Merhaba Benim Adım Gülçin Ve Bunları Söylerken Hoşlandığım Oğlana Tokat Atıyorum. Sanırım Buraya Nasıl Geldiğimi Merak Ediyorsunuzdursunuz. Biraz Başa Sarayım.
En Son Beşiktaş'tayken Burak'a Bilocan Çekiyordum Ki Ağzıma Boşaldı Ve Bende Bütün Bıngılından Çıkan Bebek Çorbasını Hüpletirken Kuzenim Emre'nin Adını Anmıştı. İnanamıyordum, Bu Tek Bir Anlama Gelebilirdi......Emre Burağın Da Kuzeni Demekti!!!!!! Burak Tam "Gülçin Açıklayabilirim-" Diyecekken Bunu Söyledim. Burak Durdu. "Ehem Gülçin Kuzen İlişkileri Anlayışının Etik Olduğunu Zannetmiyorum-?" Burak Anlayamadığım Şeyler Diyince Çok Seksi Oluyordu. Nedense Burağa Şu An, Bu Çöp Yığınında, Kızgın Kalamıyordum. Kendimi Onun Üstüne Attım Ve Yeniden Öpüşmeye Başladık. Burak Birşey Demeye Çalışıyordu Ama Bıngılıma Sarmıyordum. "Gülçin- Ah Gülçin, Gaz Sana Da Etki Ediyor Değil Mi? Gülçin, Buradan Kaçmalıyız, Beni Birazdan Bulabilirler, Çip Yakında Sana Da Etki Edecek, Çok Çok Özür Dilerim Gülçin, Lütf-" Bir Anda Onu Bıngılıma Sarmamaktan Değilde, Farklı Bir Şeyden Onu Duyamadığımı Fark Ettim. Çok Endişeli Ve Korkmuş Gözüküyordu. "Gü- Lç-, Lütfe- Em---- Ye Onu Se----Diğimi Söyle. Öz-R D-L—Er----M." Ve Herşey Karanlığa Gömüldü.
Uyandığımda Burak Yanımda Yoktu. En Az 12 Saattir Bu Çöplükte Yatıyor Olmalıydım, Gün Doğmuştu. Veba Aşısı Olmaya En Yakın Kliniğe Giderken Burağı Düşündüm. Dün Akşam Bana Ne Demişti? Önemli Bir Şey Olmalıydı, Endişeliydi Sanki. Ama Sadece Dün Akşam Yaşadığımız Yaramazlıklar Aklıma Gelince Onun Hakkında Birşey Olması Gerektiği Kararını Verdim Ama Elimi Pıtıma Atmıştım Bile. Hala Toplum İçinde Olduğumu Unuttuğum İçin Klinikten Kovuldum. Bende Eve Doğru Yürümeye Başladım. Eve Girip Duş Almak İçin Soyununca Emre'nin Koltukta Oturduğunu Ve Bana Gözlerini Kocaman Açıp Baktığını Gördüm. Sanki Dün Akşam Emre Hakkında Bişi Olmuştu. Eh, Unuttum Gitti J Emreye Yaklaşıp Kucağına Oturdum, Kütlemin Altında Emre Yokoldu Ama Hala Sesi Duyuluyordu Bu Yüzden Konuşmaya Devam Ettik. Emre Bana Sonra Garip Bişi Sordu, "Gülçin, Burağı Gördünmü? Mesajlarıma Cevap Vermiyor Da." Durdum. "Burak Da Kim?"
Emre Bana Uzun Uzun Şaşkın Bir Şekilde Baktı, Gülçin, Nasıl Hatırlamazsın, Burak İşte, Durak Milföy Hani? Durak.... Ah Gülçin Hayır, Ne Oluyor? Onun- Onun Yüzünü Hatırlayamıyorum! Hayır, Burak..." "Burak Da Kim?!" Diyip Ayağa Kalktım. "Neyden Bahsediyorsun Emre Yaaa!" Emrenin Dolu Gözlerini O Zaman Fark Ettim. "Gülçin, Gülçin Ne Oluyor Bilmiyorum, Ama Onu Hatırla, Onu Hatırla Ve Kurtar Tamam Mı Gülçin! Gülçin Sana Yalvarıyorum Onu Kurtarmalısın-" Korkmuş Bir Şekilde Ona Bakarken, Emrenin Yüzü Bomboş, Bütün Duygulardan Mahrum Bir Şekilde Bembeyaz Oldu, Gözlerindeki O Az Önceki Islaklık Ve Pırıltış Gitti, Yüzündeki Endişe De. "Şimdi Düşündüm De, Bu Gün İnstagrama Hiç Bakmadım. Kayla Jenner'ın Bebeğini Gördün Mü? Aynı Korumasına Benziyor, Off Koruması Da Çok Yakışıklı Değilmi Yaaa? Yaa Bak Durumumu 80 Kişi Görmüş! Sence Hangi Filtre Daha Çok Yakışıyor Bana-" O An Kapı Vuruldu, Ve Açmaya Gittim. Emre İlk Defa Gerçek Bir Liseli Gibi Davranıyordu O Yüzden Memnundum. Kapıda, Tanımadığım, Aşağı Yukarı Benle Yaşıt Kırmızı Saçlı Bir Kız, Ve Arkasında Aynı Kayla Jenner'inkilere Benzeyen Yakışıklı Takım Elbiseli Korumalar Vardı. Oha, Şu Sanırım Kayla Jenner'ın Çocuğunun Gerçek Babası Olan, Of Yakından Daha Da Yakışıklı. Kırmızı Saçlı Kız Bana Baktı Ve Gülümsedi. "Emrehan Hepvermiş, Gülçinsu Hepvermiş, Bizimle Gelmenizi İstiyoruz. Beşitaş'ta Bedava Wifi İle İnstagramda Yemeğinizi Paylaşabileceğiniz Bir Kafeye, Sonra Da Ömür Boyu Köleliğe Gideceğiz."GÜLÇİN BURAK VE EMRE GERİ DÖNECEK.............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR WATTPAD HİKAYESİ
Chick-LitBİR WATTPAD HİKAYESİ Gülçin, kuzeni Emre ve Burak arasında geçen bir DRAM ve AŞK hikayesidir.