Tineke ,
We zijn vandaag nog een dag je in Turkije we vertrekken morge nacht terug naar België om terug te werken na 1 week zon zee en strand te zien is het wel goed geweest vind ik zelf. Ik maak lavender wakker en ga met haar naar de badkamer. We doen allebei onze bikini aan en dan doe ik lavenders haar bij elkaar. Ik schreef op den briefje dat ik met haar was gaan zwemmen. En legde dat naast koen in bed. Nu kan hij wat uitslapen hij verdient het echt. Na dat ik dat daar had gelegd zijn lavender en ik naar beneden gegaan. Ik legde de handdoeken op de stoelen en dan sprong ik samen met haar in het zwembad. Na een uurtje te zwemmen ben ik op de stoelen gaan liggen terwijl dat lavender wat met haar pop in het kleine badje aan het spelen was. Na een paar minuten voel ik iemand die me een kus geeft op men wang. Ik open mijn ogen en koen lag naast mij op een andere stoel dag schat goed geslapen? Vroeg ik na dat ik hem een deftige kus had gegeven. Ja hoor Danku. Zei hij. Maar nu gaan we iets anders doen zei hij. Ik keek hem niet begrijpend aan. Hij grijnsde naar mij. En voor ik het wist lag ik in het zwembad ik kwam lachent boven. Baetens !!!!! Roep ik. Lavender keek en begon ook te lachen. Na nog wat te zwemmen zijn we gaan eten en dan naar de kamer gegaan want morgen vertrekken we.
De volgende avond.
Koen.
We stonden op het punt te vertrekken ik keek naar lavender die inslaap was gevallen. Tineke pakte haar op en dan gingen we naar het vliegtuig. We zaten op onze stoelen we gingen opstijgen ik keek naar tineke en lavender. Ze waren allebei in slaap gevallen. Ik moest glimlachen. Na dat we in de lucht waren sloot ik mijn ogen ook. Ik werd wakker van een verschrikkelijke gil. Ik keek direct naar lavender en tineke. Tineke keek me angstig aan ze was aan het huilen. Lavender was. Weg. Lavender ?!! Riepen we door het vliegtuig. We landen dus moesten we ons terug vastmaken. We waren geland we stonden op en riepen nog eens geen antwoord. Plots hoor ik een klein meisje roepen. MAMAAAAAA!!! HELP MIJ !!!! Het was lavender mijn hard brak ik wouw er naar toe lopen maar er waren te veel mensen. Voor mij. Lavender !!! PAPA AN MAMA KOMEN JE ZOEKEN !!!!!! Riep ik PAPA !!!! Riep ze bang. IK BELOOF HET!!! Riep tineke. We duwden alle mensen voor ons weg en liepen naar haar achterna. We liepen en liepen. Maar ze was er niet meer. Ze was WEG !
JE LEEST
De buurtpolitie: echte liefde
ActionTineke is al een paar jaar samen met haar vriend James maar wat niemand weet is dat ze mishandelt word als hij dronken is en dat gebeurt heel vaak. Ze is eigelijk verlieft op koen maar niemand weet dat. Wat als er iemand achter komt dat ze mishande...