~8

23 3 4
                                    

YOONGİ

Minik kız grubunun çıkışı olmuştu ve daha ilk günden çok ilgi görmüşlerdi. Beni ilgilendiren kısım ise şarkı sözleri için yapılan yorumlardı.
-OLUMLU !!

Tabiki Min YoonGi her işte en iyisi.

Bir kaç günlük bu süre içerisinde JangMi ile ilgilenmediğimi fark ettim. Şarkı sözlerini okumuştum küçük bir toplantı yapabilirdik artık. Dağınıklık arasında telefonumu bulup Jangmi'yi aradım.

Y-Merhaba JangMi
J-Ahh YoonGi merhaba
Y-Biraz uzun sürdü farkındayım sözler hakkında konuşmamız gerek ne zaman müsait olursun ?
J-Sanırım yarın olabilir Woo Jin'e sormam lazım
Y-İkimiz arasında bir toplantı olsa bu sefer
J-Peki nasıl istersen
Y-Yarın saat 2 de stüdyoya bekliyorum

Konuşma çok hızlı gelişmişti. Onunla başbaşa konuşmak istiyordum. Bu toplantıdan çok bir buluşma olmalıydı. Onu daha yakından tanımak istiyordum. Tekrar sözlerinin yazdığı defteri elime aldım. Bu sözlerin iç dünyamı yansıtıyor olması beni farklı duygular içerisine çekiyordu.

Küçükken hep kendi halinde takılan bir çocuktum. Ailem hayallerim konusunda pek destek olmazdı. Yazdığım sözleri okumamaları için yatağımın altına gizlerdim. Çok fazla arkadaş çevrem yoktu. Lise yıllarında bir kaç arkadaş edinmiştim. Ve tabiki daha sonra ailem dediğim arkadaş grubumla tanıştım. Grubun ikinci büyük abisi olmama rağmen hepsinden çok şey öğrendim. Söz yazarı olduğumu bir süre ailemden sakladım. Bu zamanlarda bana destek olan arkadaşlarımdı. Jangmi'nin sözlerini okudukça zamanda yolculuk yapıyormuş gibi hissediyordum. Sanki yarım bırakılmış ruhlarımız tamamlanmak için birbirini bekliyordu.

Yarın ki buluşma için stüdyoyu topladım ve yemek yapmak için bir kaç malzeme alıp stüdyoya bıraktım.

.......

9'a kurduğum alarmın sesiyle uyandım. Kahvaltımı yapıp hazırlıklara başlamam gerekiyordu. İnternette biraz yemek sitelerine baktıktan sonra en kolay yapabilceğim yemeği seçtim. Onunla konuşmak ve kendisini daha iyi ifade edebilmesi için sıcak bir ortam oluşturmak istiyordum. Yemeği pişmesi için fırına atıp odaya geçtim. Masayı düzenleyip ortaya bir mum koydum. Samimi ve hafif romantik. Koltuğuma oturup saati beklerken JangMi'ye mesaj attım.

×YoonGi×
Geç kalma

Sanki mesaj atmamı beklermiş gibi hemen cevap verdi.

                                 ×JangMi×
                                Yoldayım

Kısa bir süre sonra kapı çaldı. Uzun siyah elbisesi, at kuyruğu yaptığı saçlarıyla yüzünün güzelliğini ortaya çıkartıp kırmızı rujuyla daha ilgi çekici hale gelmiş bir şekilde JangMi kapıda duruyordu. Küçük bir gülümsemeyle içeri davet ettim. Odaya girdiğinde masayı görünce şaşkınlık içerisinde bana döndü.

-Bunlar benim için mi ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 19, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ruh Eşim / MYG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin