Pohled Faith:
,, Tohle je tvůj pokoj. " řekl mi Tony, když mě zavedl do mého pokoje ve Stark tower. Z nemocnice mě pustili hned další ráno po tom, co jsem spala s Tonym v posteli. Všechno vyšlo a tak jsem mohla v klidu bydlet s Tonym.
,, Děkuji, asi půjdu spát, nevadí ti to?" zeptala jsem se opatrně.
,, Jasně že ne, až se vzbudíš, Jarvis tě zavede za mnou, mohly by jsme kouknout na nějaký film nebo něco." řekl Tony nervózně a poškrábal se na zátylku.
,, To by bylo fajn. " odvětila jsem mile, obejmula ho a vtiskla mu polibek na tvář.
Tony odešel a já zůstala sama. Lehla jsem si jen na malou chvíli do postele a ihned usnula tvrdým spánkem.,, Slečno Stone?" probudil mě robotický hlas.
,, Ano Jarvisi?" odvětila jsem rozespale a protáhla se.
,, Omlouvám se, že jsem vás probudil. Pan Stark se ptá, jakou máte nejraději pizzu, mám ji objednat na večeři. " řekl.
,, S kukuřicí, žampiony a rajčaty." odvětila jsem a pomalu vylezla z postele.
,, Takže stejnou, jako pan Stark. "
Převlékla jsem se do černých legín a šedé mikiny.
,, Jarvisi, zaveď mě prosím za panem starkem. '' řekla jsem.
Za Jarvisovích instrukcí jsem se dostala do nejspíš obývacího pokoje. U velkého okna stál Tony a pozoroval noční New York. Přišla jsem k němu a postavila se vedle něho.
,, Jak ses vyspala?" zeptal se mile.
,, Skvěle." odvětila jsem a koukla se na něj. Byl asi jen o dvacet centimetrů vyšší a tak mě z toho pohledu aspoň moc nebolelo za krkem.
,, Co koukáš? " zeptal se a trochu se ušklíbl.
,, Já jen tak, abych nezapomněla jak vypadáš." řekla jsem se smíchem a odvrátila pohled.
,, Pane, pizza je tady. "ozval se Jarvis.Když jsme měli pizzu snězenou, pokračovaly jsme ve sledování filmů. Seděla jsem vedle Tonyho a on mě nenápadně chytil kolem ramen. Položila jsem si hlavu na jeho rameno.
,, Za tři dny je pohřeb." řekl z ničeho nic.
,, Nechci tam. "vyhrkla jsem a moje nálada se okamžitě zhoršila.
,, Chápu to." řekl a pevněji mě obejmul.
,, Jste smutná slečno? "zeptal se najednou Jarvis.
,,Tak na to prý pomáhá alkohol, objetí nebo pohlavní styk." řekl a já se zasmála.
,, Díky Jarvisi. Určitě to zkusím, tedy aspoň ten alkohol. "řekla jsem a zasmála se.
,, Je libo whiskey, vodka nebo tequila?" zeptal se Tony.
,, Whiskey prosím."
Po chvíli mi v ruce přistála sklenička se zlatavou tekutinou.
ČTEŠ
Osud To Tak Chtěl||Tony Stark[CZ]
Roman pour AdolescentsStane se nehoda. Nehoda, při které ji zemře poslední žijící příbuzný. On u toho bude a rozhodne se, si ji vzít k sobě domů. Jak nakonec dopadne vztah mezi nimi? Budou přátelé, nebo něco víc?