Aku dapat rasa sebelah aku menurun macam ada orang duduk.
Aku menoleh dan WTF dia tengah baring sebelah aku.
" YAHH !!! " Aku tolak dia sampai jatuh katil.
Haaa padan muka engkau.
" Woii !! Apa main tolak - tolak orang ni ? " Dia bangun dengan wajah berkerut.
" Kau tu lah !! Suka hati je nak baring sebelah aku. Gatal ! " Aku rasa nak campak ke telefon kat tangan aku ni dekat muka dia.
" Apa ? Pftt !! Kau fikir aku bernafsu ke dengan kau ?? BAHAHAHA NERD !! " Dia ketawa tergolek.
Apa yang lawak ?
" Dasar gila. " Aku membaringkan diriku dan masuk ke dalam selimut.
Kejadian tadi berulang kembali di mana dia baring sebelah aku dan aku smack down dia ke bawah katil.
" Eyhhh apa kau ni ?? Aku nak tidurlah !! " Dia memandang aku tajam.
Aku pandang dia lagi tajam kalah pedang samurai.
" Kau tak boleh tidur atas ni. Kalau nak tidur, tidur tempat lain. Dalam tandas, sofa or you can sleep down there. " Aku smirk kepadanya.
" Eh no no no no. Aku nak tidur atas tu juga. " Dia bangun balik nak naik katil.
" Ehhh no way !! " Aku tendang tangannya.
" Yes way. " Dia baring sebelah aku dengan selamba khinzirnya.
" WTF. No turun !! " Aku cuba tolak dia tapi dia dah keraskan badan dan urghhhhh susahnya.
Dia ni manusia ke apa ??
" Turunlahhh !! " Aku try tendang dia pula tapi dia pegang kaki aku.
Fuhhh !!!
Meremang bulu roma aku.
" Yahh !! Lepas !! " Aku tendang dia guna kaki yang lagi satu dan dia pegang juga.
" Tidurlah nerd. Malam dah ni. " Dia bercakap sambil tutup mata.
Haihh..aku give up.
Tengoklah. Kalau ada apa - apa jadi kat aku, taulah dia siapa Park Joona yang sebenarnya.
√√
YOU ARE READING
[C] Housewife ft knj
Kurzgeschichten[ NamJoo ] ® ® ® " Eyhh apa punya jenis suami lah manusia ni. Kalau aku ni bukan bini dia, dah lama aku tolak dia masuk gaung tau. " #qfffaaps02 start ; 280518 end ; 051218