postacie - Yukori, Shōta

57 3 0
                                    

Yukori Shao, lat 19, wzrost 153

Pracuje w kawiarni Neko Café. Jej najlepszą przyjaciółką jest Fuyuko, nie zna jego płci, raczej nic nie podejrzewa. Jest raczej aspołeczna, nie spędza za dużo czasu na zewnątrz, jeśli nie musi. Też jest weaboo ale nie tak bardzo jak Saburo XD. Kocha swój typ tsundere z pracy i bardzo cieszy się z niej. Jeśli już mówimy o typie - jest ona coś między Kuudere a Dandere. Jej orientacja jest biseksualna ale na razie nie jest jeszcze w żadnym związku. Nie potrafi rozmawiać ludźmi x'D. Kolor włosów ciemny brąz, oczy jasno-fioletowe. Skóra jest jak śnieg, bo na plaże wychodzi z parasolką, by chronić się przed opalenizną. Ogółem progamer w Osu!

Shōta Akizu, lat 30, wzrost 208

Dla niewtajemniczonych - zmieniłam imię Davida na Shōta.

Ogółem jego życie można podsumować - „she say do you love me? i tell her only partly i only love my bed and my momma i'm sorry" z tym że z matką nie mieszkają XD. Wariat. W domu w miesiącu jest może dwa albo trzy razy. Cały czas na domówkach albo imprezach w pubach. Przeleciał tyle lasek, że trudno zliczyć. Ogółem nie jest into lolicon ale zabujał się w Fuyuko z powodu, że to słodka, mała dziewczynka. Nigdzie obecnie nie pracuje, nie miałby na to czasu bo ciągle   p a r t l y. Śmieszek i zbok to idealne połączenie co nie?
Włosy koloru jasnego brązu  (jego matka miała jasny brąz, a ojciec ciemny granat więc proszę mnie nie pytać czemu nagle Saburo ma granat a Shōta brąz TuT) a oczy jasnej żółci.

Jestem chłopcem, kochanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz