Τετάρτη + Πέμπτη

188 20 2
                                    

Κατέβηκα κάτω με τις σκάλες τα ανσασερ τα είσαι άλλοι. Ξαφνικά πέφτω πάνω σε κάποιον.

Αγγλικα
?? : Δεν προσέχεις που πας ρε...
Ε: Προσεχω μα επειδή βιαζομαι
?? :Ναι το βλέπουμε... Ελπίδα;
Ε: Άρη; Τι κάνεις εσύ εδώ;;;;
Α: Ήρθα για 5αημερη εδώ με το σχολείο.
Ε: Οκ καλά να περνάς αντίο....

Έτρεξα στην λιμουζίνα. Έως τις 9 κάναμε τις σκηνές τέλειες. Στις 2 μας έφεραν πίτσες και φάγαμε έως τις 3 μετά το βράδυ εγώ ο Martinus και ο Marcus πήγαμε βόλτα σε ένα εστιατόριο. Καλά οι Άγγλοι έχουν απίθανα εστιατόρια.Καθησαμε έως τις 11:30 ύστερα ο Marcus πειρε την Emma και κοιμήθηκα μαζί όπως εγώ με τον Tinus. Το πρωί.... Ξυπναω βλέπω τον Tinus πέφτω στην αγκαλιά του και μου ψυθιριζει σ αγαπω. Αχ αυτή η αγκαλιά η ώρα είναι 10:38 στις 6 - 8 θα παω εμπορικό. Ναι!!!!!

....
....


....
....

Τελείωσα με το εμπορικό. Πείρα 2 κολάν, 3 τζιν, 7 μπλούζες και 2 ζευγάρια παπούτσια. Καλά και καλλυντικά και βραχιόλια και κολιε.Καλα περνω πολλά πράγματα...

Ώρα :9 ο Martinus θα ρθει σε 5" να παμε για φαγητό.

Πηγαμε φάγαμε και γυρίσαμε 11 πάλι καλά. Το βράδυ βαρέθηκα και αφού η Emma δεν κοιμόταν παίξαμε τριλιζα.

Αυριο θα μάθω ποδόσφαιρο ⚽!!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Παιδια λυπάμαι μα δεν μπορώ αυτό το έκανα σε 10 λεπτά οπότε θα γραψω και άλλο ένα το μεσημέρι θα προσπαθήσω δηλαδή.

   My life with Marcus and Martinus!!!! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz