Akkor még nem tudtuk,mi vàr ott benn ránk.
Amint beléptünk az épületbe,megcsapott az ismerős,sulis illat. Olyan érzésem volt,mintha jártam volna már itt. Nagy nehezen leesik,miért. Ide jártam gimibe. Hirtelen rámtört a sok emlék. Piszkálódás,meggyalázás,öngyilkos hajlam,vagdosás,harag,düh,félelem.
Az emlékek úgy zúdultak rám,hogy térdem összecsuklott. Már majdnem talajt értem,de Jungkook időben odakapott.
-Mi baj Mag? Rosszul vagy? Gyere inkább menjünk vissza!-már húzott volna vissza a kijárathoz,de ellenálltam.
-Nem! Teljesítenünk kell a küldetést! Jól vagyok.Tényleg.-győzködtem,bár nem igazán akart hinni nekem,de nem tehett mást,mert túl makacs vagyok ahhoz. Mellesleg nem kell tudnia a múltamról,szóval erősnek kell lennem.
-Jó,rendben menjünk.-hagyta rám,majd felfedezőútra indultunk a suli folyosóján.
Némán jártuk körbe a sulit,benéztünk a tantermekbe,kémia laborba,étkezőbe,mosdóba,de sehol senkit nem találtunk.
-Biztos innen jött a jel?-kérdezte Kook.
-Igen,pontosan nem mutatja,hol tartózkodik az a személy,csak annyit tudunk,hogy ebben az épületben kell lennie.
-Mondjuk meg Tarnay-nak,hogy téves riasztás volt és menjünk vissza a hot...-nem tudta befejezni a mondatot,mert hirtelen egy hatalmas gyereksikoly járja át az iskola falait. A tornateremből jött a hang. Hát persze,azt kihagytuk. Megfogtam Kook kezét és magam után vonszolva futottunk a hang irányába.
A tornaterem ajtaját kicsapva léptünk be a terembe. A látványtól földbe gyökerezett a lábam.
-Ha nem engedelmeskedsz,elmondom mindenkinek a titkod,te boszorkány!-fenyegetőzött a nekünk háttal álló fiú. Szavait egy nála jóval fiatalabb kislánynak intézte. Mikor meghallotta az ajtónyitódást,felénk fordult rémült,majd dühös arccal.
-Ti meg mit akartok és kik vagytok ti?-kérdezte. Úristen,ezt nem hiszem el. Ez Justin Brown. Évfolyamtársam volt és Ő volt az aki engem piszkált és megalázott folyton. Úgy látszik nem ismer fel,mivel sokat változtam. Hirtelen hatalmas haragot éreztem,ökölbe szorítottam kezeimet,majd úgy indultam felé.
-Az nem fontos,hogy mi kik vagyunk,de ha nem hagyod békén ezt a kislányt,azt is megbánod,hogy a világra jöttél,seggarc!-meglepődött hangnememen,majd mint aki megvilágosodott,úgy fordult hozzám.
-Nocsak kit látnak szemeim,Maggie Scott!-gúnyos vigyorra húzza szájàt,amit legszivesebben bevernék.
-Justin Brown,mêg mindig a gyengébbeket bántalmazod? Szánalmas.
-Várj várj! Ti meg honnan ismeritek egymást?-jött oda hozzánk Jungkook kissé zavarodottan.
-Évfolyamtàrsak voltunk.-válaszoltam,le sem véve szememet a szőkehajú féregről.
-Milyen jócsaj lett belőled!-nyalta meg szàjàt undorítóan. Eskü elkapott a hànyinger.
-Ez a "jócsaj" mindjárt lerúgja azt az "okos" kis fejedet.-vágtam vissza.
-Jó figyelj erre nem érünk rá,mert elkell vinnünk ezt a kislányt!-mondta Jungkook.
-Nem vagyok kislány! Már 13 vagyok!-mondta durcásan a "nagylány".
-Kik vagytok ti? Ó várj,tudom màr! Maggie,a boszi és a pasija!-hirtelen eszembe jutott valami,amit még Tarnay mondott.
-Ha te nem vagy boszi vagy valami más,hogy a francba van az,hogy látsz minket?-evvel a kérdéssel látszólag megfogtam,mivel először nem fogta fel,majd ijedten nézett körbe,majd futásnak eredt volna,de Jungkook gyorsabb volt.
-Francba!-szitkozódott.
-Te most jössz is velünk szépen!-mondta neki.
Próbált ellenkezni,de Jungkook erősebb,így hiába kalimpált összevissza. Nem volt más választás,használnunk kellett a bilincset(?) mivel eléggé erőszakos.
Vonakodva emeltem fel a karórás kezemet,közben ránéztem a barnahajú lányra. Kissé hasonlít a régi énemre. A régi énem meg nem akart ODA kerülni. Számomra olyan,mint egy börtön. Bár megváltozott,mikor barátokat szereztem. Nagyon jó barátokat. Mikor jobban megnêztem a kislányt,észrevettem egy vágásnyomot a csuklóján. Mikor észrevette,hogy azt nézem,lejjebb húzta zavartan a pulcsiját.
-Kook!
-Igen?-fordult hozzám.
-Nem lehetne,hogy...-itt ránéztem a barnahajú lányra,majd vissza Jungkookra.
-Nem lehet!-mondja meggondolatlanul.
-De ha bevisszük EZT-itt Justinra mutattam.-Akkor semmit se fognak sejteni.
-De tudja az igazgató,hogy egy lányról vam szó.
-Majd azt mondjuk,hogy tévedés törtênt.-vontam vállat. Könyörgő tekintettel nêztem rá.
-Jó rendben.-tört meg.
