SENDEN NEFRET EDİYORUM SAMSUNG!

365 31 4
                                    

Medyada Özlem'in dinlenirken dinlediği şarkı var. Dinlemenizi öneririm biraz eski ama ben bu şarkıya bayılıyorum !

Unutmadan @MANYAKK_'ım seni seviyorum :)

İyi okumalarr :)

***

"Nee ? Ağabeyin mi ? Şaka yapmıyorsun değil mi?" dedim içtiğim kahveyi suratına püskürtmemeye özen göstererek.

"Evet ağabeyim ve bu bir şaka değil." dedi Berk gülümseyerek ve ekledi. "Sen neden bu kadar şaşırdın ki?"

"Imm...Şeyy...Hiç benzemiyorsunuz da." dedim zoraki bir şekilde gülümserken.

"Haklısın." dedi " Haklısın hiç benzemiyoruz."

Yüzünden bir gölge geçti sanki. Ya da bana öyle geldi.Suratını kahvesine gömdü adeta sustu sesini çıkarmadı ben de üstelemedim kapattım konuyu.

"Hey buraya gelsenize." diye cırladı Ayşe. Bir masada üçü oturuyordu. Yanlarına doğru hareket ettik.

"Merve nerede ?" diye sordum masaya otururken. Kızlar kıkırdadılar ve Sırma ekledi.

"Sevgilisinin yanındadır." dedi Sırma Berke bakıp gülerek.

"Hayır sevgilisi değil ve çıkmayacaklar." dedi Berk sinirle.

Kalbimde bir burukluk oluştu sanki. Neden bu kadar tepki vermişti ki anlamadım.Merve'den hoşlanıyordu kesin.Kendime gelmeliydim hem neden bu kadar etkilenmiştim ki sonuç olarak ben yeni kızdım ve yalnız kalmamam için Berk bana arkadaşça yaklaşmıştı fakat ben salaklığın dibine vurup ilgisini yalnış yorumlamıştım.

Salak. Salak kafam.

"Hadii yaa yine mi gerilecek ortam hiçç çekemem doğrusu hem Özlem için de iyi bir deneyim olmaz bu." dedi Cenk hiddetle. Kafamı salladım ve zoraki bir biçimde gülümsedim.

"Pekala sınıfa çıkalım o zaman dedim." Bu ortam iyice baymıştı çünkü.Kendimi kötü hissediyordum ve kafamı dinlemeye ihtyacım vardı.

"Hey beni bekleyin." dedi Merve. Demek ki müstakbel sevgilisiyle konuşmaları bitmişti.

"İlk ders ne ?" diye sordum yukarı çıkarken Ayşe'ye.

"Bilmiyorum , hiç birimiz bilmiyoruz bekleyip göreceğiz." dedi Ayşe sırıtarak. Güldüm.

Sınfa geçtiğimizde Sırma'nın yanına oturdum.Kızın parfümü çok güzel kokuyordu.Tanrım ! Bu kız çok güzel ! Kendimi sapık gibi hissettim. Cidden düşüncelerimden midem bulandı.Bir an lezbiyen olduğumu falan düşündüm sonra Berk'e baktım ve kafam yerine geldi.

Sınıfa biri girdi. Elindeki kitaplardan öğretmen olduğu anlaşılıyordu.

"Tanrım !" dedi Sırma. Ona baktım. Tavrı isyankardı. "İlk gün ve ilk ders matematik öyle mi ? Sen bizimle dalga mı geçiyorsun?" dedi tavana bakarak.

İlk ders matematik öyle mi ?!

Hass...

***

Bana yaklaşık üç saat gibi gelen ilk dersin ardından sonunda kurtarıcımızın sesi duyuldu.Zil o ilahi ses.

"Üzerimden kamyon geçmiş gibi hissediyorum." dedim bıkkınlıkla.

"Güya bize bu yılki müfredatın içeriğini anlatacaktı resmen ders işledi , acımasız." dedi Berk.

"Hı hı." dedim Berk'e hala ona anlamsız bir biçimde kızgındım.Çünkü ben salağım.

NEDEN BEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin