27 decembrie 2012
Facultatea de Drept din Beijing, China
KRIS
Vai mama , din nou la facultate. Chiar trebuia sa vin aici? Nu puteam ramane eu acasa in pat mancand cozonac? Nu .. Ca dupa sigur prostul de Tao mi-ar fi facut o baie in zapada cum imi face el de obicei. Uneori chiar ma intreb daca parintii lui au fost intregi la cap..in locul lor il dadeam la orfelinatul de pisici.
Deja privesc plictisit cladirea facultatii. La Drept mi- a trebuit mie. Nu puteam sa dau si eu la altceva decat la Drept. Sa vezi ce avocat mare ma fac. Ma fac avocat pe dracu.. Eu deabea imi rezolv propriile probleme ,daramite sa rezolv probleme altora.
-Haide putoare, intarziem la cursuri din vina ta.
Si iata-l si pe Tao care trage de mine pentru a merge la cursuri.
-Acum. Da-mi drumul ca o sa cad. spun eu razand de felul cum Tao se comporta cu mine.
-Sa dea domnu' sa cazi. Poate iti vine si tie mintea la loc. A stai. Tu niciodata nu ai avut asa ceva. rade Tao incercand sa-mi ridice moralul.. Si chiar reuseste. Mereu ma face sa rad si sa zambesc. E un prieten minunat.
-Ey ,macar eu stiu sigur ca nu am, dar al tau sigur s-a ratacit pe undeva prin Bahamas cu negresele alea. incep sa fac misto de Tao doar pentru a ma amuza si eu putin.
-Aish WU. Nu esti amuzant! ey mama, cand imi zicea WU , stiam sigur ca l-am enervat. Eh, aia e. Si el ma calca uneori pe nervi dar n-am ce sa-i fac, e singurul meu prieten.Cursurile parca au durat o vesnicie. Credeam ca nu se vor mai termina. Dar clopotelul a fost salvarea mea. In sfarsit puteam pleca acasa.
Am fost primul care a parasit cladirea facultatii. La intrare nu ma astepta decat minunata mea iubita , Kristina. Dar ce face ea acolo? Se saruta cumva cu...Cu TAO? Sper ca visez si ca incurand o sa ma trezesc acasa in bratele iubitei mele.
O putoastoaica care doar ce venise la facultate , a trecut pe langa mine lovindu-se de umarul meu. Asta mi-a cutremurat corpul si am realizat ca nu visez. Iubita mea chiar se saruta cu Tao. Poate pe ea o credeam in stare de orice, dar Tao... De ce chiar cel mai bun prieten al meu...si singurul ,sa-mi faca una ca asta? DE CE CHIAR EL?
In timpul in care eu incercam sa-mi dau seama daca e realitate sau vis , cei doi au disparut.
-Kristina nici sa nu indrazneasca sa vina acasa la mine. Daca o vad jur ca-i rup picioarele..Pf..Iar nemernicul de Tao. SA-L IA DRACU. Aveam cea mai mare incredere in el. Si el ce-a facut? Mi-a furat iubita.
RACHAEL
Of mama ... Saracul .. Parea distrus. Iar tarfa aia imi zicea mie ca n-am sanse cu frumosul ala. PFF. Kris Wu va fi al meu si nu-mi pasa ce va trebui sa fac pentru a fi al meu ..Si numai al meu. spun cu un ranjet diabolic pe fata si o privire psihopata in timp ce privesc altarul plin cu poze ...Poze cu KRIS.
Baiatul ala chiar te-a innebunit ,fata mea. Il tot urmaresti de 5 luni si n-ai primit nici cea mai mica forma de atentie din partea lui. Tu chiar crezi ca el s-ar uita la o psihopata in devenire? Ce psihopata zic eu aici. tu esti clar nebuna de legat in camasa de forta.
Si da oameni buni. Aia e constiinta mea pe care niciodata nu o ascult.
EXACT CUM AM SPUS. KRIS WU VA FI AL MEU CHIAR DACA ASTA INSEAMNA SA DEVIN O PSIHOPATA NEBUNA SI PERICULOASA. PENTRU EL SE MERITA SA FAC SACRIFICII . NU CONTEAZA CATE .
2 ani mai tarziu.
Statia de autobuz din fata Facultatii de Drept Beijing, China
KRIS
Stateam plictisit si asteptam un autobuz sau un taxi. Orice posibil ca sa ma duca asaca.
Vine dracu la ora asta in mijlocul iernii. Kris ce era in capul tau? Trebuia sa merg cu ChanYeol. Dar tu te crezi batman si ai zis ca mergi cu un taxi. TAXI IN MIJLOCUL VISCOLULUI.
Hai mai taci gura sparta. Deja ma doare capul. Constiinta mea e prea enervanta. Mereu trancaneste dar crede ca o ascult? pff. Niciodata.
Asa statea si asteptam sa vina ceva cu care sa pot merge acasa.
-Brr mama dracului ce frig e. si atunci vad o fata draguta care statea fix langa mine. pentru a parea un gentelman ,mi-am dat geaca jos si i-am dat-o ei.
