ᴊᴇɢ ᴠåᴋɴᴇᴛ ᴏᴘᴘ.."ʜᴠᴏʀ ᴇʀ ᴊᴇɢ?" sɪᴇʀ ᴊᴇɢ ᴏɢ ᴇʀ ʟɪᴛᴛ sᴠɪᴍᴍᴇʟ ғᴏʀᴛsᴀᴛᴛ*~*
"sʏᴋᴇʜᴜsᴇᴛ..." ᴊᴇɢ sᴇʀ ᴘå ᴘᴇʀsᴏɴᴇɴ ᴅᴇᴛ ᴠᴀʀ ᴊɪᴍɪɴ!
"ᴊɪᴍɪɴ ʜᴠᴀ ɢᴊøʀ ᴅᴜ ʜᴇʀ?" ᴊᴇɢ ᴛᴀʀ ᴛᴀᴋ ɪ ʜåɴᴅᴀ ʜᴀɴs ᴍᴇɴ ʜᴀɴ ᴛᴀʀ ᴅᴇɴ ᴠᴇᴋᴋ
"ʜᴠᴀ ᴛʀᴏʀ ᴅᴜ?, ᴅᴜ ᴠᴀʀ ᴜᴛʀᴏ ᴍᴏᴛ ᴍᴇɢ! ʜᴠᴏʀᴅᴀɴ ᴋᴜɴɴᴇ ᴅᴜ!"
"ᴅᴇᴛ ᴇʀ ᴇɴ ᴍɪsғᴏʀsᴛåᴇʟsᴇ sɪᴇʀ ᴊᴇɢ ᴏɢ ᴋᴊᴇɴɴᴇʀ ᴇɴ ᴛåʀᴇ ғᴀʟʟᴇ ɴᴇᴅ.
"ʜᴠᴀ ᴍᴇɴᴇʀ ᴅᴜ! ᴅᴇʀᴇ sᴛᴏ ᴅᴇʀ ᴏɢ ᴋʟɪɴᴛᴇ!" ʜᴀɴ sᴇʀ ʙᴏʀᴛ!
"ʜᴀɴ ᴋᴏᴍ ғᴏʀ å ɢɪ ᴍᴇɢ ɴᴏᴇɴ ᴘᴀᴘɪʀ ᴏɢså ʙᴀʀᴇ ᴋʏssᴇᴛ ʜᴀɴ ᴍᴇɢ! sᴛᴏʟ ᴘå ᴍᴇɢ! ᴊᴇɢ ᴠɪʟʟᴇ ᴀʟᴅʀɪ ᴠæʀᴛ ᴜᴛʀᴏ ᴍᴏᴛ ᴅᴇɢ):" ᴇɴᴅᴀ ғʟᴇʀᴇ ᴛåʀᴇʀ ғᴀʟʟᴇʀ ɴᴇᴅ ᴛ_ᴛ ʜᴀɴ ᴛøʀᴋᴇᴛ ᴇɴ ᴛåʀᴇ..ᴊᴇɢ ғøʟᴛᴇ ᴀᴛ ʜᴀɴ ᴛɪʟɢᴀ ᴍᴇɢ ᴍᴇɴ ᴠᴀʀ ᴜsɪᴋᴋᴇʀ så ᴊᴇɢ sᴘᴜʀᴛᴇ ʜᴀɴ"ᴇʀ ᴊᴇɢ ᴛɪʟɢɪᴛᴛ?" sɪᴇʀ ᴊᴇɢ ᴏɢ ᴋʟᴇᴍᴍᴇʀ ʜåɴᴅᴀ ʜᴀɴs, ᴏɢ ʜᴀɴ ᴋʟᴇᴍᴍᴇʀ ᴅᴇɴ ᴛɪʟʙᴀᴋᴇ!❤️ғʟᴏᴛᴛ!
~~~~
1 ᴜᴋᴇ sᴇɴᴇʀᴇ
"ʙᴜᴢᴢ ʙᴜᴢᴢ"
ᴍᴏʙɪʟᴇɴ ᴍɪɴ ʀɪɴɢᴛᴇ ᴊᴇɢ sᴛᴏ ᴏᴘᴘ ғᴏʀ å ʜᴇɴᴛᴇ ᴅᴇɴ.
ᴅᴇᴛ ᴠᴀʀ ᴊɪᴍɪɴ
"ʜᴇɪ!" sᴀ ʜᴀɴ ғʀᴀ ᴅᴇɴ ᴀɴᴅʀᴇ ᴇɴᴅᴇɴ!