-Köszönöm.-mondtam neki hálásan,majd indítottam is a hívást. Tarnay rögtön felvette,mintha erre várt volna.
-Na megvan a lány?-kérdezte.
-Nem,de helyette találtunk egy 17 éves fiút.-válaszoltam.
-Helyes! Küldöm is a sofőrt értetek!-mondta majd kinyomta.
-Irány a hotel.-indultunk kifele.
Kiérve a suliból megcsapott minket a hideg szellő. Köpeny volt rajtam,ezért is nem fáztam.
-Hogy hívnak?-kezdtem csevegni a lányjal.
-Rachel White.-válaszolja.-Téged meg Maggie-nek.-gondolom hallotta,ahogy bájcsevelyt folytatunk Justinnal.
-Igen.
-Miért csináltad ezt?-kérdezte. Hirtelen nem tudtam,mire értette.
-Mit?
-Miért hazudtál az igazgatótoknak rólam?
-Hosszú sztori.-válaszolom szűkszavúan.-Merre laksz? A szüleid màr biztos aggódnak.-váltok témát.
-Nincsenek szüleim.-válaszolja ridegen.
-Kikkel laksz?-kérdezi Jungkook.
-Csak a bátyjámmal. Egy utcával arrébb.
-Akkor elkisérünk.-mondtam,majd el is indultunk abba az irányba.
A házuk előtt megállva még mondtam Hailey-nek pár dolgot.
-Figyi,élvezd ki a szabadságod,amíg nem kell a Sötétfény suliba járnod. Nem mondom hogy szar hely,de azért itt sokkal jobb. Ott nincs nyáriszünet és a családodat se látogathatod. Valószínű,hogy jövőre másokat választanak,szóval használd ki ezt az egy évet.-kacsintok rá.
-Rendben.-válaszolja.
-Ja és még valami.-mondom,mielőtt még bemenne.-Állj ki magadért! Ne hagyd magad megalázni!-adtam neki tanácsot.-A vagdosást meg hanyagold,nem jó megoldás.
-Inkább itt fájjon,mint belül-hangzik az ismerős válasz,aztán már be is ment a kapun,Jungkokkal meg Justint vittük a hotel elé,ahol már várt a sofőr.
Mikor odaértünk,Justin és Jungkook beültek hátra,én meg az anyósülésre.~Suliban~
Az igazgatói előtt állva vártuk,hogy Tarnay monológot folytatson Justinnal. A percek csigalassúsággal teltek. Még csak hajnali 3 óra volt,én meg hulla fáradt,ahogy Jungkook is.
Mikor nyílt az ajtó,kilépett a "féreg",én meg rá sem néztem,majd Kookkal bementünk az igazgatóiba.
Belépve ott kávézott az álmos Hobi,Tarnay meg elégedett arccal ült asztala mögött.
-Gratulálok! Egy napja se vagytok ott,de már sikerült egyet behozni.-tapsolt meg minket.-Következő úticél Le Havre,Franciaország! Szerdán utaztok,részletes információkat később még adok. Addigis,Maggie,kiélvezheted,hogy szülőhazádban vagy! Ja és szabályzatot betartani!-tette fel mutatóujját. Tudom mire érti. Ezt már megszegtük szóval semmi gond,erről nem kell tudnia. Csaknem poloskázta be a szobát. Ugye nem?
Kifele menet kapott Hobi mindkettőnktől ölelést,mi meg bíztatást.~Hotel,lakosztály~
9 órakkor érkeztünk meg és ruhástul bezuhantunk az ágyba. Alig aludtunk 6 órát,így is 14 óra körül ébredtem fel. Jungkook hátulról átölelve aludt. Valószínüleg észrevette,hogy ébren vagyok,mert puszit nyomott az arcomra.
-Jó reggelt!-suttogta fülembe,amitől kellemes borzongás futott végig hátamon.
-14:25 van.-vilàgosítottam fel,hogy màr délután van.
-Részlet kérdés.-legyintett.-Mit eszünk?-kérdezte.
-Lisa csomagolt nekem zabkásàt,figyelve az egészsêgemre. Bàr nem hinném,hogy megtudnàm azt enni.-finnyáskodtam. Fogalmam sincs,hogy lehet azt megenni.
-Akkor nézzük meg,mi van az étkező részlegen. -vetette fel az ötletet.
-Jó.-mondtam,majd keltem volna fel,de visszahúzott.
-Még maradjunk így és használjuk ki a helyzetet.
-Felkéne már kelni.-szóltam neki.
-Majd ha azt mondom,hogy felkelhetsz.
Sosem szerettem,ha valaki parancsolgat,és ez most sincs másképp.
-Attól,hogy jóképű vagy,nem parancsolgathatsz nekem!-kiszabaditottam magam öleléséből.
-Szóval jöképűnek tartasz?-húzta félmosolyra száját.
-Nem tudom miről beszélsz,én ilyet nem mondtam.-játszom a hülyét,mire leránt az ágyra,és fölém támaszkodik.
Hosszú másodpercekig bámuljuk egymást,majd lehajolva hevesen megcsókol. Kezeimmel beletúrok fekete hajába és úgy viszonzom.
-Akharlak-mondta erotikusan két csók között.Sziasztok meg is hoztam a kövi részt.
Ha tetszett,ne sajnáld a csillagot😘❤
YOU ARE READING
Sötétfény suli[Befejezett]
FanfictionMaggie Scott élete teljesen felfordul,mikor új természetfelettiek érkeznek Sötétfény suliba. Legjobb barátnőjével,Lisával elválaszthatatlanok,mégis elszakadnak egy kis időre egymástól valami miatt... Maggie életébe egy fiú lép be,aki első látásra me...