Deel 15

413 4 0
                                    

Tineke ,

Mam daar is dat meisje ! Riep lavender terwijl ze naar een meisje wees dat aan het dansen was. We stapte naar haar toe. Hallo meisje heb jij de rekkers van dit kindje afgepakt ? Vroeg ik vriendelijk. Het meisje antwoordde niet maar riep haar vader. Eum mevrouw kan ik helpen ? Vroeg hij best arrogant. Ja meneer uw dochter heeft de rekkers van mijn dochter gestolen uit haar haar en ze heeft mijn dochter ook gebeten en aan haar haar getrokken. . Zei ik vriendelijk. Is dat zo Amélie ? Vroeg de vader aan zijn dochter. De dochter knikte en deed de rekkers uit haar haar. Ze gaf de rekkers aan haar vader. En zei dan ik vond ze super mooi sorry tege lavender. Geeft niet. Zei lavender. De vader gaf de rekkers aan mij. En zei : sorry voor het ongemak met mijn dochter soms is ze wat ijverig en dan doet ze dit echt sorry mevrouw. Zn sorry meisje. Zei hij tege lavender. Geeft niet zei in tege de man en dan gingen wd terug naar koen. En ? Vroeg hij. Ik liet de rekkers zien. Aa das goed eh. Zei hij tege lavender. Kom eens lavender. We hebben boven in de kamer nog zo'n derde rekker hè. Ze knikte. Als ik die nu even ga halen en papa bij jouw twee vlechten maakt. Kan je sebiet die andere rekker aan het meisje geven. Zei ik. Ze knikte blij. Ik ging naar boven en zocht de rekker na een paar minuten te zoeke vond ik de rekker hij was identiek aan de 2 anderen er hingen ook lavender bloemetjes aan. Ik kwam terug beneden en zag dag koen's lavender haar haar had ingevlochten dit was de eerste keer dat hij dat deed het was best mooi. Ik gaf de rekker aan lavender. Ga die maar aan dat meisje geven. Zei ik en ging op de stoel liggen .

Lavender ,

Papa had mijn haar ingevlochten dat mama beneden was. Ze gaf de rekker aan mij en zei ga die maar geven. Ik pakte de rekker aan en liep naar het meisje toe. Hey. Zei ik. Hallo. Zei het meisje verlegen. Ik heb iets voor jouw. Zei ik en liet de rekker zien. Wouw maar die is van jouw zei ze. Nee die is voor jouw ik heb de mijne nog kijk maar en ik liet mijn rekkers in mijn haar zien. Dus ik mag die hebben. Vroeg ze. Ja die is volledig voor jou. En ik gaf de rekker aan haar. Danku zei ze een knuffelde mij. De papa van haar kwam erbij staan. Danku voor dat rekkertje. Ze vond hem heel mooi. Zei hij. Das niks ik had die toch te veel dus zij mag die hebben. Zei ik beleeft. Heel erg bedankt. Ga maar naar je mama en papa en zeg dat ik bedankt heb gezegd. Zei hij vriendelijk. Ik knikte. En liep naar mama. En ? Vroeg ze. Ze was heel blij en ik moest van die papa zeggen dat hij jullie bedankt. Ik keek naar de man en naar dat meisje. De vader zwaaide naar mijn mama mama zwaaide terug. Ik zwaaide naar het meisje en ze zwaaide ook terug. Gaan we naar boven ik heb honger. Zei ik. Ja das goed want ik heb ook honger zei papa. Ik lachte.

Koen,

We gingen naar boven naar de kamer. We gingen na elkaar in de douch en kleedde ons dan aan ik was al klaar en was aan het wachtte op tineke en lavender. Lavender kwam de badkamer uit met een lavendel kleurig kleedje haar haar was los en ze had een paarse lavendel kleurige diadeem. Ze was zot op lavendel. Dus hadden we goed gekozen met de naam. Das mijn kleine prinses zei ik terwijl ik vaar oppakte. Mama komt zo zei ze. Ik zette ze neer op het bed en gaf ze mijn gsm. Hier speel maar een spelletje. Zei ik tege haar. Ik ging naar de badkamer. Tineke stond er met een lang wit kleedje. Ze was vaar haar aan het stijlen. Ze had ook best lang haar maar omdat het krult valt haar haar altijd op haar schouder maar nu is het ene goei 10 centimeter onder haar schouder. Lavender haar haar heeft ze van mij. Het is stijl maar de kleur komt van tineke. Je bent prachtig. Zei ik tege tineke toen ze de stijltang neer legde. Danku. Zei ze en kwam naar mij en kuste me. Kunnen we ? Vroeg ik. Ja we kunnen. Zei ze blij. Lavender kom je. Riep ik. Ja ik kom zei ze. Ze kwam afgelopen met mijn gsm in haar handjes hier papa zei ze en gaf de gsm aan mij. We gingen naar beneden en aten in het restaurant na een lekker diner zijn we terug naar boven gegaan omdat we allemaal moe waren. Toen we boven in de kamer kwamen deden we onze pyjama's aan en gingen in bed liggen. We waren allemaal snel inslaap gevallen.

De buurtpolitie: echte liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu