"Zeynep kalk hadi, kahvaltı hazır" bızım evde her sabah 7 de kahvaltı hazır olur nedeni de daha dınc olmak içinmiş ama ben uykumun bölünmesini istemiyorum haa bir de okul var okuldaki dersleri hiç sevmem hatta nefret ediyorum böyle sınav falan bana göre değil şimdi bunları dedim ama derslerim çok iyi çünkü hergun özel ders alıyorum ailem istiyor diye tıp okuyacağım ama ben avukat olmak istiyorum kendimi tanıtmayı unuttum Zeynep kılıç lise son öğrencisiyim geçirdiğim trafik kazası yüzünden 1 yıl okula gitmedim evime hocalar gelerek 1 yıl özel ders verdiler ve bugun trafik kazasından sonraki ilk dışarı çıkışım o da malesef ki okul."zeynep sana diyorum kızım geç kalacaksın"," tamam anne geldiyorum" üzerime bi siyah kot pantolon ve siyah bi bluz gecirdim saçımı balık sırtı ördum sıyah cantamı alıp aşagı indim. "Hadi gel kahvaltı yap öyle çıkalım" yok anne canım istemiyor hadi çıkalım biz "peki" siyah ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım dışarı çıktığımda esra beni bekliyordu. Esra, benim ilkokul arkaşım biz iklokulda bi grup gibiydik o grutan sadece esra ile görüşürum keşke digerleri ıle de görüşebilsek... "zeynep hadisene hızlı ol geç kalacağız" esra uzerinde hep bır yere gec kalma korkusu yasar cünkü esra 9 yaşındayken babası annesini yakarak öldürdü annesi ölmek üzereyken kızım yardım çağır demiş esra da gidip yardım çağırmış geldiğinde annesini ölü bulmuşlar ve o gunden sonra esra yetimhane de kalıyor sonra işte annem ve babam onu bizim yanımıza alıyor kısacası biz kardeş gibi büyüdük şimdi bana "küçükken anne ve babanı kıskanmadın mı?" Deseniz cevabım evet olur çünkü ben anne babama çok düşkün biriyim kısaknkrdım ama bunu esraya hissettirmezdim çünkü üzülürdü işte bu 17 yaşına gelince kuzenleriyle bizim yan apartmanımıza yerleştiler evlerimiz ayrılsa da biz hala kardeşiz zaten ayrılmadan önce bize haftada bir kere kalmaya geleceğini söyledi "zeynep hadi ya ne dikiliyorsun" esroş patlama geldim bekle iki dakika. Kulaklık ve telofonumu alıp yanına gittim hadi gidelim. "Zeynep sana bişey dicem ama hesycanlanmak veya çığlık atmak yok söz mü?" Tamam söz hadı patlatma insani da söyle "tamam be hazır mısın" esra!!! "Senin ilk aşkın emre bizim okulda ve bizim sınıftaymış" hani dedim ya ilkokulda grup gibiydik işte o grupta emre de vardı ben ilkokuldayken ondan çok hoşlanıyordum kısaca ilk aşkımdı hala öyle mi bilmiyorum çünkü ilkokulda esra ve selim gidip emreye esra sana aşık demişlerdi ve emre de buna gülmüştü o gunden sonra ask bana gore değil diyip geçmiştim şimdi ise karmaşık duygular içindeyim onu çok merak ediyorum ama aynı zamanda banane diyorum. "Zeynep tepki versene" esra verilecek bir tepki yok o günden sonra ben bu işleri bıraktım biliyorsun " zeynep çok özür dilerim biz selimle senin üzülmene dayanamıyorduk," esra konuyu kapatabilir miyiz lutfen " tamam geldik okula zaten. Okulun kapısı buyuk sıyah sürgülü bir kapıydı duvarları büyük ama her ihtimale karşı diyip birde tel yapmışlardı okulun kahverengi turuncu karışımı bi boyası vardı bir sürü ağaç vardı ve tabelasında 'Ankara Fen Lisesi' yazıyordu tabela her şeyi anlatıyordu aslında. Etrafta kimse yoktu büyük ihtimalle geç kalmıştık ve derse girmişlerdi. Okulun içine girdiğimizde kapıda 2 tane nöbetçi öğrenci vardı onları geçip müdür yazan odaya girdik müdür sandığım kişi telefon ile konuşuyordu bizi gorunce görüşürüz diyip telefonu kapattı elleri ile önümüzdeki iki sandayleyi nazikçe işaret edip 'oturun' dedi bizde oturduk kaydımı yaptırdıktan sonra sınıfımın 12B olduğunu söyeldi zaten biz biliyorduk çünkü sadece 12B de eksiklik varmış. Esra ile aynı sınıftaydım 12 B yi bulduk ve kapıyı hafifçe tıklattık içerden 'gir' yanıtını duyunca esra hafifçe kapıyı açtı. İçeride uzun siyah saçlı beyaz tenli bir hoca vardı üzerinde bordo bir kalem etek beyaz bir bluz vardı ayakkabısı 80 li yılları andıran küçük bir topuğu vardı. Esra ile içeri girdiğimizde onu gördüm kalbim istemeden hızlı hızlı atmaya başladı içimden 'ben ona hala aşık mıyım?' Dedim galiba öyle gözüküyor. Öğretmen bir yere oturmamı söyledi ve ilk boş bulduğum yere oturdum yanımda ki kişi benim gibi full siyah giyinmiş biriydi onu çok merak ettim çünkü benim ruh ikizim gibiydi 'merhaba' dedim ama duymadı yada duymamazlıktan geldi 'sana diyorum' dedim ve bi temasta bulundum bana dödüğünde Zeynep kılıç diyerek kendimi tanıttım o da aynı umursamazlığı ile Selim Yılmaz dedi ve işte ben burda kısa bir şok geçirmiştim...
BẠN ĐANG ĐỌC
Yeniden Başlasın
Teen FictionZeynep Kılıç, geçirdiği trafik kazası yüzünden 1 yıl okula gitmeyip özel ders alarak sınıfını geçmiştir. Yeni okul ve sınıfına girdiğinde çocukluk aşkı emreyi ve bir daha aşık olmak istememesinin nedeni olan selimi görür...