"ᴊɪᴍɪᴀʜ! ʙᴏɢᴏsʜɪᴘᴅᴀ!" sᴀ ᴊᴇɢ ᴏɢ ʟᴏ
"ᴅᴜ ᴋᴀɴ ᴋᴏᴍᴍᴇ ʜᴊᴇᴍ ɪᴅᴀɢ! ʏᴀʏ" sᴀ ʜᴀɴ ᴏɢ ᴠᴀʀ ᴠᴇʟᴅɪɢ ɢʟᴀᴅ<3
"sᴋᴀʟ ᴅᴜ ʜᴇɴᴛᴇ ᴍᴇɢ?" sᴀ ᴊᴇɢ ᴏɢ ʟᴀɢᴅᴇ ʙᴀʙʏ ʟʏᴅᴇʀ^^~~~
10 ᴍɪɴ sᴇɴᴇʀᴇ......
ᴜɢʜ ɴåʀ ᴋᴏᴍᴍᴇʀ ʜᴀɴ!?
ᴅᴇᴛ ʜᴀʀ ɢåᴛᴛ 10 ᴍɪɴ!
"ʙᴀɴᴋ ʙᴀɴᴋ" ʜøʀᴛᴇ ᴊᴇɢ ғʀᴀ ᴅøʀᴀ!
"ᴋᴏᴍ ɪɴɴ!" ss ᴊᴇɢ ᴏɢ ʜåᴘᴇᴛ ᴘå ᴀᴛ ᴅᴇᴛ ᴠᴀᴛ ᴊɪᴍɪɴ( ˘ ³˘)❤
"ᴍɪɴ ʀɪɴ! ʜᴠᴀ ɢᴊøʀ ᴅᴜ ɪ sʏᴋᴇʜᴜsᴇᴛ!" ᴜғғ..ᴅᴇᴛ ᴠᴀғ sᴜɴᴍɪ ᴍᴇɴ ᴊᴇɢ ᴠᴀʀ ɪᴋᴋᴇ sᴜʀ ᴇʟʟᴇʀɴᴏᴇ ʙᴀʀᴇ ᴛʀᴏᴅᴅᴇ ᴀᴛ ᴅᴇᴛ ᴠᴀʀ ᴊɪᴍɪɴ!
"åå!! ᴊᴇɢ sᴀᴠɴᴇᴛ ᴅᴇɢ sᴜɴᴍɪ!" sᴀ ᴊᴇɢ ᴏɢ åᴘɴᴇᴛ ᴀʀᴇᴍᴇɴᴇ sᴏᴍ ᴏᴍ ᴊᴇɢ ᴠɪʟʟᴇ ʜᴀ ᴇɴ ᴋʟᴇᴍ!
"å...ᴊᴇɢ ᴏɢ!" ʜᴜɴ ʜøʀᴛᴇs ɪᴋᴋᴇ ɢʟᴀᴅ ᴜᴛ ᴀᴋᴋᴜʀᴀᴛ!
"ᴊᴇɢ ɢåʀ ɴᴇᴅ ᴏɢ ᴋᴊøᴘᴇʀ ʟɪᴛᴛ ᴋᴀғғᴇ ᴛɪʟ ᴏss" ʜᴜɴ ʟᴀ ɪɢᴊᴇɴ ᴍᴏʙɪʟᴇɴ sɪɴ.
ᴇᴛᴛᴇʀ 2 ᴍɪɴ ʀɪɴɢᴛᴇ ᴍᴏʙɪʟᴇɴ ʜᴇɴɴᴇs. ᴊᴇɢ ᴛᴏᴋ ᴅᴇɴ ᴏᴘᴘ ᴏɢ ᴅᴇᴛ ᴠᴀʀ..?...ʙғғ ɴᴜᴍᴍᴇʀ 1?
ᴅᴇᴛ ᴇʀ ᴊᴏ ᴍɪᴛᴛ ɴᴀᴠɴ ᴘå ᴋᴏɴᴛᴀᴋᴛᴇɴᴇ ʜᴇɴɴᴇs! ᴊᴇɢ sᴠᴀʀᴛᴇ ᴏɢ ʜøʀᴛᴇ ғʀᴀ ᴀɴᴅʀᴇ ᴇɴᴅᴇɴ!
"ʜᴇɪ sᴜɴᴍɪ! ᴇʀ ᴅᴜ ғᴇʀᴅɪɢ ᴍᴇᴅ å ʙᴇsøᴋᴇ ʜᴜɴ ᴅᴇʀᴇ ᴠᴇɴɴᴇɴ ᴅɪɴ,? sᴏᴍ ᴅᴜ sᴀ ᴇᴇ ʜᴜɴ ᴠᴇʟᴅɪɢ sᴛʏɢɢ!" ʜᴠᴀ ɪ ʜᴜʟᴇsᴛᴇ?!
sᴜɴᴍɪ ᴋᴏᴍ ɪɴɴ ᴏɢ ᴊᴇɢ ʟᴀ ᴘå ᴍᴇᴅ ᴇɴ ɢᴀɴɢ!
