ပန္းႏု

555 1 0
                                    

ကၽြန္မနာမည္ပန္းနုပါ။ ရန္ကုန္မွာ..ကြန္ျပဴတာသင္တန္းလာတတ္တာပါ။ ဇာတိကနယ္ျမို႔ေလး တစ္ျမိဳ႔မွာေပါ့။ ရန္ကုန္မွာကေတာ့..မီးရဲ႔.ဦးေလးေတာ္တဲ႔ ဦးေမာင္အိမ္မွာပဲေနျပီးေတာ့.သင္တန္းတက္ ပါတယ္။
ရန္ကုန္ေရာက္စကေတာ့......ဘာမွမသိေသးဘူးေပါ့ရွင္.အသက္က..18ျပည္႔ျပီးလို႔မွ..3လေလာက္ပဲ ရွိေသးတာေလ..ဆယ္တန္းေအာင္ျပီး ေတာ့.စာရင္းကိုင္နဲ႔.ကြန္ျပဴတာသင္တန္းလာတတ္တာေပါ့ရွင္။ ဦးေမာင္အိ္မ္မွာေနရတာက..ေနေရး၊စားေ၇း.အစစအရာရာအဆင္ေျပပါတယ္..အေဖကလည္း ..ဦးေမာင္ဆီမွာေသခ်ာအပ္သြားတာေလ.. ဦးေမာင္တို႔လင္မယားကလည္း.မီးကို.ဂရုစိုက္ပါတယ္. အိမ္မွာက.ဦးေမာင္ရယ္.ဦးေမာင္ဇနီး.....သူ႔သား..ေမာင္ေလး ေဇာ္ေဇာ္ရယ္ပဲရွိပါတယ္.. ေမာင္ေလးက.ခုမွ 8တန္းပဲရွိပါေသးတယ.္..မီးက.သူ႔ကို.ညညဆို.စာသင္ျပရတာေပါ့..ဦးေမာင္တို႔က..တစ္ခန္းအိပ္ပါတယ္။ မီးကတစ္ခန္း..ေမာင္ေလးေဇာ္က.တစ္ခန္းေပါ့။ တစ္ညေပါ့.ရွင္..မီးညဖက္..အေပါ့အပါးသြားခ်င္တာနဲ႔.အိမ္ေနာက္ေဖးဖက္ကို ထြက္အလာမွာေပါ့...
..ဦးေမာင္တို႔.အခန္းကေန..အသံေတြၾကားေနရတယ္။..မီးလည္း.အပ်ဳိေလးပဲေလ. .ဘာအသံလဲဆိုတာ သိတာေပါ့....တစ္ခါမွလည္းမၾကံဳဖူးလို႔......တံခါးေလးကလည္းေစ့ထားရံုပဲဆိုေတာ့..အသာေလး .ေခ်ာင္းၾကည္႔မိတာေပါ့. ....အားပါးပါး..ရင္ခုန္စရာေကာင္းလိုက္တာရွင္..... ဦးေလးက.ကုတင္ေပၚထိုင္ေနျပီးေတာ့. .အန္တီက.ဦးေလးရဲ႔.. ဟိုအတံၾကိီးကို.လက္နဲ႔ပြတ္ေပးေနတာ.ဦးေမာင္အရမ္းေကာင္းေနတယ္ထင္တယ္. တအားအားနဲ႔. ျပီးေတာ့..အန္တီက.ဦးေမာင္.ရဲ႔..ထြားၾကိဳင္းလွတဲ႔.လီးၾကီးကို..စုပ္ေပးေနတယ္ေလ..ဦးေမာင္ဟာၾကီးက. အၾကီးၾကီးပဲရွင္..မိိးေတာ့.ဒီေလာက္ၾကီးတာမ်ိဳး.တစ္ခါမွမေတြ႔ဖူးပါဘူး..ေယာက်ာ္းေတြရဲ႔ဟာကို..ေတြ႔ရတာ ဒါပထမဆံုးပါပဲ..မီးၾကည္႔ေနတုန္းမွာပဲ.ဦးေမာင္နဲ႔.. အန္တီနဲ႔က တစ္ေယာက္ေပၚတစ္ေယာက္ထပ္လုိက္ၾကတယ္ေလ..အ၀တ္အစားဆိုလို႔.တစ္စံုတစ္ခုမွမရွိပါဘူး .နွစ္ေယာက္လံုး.ကိုယ္လံုးတီးခ်ည္းပဲ.

.ဦးေမာင္ဟာၾကီးဟ ေငါက္ခနဲေထာင္ေနတာပဲ.ျပန္ကိုမက်ဘူး..အသည္းယားလိုက္တာရွင္။

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 19, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ပန္းႏုWhere stories live. Discover now