RACHAEL
Vai mama, dupa 2 ani si 5 luni imi acorzi si mie atentie Kris. ATAT TIMP TI-A LUAT CA SA MA REMARCI? ma uit la el zambind ca o psihopata.
-Multumesc frumos.ma uit in ochii lui negri care se holbau la fata mea de psihopata in serie.
-Nu ai pentru ce. inca se holbeaza la fata mea.
-Ba am ,Kris. Ba am. accentuez pe "kris".
-De unde sti cum ma cheama? se uita speriat mai rau ca de bombe.
-Ah Krisie. Stiu multe despre tine. ranjesc pervers si ii urmaresc gesturile.
-M-Multe? se balbaie speriat de ranjetul meu si fata de psihopata pe care o am.Ii zambesc apoi ma ridic de pe banca si ii dau inapoi geaca.
-Stai singur, dragul meu? ii ranjesc.
Nu-mi raspunde dar se ridica de pe banca si se uita fix in ochii mei. Era asa inalt si perfect. Avea un zambest ucigator si niste ochii incredibili.
-Nu. Nu stau singur. ranjeste perves si asta ma sperie.
Stiam perfect ca minte.In fiecare seara merg la el acasa, intru in casa lui. Am grija sa ii fie cald si sa fie invelit. Uneori boul uita geamul deschis si mereu il inchid. Cand nu am somn si nu am pofta sa merg acasa ma asez pe pat si il privesc cum doarme. Erata ca un inger minunat. Un inger care m-a transformat intr-o psihopata nebuna si diabolica.
-Banuiesc ca stai cu iubita. incerc sa fac pe proasta.Stiam ca nu mai are iubita de multa vreme.
-Desigur ca stau cu ea. ma privete ranjind larg.Deja ma sperie. Cine era ala psihopat aici? EU SAU EL?
-Ah. Atunci scuza-mi intrebarea.ma intorc cu spatele la el si dau sa plec in directia opusa casei lui. Atunci vocea lui ma opreste.
-Iubito, nu mergi acasa? ma intreaba ranjind diabolic.
-P-Poftim? ma balbai eu din cauza socului? Iubito? nu te inteleg. Scuze.Imi reiau drumul pana ajung pe o alee dintre blocuri. Eram aproape de casa mea. Perfect. Asta seara nu mai merg la Kris.
O mana rece imi atinge gatul si simt cum mi se taie respiratia. Incerc sa scap de mana care ma sugruma dar nu reusesc. O voce foarte familiara imi rasuna in ureche.
-Psycho nu mergi acasa? Nu te duci sa ai grija de mine?
Vai mama. Era Kris. Dar ce are? Cu ce i-am gresit.? Adica timp de 2 ani totul a fost frumos pana azi. Cred ca mi-a venit sfarsitul. Macar am apucat sa il aud cum imi zice iubito si pentru o clipa sa ii simt parfumul.
-K-Kris ...Raman fara aer. Te rog . incer sa vorbesc dar in zadar. Nu imi dadea drumul. Asa am ajuns inconstienta si nu-mi mai amintesc nimic de acolo.
KRIS
Am luat-o in brate si am plecat spre casa cu ea. Timp de doi ani m-am intrebat de ce Psycho, pentru ca asa am numit-o avea grija de mine. Ii sunt dator cu multe. Ah dar felul cum am abordat-o...Cred ca s-a speriat rau. Dar trebuie sa par si eu nebun si psihopat. Ceea ce chiar sunt
Ajungand acasa am lasat-o intinsa pe canapea si m-am dus in bucatarie.
Dupa minute bune ai cateva sticle de soju aud pasi spre bucatarie. Cred ca Psycho s-a trezit. Oricum se simte ca la ea acasa. Imi sti casa foarte bine.
-Ce dracu s-a intamplat? ma priveste total pierduta dar cu obisnuita ei privire de psihopata.
-Te-am adus acasa iubito. spun eu deja beat.
-Kris?se uita lung la mine apoi incet se apropie pana cand doar cativa centrimetri ne mai despart.
-Psycho mai dormi. Vorbim dimineata. ii spun in speranta ca ma va asculta.
-Psycho? De ce imi zici asa? ma priveste derutata
-Imi place cum suna. ii ranjesc beat.O privesc atent si bag de seama cat e de frumoasa. Inalta ,cu parul ei negru ca abanosul si lung pana peste fund. Culoare pielii ei era un ciocolatiu deschis ,iar ochii ei negri si goi ma faceau sa ma holbez la ea ca ultimul psihopat din lume.
O secunda nu dureaza si Psycho e in fata mea. Se uita atent in ochii mei iar eu in ai ei. Imi ridic mana si mi-o pun pe obrazul ei. Imi trec degetul mare peste buzele ei rozalii apoi ii prind barbia cu doua degete si o privesc atent. Fara a vrea fetele noastre se tot apropie una de alta. Doar cativa milimetri desparteau buzele mele de ale ei.
CITEȘTI
MY GIRLFRIEND IS A PSYCHO LOVER
Fanfic-"T-te iubesc. Sa nu uiti asta vreodata. Am sa fiu in umbra mereu.. pentru ca eu sunt..." *12 în crazy 7 în pycho*