"ʜᴇʀ!" ʜᴜɴ ɢᴀ ᴍᴇɢ ᴋᴀғғᴇɴ.
ᴊᴇɢ ᴛᴏᴋ ᴅᴇɴ ᴏɢ sᴀ"ᴛᴀᴋᴋ"! ᴏɢ ʟᴀɢᴅᴇ ᴇᴛ ғᴀᴋᴇ sᴍɪʟ:>
"ᴍᴇɴ ᴅᴜ?.... ᴊᴇɢ sᴋᴀʟ ғå ʙᴇsøᴋ ᴀᴠ ɴᴏᴇɴ sɴᴀʀᴛ så ᴊᴇɢ ᴛʀᴏʀ ᴅᴜ ᴍå ᴅʀᴀ.."
"ᴊᴇɢ? ᴇʜʜ ᴊᴀ...."
ʜᴜɴ åᴘɴᴇᴛ ᴅøʀᴀ ᴏɢ ɢɪᴋᴋ!
ᴊᴇɢ sᴀᴛᴛ å ɢʀåᴛ ᴏɢ ɢʀåᴛ ᴛɪʟ ᴊᴇɢ ʜøʀᴛᴇ ɴᴏᴇɴ ᴋᴏᴍᴍᴇ ɪɴɴ ᴜᴛᴇɴ ᴏɢ ʙᴀɴᴋᴇ ᴘå! ᴊᴇɢ så ɪᴋᴋᴇ ᴘå ᴘᴇʀsᴏɴᴇɴ ғᴏʀᴅɪ ᴊᴇɢ ʜᴀᴅᴅᴇ ғᴊᴇsᴇᴛ ɪ ʜᴇɴᴅᴇɴᴇ ᴍɪɴᴇ "ʜᴀʀ ᴅᴜ ʟæʀᴛ ᴅᴇɢ ᴏɢ ʙᴀɴᴋᴇ ᴘå!"
ᴊᴇɢ ʜøʀᴛᴇ ᴀᴛ ᴘᴇʀsᴏɴᴇɴ ᴋᴏᴍ å sᴀᴛᴛᴇ sᴇɢ ᴠᴇᴅsɪᴅᴇɴ ᴀᴠ ᴍᴇɢ. ᴊᴇɢ så ᴏᴘᴘ..ᴊɪᴍɪɴ?! ʜᴠᴀ ɢᴊøʀ ʜᴀɴ ʜᴇʀ!?
"ʜᴠᴏʀғᴏʀ ɢʀåᴛᴇʀ ᴅᴜ?" ʜᴀɴ ᴛᴏᴋ ᴛᴀᴋ ɪ ʜåɴᴅᴀ ᴍɪ ʜᴀʀᴅᴛ(ɪᴋᴋᴇ sʟᴇᴍᴛ)
ᴊᴇɢ ғᴏʀᴋʟᴀʀᴛᴇ ʜᴠᴀ sᴏᴍ sᴋᴊᴇᴅᴅᴇ. ᴊᴇɢ ᴋᴜɴɴᴇ ʟɪᴋsᴏᴍ sɪ ᴀʟᴛ ᴊᴇɢ ᴠɪʟʟᴇ ᴛɪʟ ʜᴀɴ, ᴊᴇɢ ᴋᴀɴ sᴛᴏʟᴇ ᴘå ʜᴀᴍ! ᴊᴇɢ ғøʟᴇʀ ᴍᴇɢ ʙᴀʀᴇ så ғʀɪ ɴåʀ ᴊᴇɢ ᴇʀ ᴍᴇᴅ ʜᴀɴ!
ᴡæᴊʜ, ʜᴀɴ ᴅʀᴏ ᴍᴇɢ ᴍᴏᴛ sᴇɢ" ᴋᴏᴍ ʜɪᴛ" ʜᴀɴ ɢᴀ ᴍᴇɢ ᴇɴ ᴋʟᴇᴍ ᴏɢ ᴠɪ sᴀᴛᴛ såɴɴ ɪ såɴɴ 5 ᴍɪɴ ᴇʟʟᴇʀ ɴᴏᴇ.
ʜᴀɴ ᴛᴏᴋ ᴏᴘᴘ ʜᴏᴅᴇᴛ ᴍɪᴛᴛ ᴏɢ...❤️~*~*~*
Når jeg faktisk leser denne delen føler meg så varm😅💕
Beklager veldig for at jeg ikke har vært så mye aktiv men, skjekk ut den andre engelske ff min!
Love you, byee❤️❤️
YOU ARE READING
He changed my life
RomanceDette er en Norsk ff(: Min Rin har flyttet til Seoul med familien fordi moren har fått jobb der. Hun er ofte ute og shopper,Men hva skjer når hun møter Mannen hun altid har drømt om?