20. kapitola

695 50 6
                                    

Probudil mě Janin řev. Zburcovávala totiž všechny účastníky školní docházky.

,,Vstávej, skoro nestíháme!" otevřela dokořán dveře meho pokoje.

Zamručela jsem rozespale na odpověď a převalila se na bok. Pak jsem ale pro jistotu vylezla, aby na mě Jane nedošla, jak to nejspíš dopadlo u Jeffa, který nechtěl vylézt.

Místní škola byla na to, že je v tak malém městě  docela velká. Ve třídě nás přivítal klasický křik dětí o přestávce. Stoupli jsme si do stínu a nevypadalo to, že by nám někdo dával nějakou obrovskou pozornost.

Učitelka přišla a první, co udělala, bylo oznámení, že mají nové žáky. Podobný průběh jako na mojí škole.

,,Já jsem Jeff," řekl jenom škleb. Přišla řada na mě.

,,Já jsem Ester a doufám, že si budem rozumět," řekla jsem a zasedla do prázdné lavice.

Vedle mě si sedl BEN, Jane skončila s Jeffem. Vypadalo to, že ani jeden z toho moc radost nemá, ale bylo to poslední volné místo.

Masky s Tobym se posadili za nás. Celkem divná dvojka a určitě to skončí povídáním celou hodinu.

Clockwork se posadila za Jane s Jeffem s Hoodiem. Hoodie si v pohodě povídal s Tobym a Maskym přes chodbičku a Clockwork nad tím jenom kroutila hlavou.

,,Ahoj, já jsem Suzy a napadlo mě, jestli byste nechtěli províst."

Otočila jsem se na osobu, která se zjevila za mými zády. Vypadala jako příjemná holčina. Měla hnědé vlasy a modré pomněnkové oči. První osoba pro Slendermana.

,,Tak jo, jinak jsem Ester," řekla jsem a nechala jsem se pak s ostatními provést po škole. Většinu času jsme ale strávili vtipkováním a seznamováním.

Slenderman nás pověřil úkolem sehnat další osoby do jeho domu. Chtěl další creepypasty. Mezi sebou jsme tomu říkali mise "chci další děti". Chápala jsem jeho nenápadný strach, ale celkem se mi to hnusilo. Přeci jen je nalákat do takové pasti, ze které pak není odchodu, není hezké.

,,Tak co? Jak se vám líbil první den?" zeptala jsem se.

Ostatní zamručeli, že jo.

,,Začali jste se s někym bavit?" zeptala se Natalie.

,,Já jo," řekla jsem s úsměvem.

,,No jako já taky, ale nic z toho podle mě nebude," řekl BEN.

Creepypasty odpověděli podobně. Akorát Jeff se pochlubil svým kamarádem.

,,A to je ta židle, na který si celou dobu seděl ne?" zeptala se Jane.

,,Seš blbá, víš o tom?" zabručel naštvaně Jeff a já měla strach, že dojde na vrhání nádobí.

Fanfáry a bubny a potlesk s oslavnýma tanečkama k tomu! Já jsem vydala novou kapitolu! Nebojte žiju. Abych to shrnula, tento týden a minulý jsme měli totálně narvaný testama ( např. dějepis, biologie, španělština, čeština, ájina, matika, zemák) a teď už to mám za sebou a čeká mě už jenom pár testů, u kterých ještě nejsou dány pořádně datumy. Každopádně asi, možná, ještě nevím ( vyjadřování level já😂), vyjdou kapitoly i během týdne, jelikož je maturitní týden a to znamená, že máme pět nebo čtyři hodiny, takže budeme končit dřív a já budu moct psát. Mějte se hezky!

Creepypasta at school | ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat