Nasılsınız?
🖤
(Yönetici) Rose, Zayn ve 15 diğer kişiyi bu gruba ekledi.
(Yönetici) Rose: Merhaba, YouHome hoşgeldiniz..
Kendall: Selam güzelim
Bella: Heyyy selam
Selena: Tanrımmöm acaba nasıl olacak
Justin: Ovv bacaklar..
Kylie: merhaba sürtükler
Kylie: hepinize kaymaya geldim
Justin: Ovv ikizler..
Kendall: yavşama pezevenk
Gigi: aağağa çok heyecanlıyım ben
Kendall: burada olduğuma hala inanamıyorum!
Shawn: Selaam kaltaklar ve Sevgili charlie
Shawn: nasılsın nutellaya bandığım sarı krepim
Charlie: 🤦🏼♂️
(Yönetici) Rose: Bir kaç kişi haricinde hepiniz buradasınız sanırım?
Zayn: devam et güzelim
(Yönetici) Rose: Her biriniz yeni bir instagram hesabı açacak ve hafta içi sadece üç tane paylaşım yaparak takipçi kazanacaksınız.
(Yönetici) Rose: Sahte takipçi satın almanız dahilinde diskalifiye olursunuz.
(Yönetici) Rose: Çarşamba akşamı dokunulmazlık oyunu olacak. Kazanan kişi diğer yarışmacılardan sadece birini eleme potasına yollamak zorunda.
(Yönetici) Rose: Cuma günü eleme gecesi olacak. Siz kimin gitmesini istiyorsanız buraya ismini ve sebebini yazacaksınız. Oylama sonunda ismi en çok yazılan ve eleme potasında olan diğer yarışmacının takipçisine bakılacak hangisi diğerinden düşük takipçiye sahipse o yarışmadan elenecek.
(Yönetici) Rose: Gecenin sonunda kızlar ve erkeklerden en yüksek takipçiye ulaşan iki yarışmacı hafta boyu kaptan unvanına sahip olacaklar.
Selena: Bu program eş bulmak için değil miydi?
(Yönetici) Rose: asıl amacı bu evet ama biz bunu biraz daha heyecanlandırarak yarışmaya dönüştürmek istedik
(Yönetici) Rose: insanlar sizin evde boş boş oturup birbirinize laf atmanızı severek izlemeyeceklerine göre biz de böyle bir sistem kurduk.
(Yönetici) Rose: Her neyse bir süre buraya giremeyeceğim.. Sorusu olan varsa şimdi sorsun.
Zayn: Kaç yaşındasın bebeğim?
Gigi: sende iyice yavşak çıktın
Zayn: Kıskandın mı?
Kylie: fıstık gibi kız sana bakar mı zayn
Bella: Hadi gözünüz şenlensin