfőnökiig és megláttam Alicet, Isabellt és Rosalit. Körülnéztek és megláttak engem ahogy Brandon mellett ülök. Alice elkezdett kicsit mosolyogni rám, mert csak ő tudta hogy ki tetszik nekem. Szabad helyet keresve elindultak az osztályban és megláttak három helyet egymás közelében. Láttam hogy örülnek kivéve Alice, mert mellette pont Trish ült. Én már felültem a képzeletbeli hullámvasutamra amire mindig felülök egy vagy két körre mikor boldog vagyok. De akkor annyira boldog voltam, hogy négy kör után sem tudtam leszállni, mert még mindig az ment a fejemben, hogy Brandon mellett ülök. Láttam ahogy nagy ördögi mosollyal (ahogy mindig szokott mikor engem aláz) odajött Emily és "lerángatott" a hullámvasútról azzal a megjegyzéssel, látom megint lett egy párocska az osztályban. Na ezeket a megjegyhéseket utálom. Nem is tudom, hogy érez irántam Brandon.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Életem a sport
DiversosEz a történet 16 éves Amyről szól aki imád sportolni. Nagyon sikeres sportoló, de a magánélete valamiért rossz. Ő sem tudja, de van 3 barátnője akik mindig kitartanak mellette és felvidítják őt. Titokban szerelmes és reménykedik hogy kiszemeltje vis...