3. Fejezet

246 12 1
                                    

Az órák csak jöttek mentek. Nem tudtam miről beszél a tanárnő, mert én csak Brandonra figyeltem. Csak a szünetekbe tudtam meg, hogy egy csomó fontos dolgot mondtak. Vége lett a sulinak, végre jött a kézilabda edzés.  Belegondoltam, hogy év eleje van, ilyenkor a kezdőkhöz mindig jönnek újak. Akkor jutott eszembe, hogy meg akartam kérdezni Isabellt, Alicet és Rosalit, nem-e szeretnék kipróbálni a kézilabdát. Gyorsan írtam nekik egy üzit, de nem válaszoltak. Egyszer csak hallom hogy jelez a telefonom, üzenetet kaptam. Odaugrottam a telefonért és mind a hárman azt írták nem tudnak jönni, ezért egy kicsit elszomorodtam. Leraktam a telefont és elkezdtem bemásolni azt amit nem írtam le a füzetbe órán, mert Brandonra figyeltem. Szerencsére pont készen lettem edzs előtt. Odaértem és akkor láttam, hogy csak egy új lány van. Nagyon hasonlított valakire, de nem jutott eszembe, hogy kire. Az edzővel beszélgetett. Sajnos nem hallottam mit beszélnek csak annyit értettem ki, hogy a lány kiskorában kézizet. Nem hallottam a nevét viszont az én nevemet tisztán kihallottam. Rámpillantott az edző és szép komótosan elindult felém.
-Szia Amy már vártalak.-mondta és egy méterrel előttem megált.-Szeretném bemutatni kis csapatunk új tagját.-miközben ezt mondta rájöttem, hogy ki az a lány. Csak mosolygott azzal az ördögi mosollyal ahogy mindig, közben egyre közelebb jött hozzám és az edzőhöz. De hirtelen amikor ránézet az edző olyan ártatlan mosolya volt mint egy tündérnek.
-Amy ő Emily.-mutatott be minket egymásnak.

Életem a sportTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang