Bölüm 1 / Kavga

148 8 0
                                    

Annesi babası ve kardeşi ile yaşayan damla çok iyi bir kızdır. Damla 15 kardeşi aslı 14 yaşındadır. Bir cumartesi sabahı Damla, anne babasının kavga sesi ile uyadı ve hemen mutfağa gitti, ama içeri girmeden kapıdan dinlemeye başladı.

Babası annesine;

- Seni öldürürüm !

diyordu.

Anneside;

- O elindekini benden uzak tut !

diyordu.

Damla anlamıştı. Kesinlikle babası bıçağı almış olmalıydı.

Hemen odasına koşup;

- Aslı uyan ! Babam annemi öldürecek çabuk uyan !

diyerek aslıyı yattığı yerden hırpalayarak uyandırdı.

Aslı, uykulu gözleriyle şaşkınca ;

- Hı ?

dedi.

Damla kolundan tutup mutfağa götürdü Aslıyı, içeri bir anda girdiler annesi ve babası şaşkınca, gözleri faltaşı gibi açılarak çocuklarına baktılar.

Annesi;

- Uzaklaşın burdan ! Bu adam bir deli !

diye avazı çıktığı kadar bağırdı.

Damla ve Aslı kaçtılar. Dışarı çıktıklarında babası ve annesi evde tek kalmıştı.

Aslı ve Damlanın aklından komşulara haber vermek gelmişti, ama babaları yüzünden bütün komşular ile küsmüşlerdi. Yine babasının aptal sorunlarıydı.

Bir saat sonra babası evden ayrıldı, Aslı içeri annesine bakmaya girmişti birde ne görsün...

''Annesinin kolu kesik bir şekilde yerde yatıyordu"

Aslının boğazı düğümlendi çığlık atmalımı yoksa ağlamalımıydı onu bile bilmiyordu.

Hemen Damlaya seslendi.

Damla içeri geldi ve olduğu yerde kaldı.

Ağlamadı annesine, üzülmedi, sinirden elini yumruk yaptı ve şunları söyledi;

- O adamı bulacağım !

ARKADAŞLAR İKİNCİ BÖLÜM GELİCEK BEĞENİRSENİZ SEVİNİRİM :D

BADGİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin